Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärissä käynnistä

Vierailija
05.01.2011 |

Mulla on sellaisia kokemuksia, aina kun korvat on hirveän kipeät ja menen lääkäriin, lääkäri toteaa ei sulla oo näissä mitään vikaa. Aina kun luulen että on poskiontelontulehdus ei olekaan. Sitten tulee sellainen olo, että vaan katsoo ja katsoo taudin etenemistä kun ei viitsi mennä lääkäriin kuulemaan että sulla ei ole mitään vikaa. Ja siitä seurauksena kuitenkin sitten yritän hoitaa itseäni apteekin tuotteilla nytkin olen ottanut streptilsejä, posinovaa, buranaa ja zyrtekin, että en tiedä onko hyvä coctail, pointtina on se että miksei lääkärit koskaan sano että hyvä kun tulit vaikka sulla ei tälläkertaa ollutkaan mitään, asenne on mitä tänne tulet.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just ollut kurkkukipeänä ja pitkitin ton takia lääkäriin menoa. No lopulta oli pakko mennä kun tuska kävi niin kovaks eikä särkylääkkeetkään oikein auttaneet. Angiinahan se sit oli (vaikkei ollutkaan kuumetta ja oli nuhaa ja yskää, ei ollut ihan tyypillistä angiinaa). Ja taas tyhmä olo kun ei mennyt ajoissa lääkäriin vaan kärsi turhaan...

Vierailija
2/5 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuispotilasta, että hyvä tyttö kun tulit, mutta tämä hoituu kyllä ilman antibiootteja?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne sanois, että hyvä kun tulit, vaikkei ole mitään vikaa :D

Vierailija
4/5 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo lääkiksessä ei sua mikään vaivaa mene pois täältä! sun korvat on ok ja nielu ok, mitä täällä viet mun kallista aikaani, ja seuraava potilas olkaa hyvä. Ja luulen vielä että nykyään lääkäreillä on kiintiöt kuinka monta antibioottikuuria saa kirjoittaa, että vaikka päivän aikana 2 antibioottikuuria, kaikki muut lähettäkää ilman reseptiä jos potilas käy toisen kerran voi sit jo ehkä harkita että jos annettais lääkettä.

Vierailija
5/5 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% keuhkoputkentulehduksistakin on sellaisia virustauteja, ettei niihin antibiootti pure. TK_lääkärin vastaanottoaika per potilas on kaiketi 15minuuttia. Katsokaapa kuinka kauan siinä ajassa on aikaa turista ja taputella olkapäälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme