Käykääpä mammat tekemässä tämä kehonkuva testi
http://ffp.uku.fi/cgi-bin/energynet03/bodyshape03.pl
Mulla tuli näin: Omasta mielestäni olen 6, haluaisin olla 4 ja laskennallisesti olen 5.
Kommentit (74)
ja haluaisin olla 4 ja todellisuudessa olen muka 3! En usko.
Haluaisin olla 3, laskennallisesti olen 3.
Olen kyllä edelleen eri mieltä testin kanssa, tosin tuo piirros on aika epäselvä.
eli todellisuudessa uskon että näytän yhtä pulskalta kuin se kutonen vaikka laskennallisesti olenkin 5. -ap
Omasta mielestäni olin 5 (ja haluaisin olla 2), mutta laskennallisesti olin 6...
Vitonen ja vitonen. Tahdon tulevaisuudessa olla kolme.
ja haluaisin olla 3. Olen 3. Vaikuttaisikohan asiaan reilun vuoden aikana pudotetut 17kg?
minäkin olen omasta mielestäni 6, haluaisin olla 4 ja testin mukaan olen 4.165/63.
mielestä 3, laskennallisesti 2, haluaisin olla 1.
Totta, näen itseni pulskempana kuin olen, ja haluaisin olla hoikempi kuin oikeasti olen.
Olen laskennallisesti 1,pidin itseäni 3 ja tahtoisin olla 2 :(
Mielestäni olen 6, laskennallisesti olen 4 ja haluaisin olla 3.
kuvittelen olevani 8, laskennallisesti 6, haluaisin olla 2 :-) Vähän matkaa siihen.
Olin yllättynyt, että mun BMI "vain" 30, olin kuvitelmissa, että se on reilusti yli 30. Siis liikaahan toikin, olen joskus ollut BMI 17 niin sekin laita on koettu, mutta olin silti positiivisesti yllättynyt. Edelleen olen kyllä sitä mieltä, että näytän enemmän 8:lta
Mutta en näe sitä niin. Mittojen mukaan olen ykkönen, mutta kuvissa näen vain ongelmakohtani, eli lantion ja reidet. Kuvan ykkösellä on tikkujalat ja rako reisien välissä. Vaikka painoni on pieni, en näytä tuollaiselta.
että nainen (miksei mieskin siitä en tiedä) kuvittelee olevansa aina pulleampi kuin mitä todellisuudessa on. Ja vaikka olisi kuinka hoikka, niin haluaa olla silti hoikempi.
Olen laskennallisesti 1,pidin itseäni 3 ja tahtoisin olla 2 :(
että nainen (miksei mieskin siitä en tiedä) kuvittelee olevansa aina pulleampi kuin mitä todellisuudessa on. Ja vaikka olisi kuinka hoikka, niin haluaa olla silti hoikempi.
että aika isolla jokuolla naisista on vääristynyt kehonkuva. Ja juuri niin päin, että kuvittelee olevansa isompi kuin onkaan. -ap
Mielestäni olin 6, haluaisin olla 4 ja laskennallisesti olin tuo 4. Hmm, onko omakuvani vääristynyt? ;)