Käykääpä mammat tekemässä tämä kehonkuva testi
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/bodyshape03.pl
Mulla tuli näin: Omasta mielestäni olen 6, haluaisin olla 4 ja laskennallisesti olen 5.
Kommentit (74)
olen 163 cm 58 kg, keskivartaloläski, mitat 95-80-95
Nyt painan 10kg enemmän ja rassaahan se.Painoindeksikin vielä 26,sen haluaisin normaalin rajoihin
Omasta mielestäni olen 4, haluaisin olla 2 ja laskennallisesti olen 3.
mielestäni olen 7
haluaisin olla 4
olen 5
vaikka tiedänkin tuloksen "vääristymisen" raskauden vuoksi. Laskennallisesti olen 6, haluaisin olla 3. Siihen kolmoseen siis pyrin, kunhan lapsi on maailmassa, hih. ;)
Omasta mielestäni olen 7, haluaisin olla 5 ja laskennallisesti olen 6.
Eli positiivinen tulos :-)
Oikeasti olen kyllä tyytyväinen itseeni juuri tällaisena.
yllättävää... itseasiassa olin vähällä laittaa sen 5, siihen mikä luulen olevani, mutta vaihdoin neljään...
eli luulin olevani 6
olen 5
haluaisin olla 4
koen olevani, haluaisin olla ja laskennallisesti olen 2.
minäkuvani näyttäisi olevan ihan realistinen.
olevani 3, laskennallisesti olen 3 mutta haluaisin olla 2!
Mutta olen muka 3. Mut nämä on laskennallisesti, mulla on edelleen vauvapömppö ym, joita ko testi ei ota huomioon.
Eli omasta mielestäni olen 2, haluaisin olla 2 ja laskennallisesti olen 2.
haluaisin olla 2, mutta laskennallisesti olen 4.
haluaisin olla 1 ja laskennallisesti olin 2 .....hmm...
Koen olevani, haluaisin olla ja olen laskennallisesti 2. :)
Tuo kehonkuvatesti on ihan hauska. Sen sijaan Energynetin laskurit esim. siitä, miten paljon ruoka sisältää energiaa ja miten paljon ihmisen kannattaa syödä, ovat mielestäni ihan epärealistisia. Jos söisin sen suosittelemia määriä (tyyliin 2500 kcal päivässä), lihoisin muodottomaksi.
koen olevani 5, haluaisin olla neljä ja laskennallisesti olenkin 4 :) Ihan kiva :)
Pääsin tavoitepainooni tässä puoli vuotta sitten laihduttamalla n.20kg, ja olen helkkarin tyytyväinen nyt!