Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*♥*♥*SyYsSäTeEt ToRsTaIhIn*♥*♥*♥*

20.10.2005 |

[color=orange]Torstai pino kasvamaan, avasin kun ei ollut, mutta tulen hetken päästä kirjoittelemaan, pirtsakkaa ja energistä aamua kaikille!!!

KaThY

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse harvemmin ehdin tänne kirjoittelemaan, mutta lueskelemassa käyn kyllä ahkerasti muiden juttuja. Nyt kun sattuu olemaaan aikaa, ja kanssasisarille " raportoitavaa" , niin kirjoitanpa muutaman sanasen omasta navastani. Eli itsellä ollut koko kierron ajan pientä jännitystä ilmassa: olen ollut huomaavinani normaalista poikkeavaa pahoinvointia, kohdun nippailuja, mielialan muutoksia yms, eli selviä raskausoireita :) No joo, eka yrityskierto vasta menossa, enkä nyt kovin vakavissani ole ajatellut että heti tärppäisi. Mutta tokihan se mahdollisuus aina on..

Nyt parin päivän ajan ollut menkkamaisia tuntemuksia, mutta ei kuitenkaan mitään näkyviä tuotoksia - paitsi äsken. Eli menkat taisivat nyt sitten alkaa, mennään kp1/28. Eli toinen yrityskuukausi alkakoon esikoisen teossa!

Toivon kuitenkin kaikille jännääjille paljon plussia!! Ja meille jo seuraavalle kierrokselle siirtyneille parempaa onnea tulevassa kierrossa!! Kyllä meille kaikille ilouutisia suodaan ennemmin tai myöhemmin :)

Vierailija
2/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=tomato]oikein mukavaa torstaiaamua kaikille!

Tulin nyt pinoutumaan, vaikkei oikeastaan ei mitään asiaa olekaan.. Tää on nyt vähän " tylsä" vaihe, kierron loppumista odotellaan ja vielä se seuraava kierto tarkkailua ennenkuin päästään tositoimiin.. Joten omaan napaan ei mitään uutta tänään. ;)

Hmm.. en minä nyt keksikään mitään höpisemistä, annetaan toisille vuoro ja odotellaan hyviä uutisia!! missäs ne plussat viipyy..?! ;D No mutta, oikein [b]paljon plussasäteitä[/b] kaikille!![/color]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=teal]Ihanaa kun Kathy jaksat olla noin pirtsakka ja iloisen oloinen heti aamusta:) Minulla taitaa iskeä päälle joku syys/vauva-masennus, kun olo tuntuu nyt aivan toivottomalta ja yhtä apealta kuin eilenkin:( Tänäänkin se ovis testi näytti ihan selkeää negaa, joten joko en tässä kierrossa ovuloinut ollenkaan tai sitten se ovis oli silloin edellisyönä kun mies oli reissussa. Lopputulos on kummassakin tapauksessa joka tapauksessa sama, eli tämä kierto meni sitten harakoille:( Kiitos kuitenkin Olivialle ja Mallariinalle lohdutuksista! Niitä aina välillä kaipaa kun mieskään ei voi ymmärtää miksi murehdin jotain sellaista asiaa, mitä ei ole olemassakaan. (Eli sitä mahdollista vauvaa, joka olisi voinut tulla, muttei sitten tässä kierrossa tulekaan...)

Kyllä tämä vauvan saaminen tuntuu välillä niin vaikealta ja kaukaiselta haaveelta, että tekisi mieli iskeä hanskat tiskiin, mutta silti...

Anteeksi kun tuli taas tuota valitusvirttä. Eipä taida minulla olla todellisia murheita kun jaksan tuollaisista valittaa. Tiltalla, Maella ja Venlalla oli ainakin vielä jännät paikat, peukutuksia teille bdbdbd+++

Minä ainakin varmaan Tiltana olisin jo tekemässä taas testiä, kun nuo tädin oireet ovat noin vähäisiä. Kuopukselta minäkin olin jo varma, että menkkarit alkaa kun pari päivää tuhrutti, mutta sitten siitä muutaman päivän päästä testasinkin plussan;) Tein muuten eilisiltana sen pätkistortun tämänpäiväisille synttäreille. Saas nähdä miten se uppoaa pikkutyttöihin.

En nyt muista oliko vielä muuta kommentoitavaa, mutta kaikille perinteiset plussasäteilytykset ja tärppi onnen toivotukset! Ja vaikka nyt tällä hetkellä minua lähinnä tympii koko vauvan " yritys" niin en aio teitä kuitenkaan jättää (tai siis, ette pääse minusta eroon) koska jo huomenna voi mieli olla muuttunut, on se niin kumma tämä naisen mieli;)[/color]

Vierailija
4/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple]Kyllähän sitä asiaa löytyy vaikka kukkapurkeista ;)

Ja oikeesti aika on mennyt niin nopeesti, mehän ollaan täällä jo kirjoteltuki ainakin 2 kk.. muistinko oikein... jos sitä miettii niin sehän on kulunut nopeasti, eikö?!? :) Usko vaan, me kaikki kyllä tiedetään miltä tuo odotus tuntuu, itsellä henk.koht ainakin vuosi odotusta takana ja välillä se aika matelee.. mutta onneksi kuitenkin välillä lentää, kysehän on tietty siitä missä asiassa se aika kuluu nopeasti..

Mutta tsempitykset sinne, älä anna syysmörön viedä sinua :)

Vieläkin olen koneella- vaikka piti olla jo ajat sitten siivoamassa ja leipomassa... no mutta asialla olin, tsekkasin mun reitin Berliinistä Dresdeniin, vaikuttaa helpolle, vain yksi vaihto :) silti perhosia vatsassa. Ja jännittää ku mies virnuilee mun lahjan takia, yritin jo ehdottaa että yhdessä ostettais mutta se on vissiin jo käynyt ostamassa... hui, no miehet kun on sellaisia et ku ne yksin päästää kauppaan, tulos voi olla mikä vaan, ainakin mun miehellä ;) Toiveenahan oli mun löytämät timanttikorvikset Sellosta... ovh oli vaan 997¿ Ja karaatteja löytyi... kysyin ihan huvikseen ja meinasin tipahtaa tiskin alle, ajattelin et ne on jotain 100¿ luokkaa ;) Kelpais kyllä mutta eihän sellaisia uskaltais edes pitää korvissa, hävittäisin kumminkin.

Mut siis huomenna vasta h-hetki, Jedelede saa lisätä seiskan kakkosen taakse, hui, mä oon vanha! Sori te jotka vielä vanhempia, mutta tuo kolmenkympin lähestyminen ahdistaa :)

G: paras ikinä saamasi lahja?

Mun suosikki on sellainen norsu riipus jossa pikku timantteja (mä rakastan timantteja) ja kun sen sain mieheltäni pari kesää sitten ihan yllättäen, se lämmitti ihan hirveästi! Synttäreinä ym. osaa odottaa mutta kyllä se tolleen yllättäen on aina jotenki speciaalimpaa :)

Joo mutta nyt menen.. oma napa.. kp ? /28-30, en muista nyt ulkomuistista... JESH!!! Mikä muhun on mennyt... kp:t unohtuu... :)

Kathy [size=6]♥

Vierailija
5/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kathy *Vetää Jajan mukanaan iloisempaan päivään*

huh kun olikin kevyt säde... ja toisen *nappaa jedeleden olalle*.. vielä kevyempi.. *asettaa heidät pöytään kahville ja pätkiskakulle*

Nauttikaa ja parantakaa maailma!!!

joo mä olen maailman vahvin säde :)

Nyt menen sekoilemasta..

*poistuu vilkutellen kanssa sisarilleen*

Vierailija
6/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi Jaja! Kummallisia nuo sun saamasi ovistestitulokset. Toivotaan nyt kuitenkin, että jospa sulla olis nyt pitempi kierto tulossa eli se oviskin olisi vasta tulossa päin.

Mitenkäs Tiltan tilanne? Onko jo selkiytynyt, että onko se täti nyt sitten tulossa vai ei? Jos ainoa merkki tädistä oli se niukka tuhru, niin testaa ihmeessä!!

Maen tilannetta joudutaankin vielä odottelemaan, hänhän kertoi olevansa reissaamassa muutaman päivän. Peukutukset myös Maelle!! Malttamattomana plussauutisia odottelen!

matleenalle kiitokset omien testikokemusten kertomisesta! Autoit pitämään mun toiveita yllä, kun kerroit, että apteekin oma näytti sulle plussaa vasta sitten kun täti oli viikon myöhässä. Odottelen siis rauhassa ennen kuin teen uutta testiä (jos siihen on siis vielä tarvetta).

Tästä päästäänkin omaan napaan: kp 35/29-32 eikä tätiä näy nytkään. Piinaavaa tosiaan tämä piinailu! Uutena oireena satunnaisten vihlaisujen ja lämpöjen koholla olemisen (37,3) lisäksi tänään ilmestynyt aivastelu.

Palailen taas myöhemmin!

venla

Vierailija
7/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaks vaikka tuota galluppia kun kerrankin tajuan sellaiseen vastata :)

G: paras ikinä saamasi lahja?

Ollaan oltu mieheni kanssa vasta vuosi ja neljä kuukautta yhdessä, joten lahjoja ei oo hirveesti vielä annettu toisillemme, mutta silti yks miehen antama lahja on jäänyt parhaana saamanani lahjana mieleen. Eli silloin ihan aloitellessamme seurustelua ja yhteen muuttaessamme (Muutettiin yhteen oikeestaan jo ekana päivänä kun tavattiin, se oli ihan ku jostain elokuvasta ;) Kuulostaako pahalta?) mies toi silloin minulle Rovaniemellä käytyään tuliaisiksi aivan ihanan poronsarvesta tehdyn riipuksen, jossa oli merkki, " onni" , sitä se tarkoitti. Ja sain samalla aivan ihanan ison ruusun :) Oli tosi kivaa, vaikka pieneltähän tuo lahja kuulostaa. Silti kaikista ihanimpana jäänyt mieleen, hetki oli jotenkin niin romanttinen kun lahjan sain :) Tai tuliaisen.. No, sama kai tuo on :)

Selitinpäs paljon yhdestä lahjasta :D

Jep, sairaslomalla edelleen, siivousta tänään aloittelen. Ajattelin alkaa laittamaan taloa jo ihan kunnolla " vauvakuntoon" , eli siivota joka paikan ihan puhtaaksi ja järjestellä muutenkin tavaroita ja huonekaluja vähän järkevämmällä tavalla. :) Vaikka eihän tässä nyt mitään raskaana välttämättä vielä olla, mutta kuitenkin. On mukava ajatella niin :) Vähän hömppä olo :)

Plussasäteitä paljon niitä haluaville :)

Vierailija
8/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torstaita kaikille!

Jatkan samassa kaamoksessa kuin keskiviikkonakin, joten täällä taas, töiden sijaan.

Kuulin eilen (itselleni uuden) raskautumisvinkin: selän niksautus. Tuttavani tiesi kaksi tapausta, jossa pitkään yritetty raskaus lähti aluille vasta kiropraktikolla käynnin jälkeen! Tuttu itse puolestaan tuli raskaaksi, kun oli kaatunut pahasti hiihtoladulla ja lyönyt häntäluunsa. Siitä sitten vaan kokeilemaan! Kannattaa kuitenkin ehkä kokeilla mieluummin tuota ammatti-ihmistä kuin kaatumista =)

Tiltan kanssa hermoilen samojen asioiden kanssa. Ensimmäiset luomuvuodot olivat kovin niukat ja kestivät kokonaiset kolme päivää... mitäs pelleilyä tämä nyt on? Minäkin jo vähän ryhdyin tässä elättelemään toiveita, vaikka toistaiseksi ollaankin jätetty petipuuhat kesken (yrityksen tarkoitus alkaa marraskuussa). Josko joku touhutippa olisi löytänyt perille =) Nyt siis kp5 menossa, luullakseni.

Lahja-gallup: En todella tiedä. Ei oikeasti tule mieleen yhtään sikahyvää lahjaa, jonka olisin mieheltäni saanut. Mutta yhteen pieneen joululahjaan mies oli kerran tehnyt aivan ihanan kääreen (siis ihan itse). Se kyllä lämmitti sydäntä!

Nyt taas töihin. Voimia kaikille ja erityisesti Jajalle, kun nämä yrityshommelit välillä ressaa! Toivottavasti huonojen päivien jälkeen löytyy taas pilke silmäkulmaan!

Vierailija
9/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Kaunista syksyä kaikille näin ensimmäiseksi. =)

Oma napa: Menkat ei ole vieläkään alkaneet, jos ei huomiseen mennessä ole alkaneet, niin kysyn huomenna neuvolan tädiltä asiasta.

Huomenna kun on pojun 1v4kk neuvola.

Galluppiin: Paras saamani lahja, mikäköhän se mahtaisi olla.

Se on varmaankin mieheltäni saama sormus.

Olen sitä sormusta pitänyt siitä lähtien sormessani, enkä ole sitä pois koskaan ottanut.

[color=purpple]Miäköhän meidän pojua vaivaa, kun en meinaa millään saada sille puettua vaatteita päälle?

Hiki hatussa saan sitä pukea, kun poju vaan kiukuttelee, rimpuilee ja huutaa.

No jospa se on jotain ensimmäistä uhmaa.

[color=red]Kaikille oikein paljon plussaa++++++++.

Vierailija
10/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisella kierroksella ollaan, toivonmukaan rupeisi jo pikku hiljaa tärppäämään.

Nyt peukkuja mulle pystyyn, että pääsisin plussanneiden joukkoon.

Ulkona näyttää jo niin karulle, tilhet parveilee pihalla olevassa pihlajassa ja kauhee sirkutus vaan käy.

Ihanaa, tänään mieheni sanoi pitävänsä mulle oikein romanttisen illan.

Poju menee mummille hoitoon ja siitä mummi on onneissaan.=)

Saadaan ihan rauhassa touhuta miehen kanssa omia juttujamme ja keskittyä vaan toisiimme. =)

Voi kunpa miehet olisi useammin näin ihania, mutta pitää nyt nauttia oikein kunnolla yhteisestä hetkestämme.

Kaikille oikein paljon plussa+++++säteilyjä ja onnea jo raskautuneille.

T: NaPpUlAnApErO

Vierailija
11/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei... eli piinailu vieläkin jatkuu ja jatkuu... kp 29/? (28 pillereissä) ja ei vieläkään (onneksi) näy " tätiä" . kauheesti yrittää kuulostella omia tuntemuksiaa ja oikeestaan muuta ei oo ollukku pikkasen rintavarustuksen särkyä parina päivänä ja nyt parina päivänä vähä aivastellu, vaikka muuten kipiä olo ei ookkaan... mut katsellaan rauhassa kuitenkin, ettei sit pety jos testaiskin negan...

Piti tuossa pienet päikkäritkin ottaa ku ruoan päälle pukkas väsyttään vähän ja nyt pitäis lähteä viemään koiraa ulos.. hitsi ku pihalla jo pukkaa oleen niin kylmä...

syyslomaa edelleen tässä vietetään ja vähä yrittää tehä nuota koulutehtäviä pois, että ei jää mitään rästiin kun joluna olis se valmistuminen edessä :)

moikka kaikille!!

Vierailija
12/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm... Olo on edelleen kurja ja flunssanen. Mitään ei oikeen jaksais tehdä, vaikka on vapaa päivä ja mun piti siivota. Meneillään on kp 19/? (pillereissä 28) ja kaikki on normaalisti paitsi sellasta kauheeta nipistelyä tai pistoa tuolla alavatsassa, aina jos tekee jotain vnyttäviä liikkeitä. Tänään olin autolla tulossa kaupasta ja aivastin, niin siis sattu alavatsaan niin, et meinasin jo ajaa ojaan... Hiveetä, mutta toivotaan että se ois hyvä merkki kuitenkin... :)

Toisaalta mä en jaksa ollenkaan uskoa, että vielä ois tärpänny, kun vasta ollaan alettu yrittään ja pilleritkin jätin vasta pois... Koko kierto varmaan aivan sekasin...

Hoh, tulipas höpötettyä omasta navasta. ;)

Kaikille piinaajille oikeen paljon plussa säteitä ja kaikille ovuloiville tärppi onnea ja muutenkin mukavaa oloa ja mieltä kaikille tasapuolisesti! :)

Vierailija
13/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pinoutunut tuonne neljännestä haaveileviin, eli neliapiloihin, mutta olen taustalla teidänkin juttuja lueskellut. Tosi hauskoja juttuja, arjen pakertamista, pettymyksiä, toiveita, kannustusta...Miten hyvin sitä toisia ymmärtääkään, vaikka kaikilla ihan omanlainen elämä.

Hieman esittelyä:

oma napa 33v., mies 39v.

Keski-Suomesta

Tytöt -95 ja -97, poika -00

Lemmikkejä: koira, kissa, akvaariokalat

Terveydenhuoltoalalla, ei vakituista työtä, mies yrittäjä

Nuorimmainen oli oikein vilkas vesseli ja monta vuotta puhuin ettei meille enää. Tutuille ja sukulaisille tuli pieniä ja niitä nyyttejä tuoksuttelin ja ihastelin, mutta kotona aina huokasin, ettei jaksais enää. Lieviä kuumeiluja välillä oli, mutta ne hävisi parissa päivässä. Jo viime talvena nautin omasta ajasta, yksin kaupassa käynnistä ja kuntoilusta. Kropankin sain taas suht omanlaiseksi. KUNNES reilu kuukausi sitten jostain iski sellainen tauti, että miestä suostuttelin pienillä kikoilla ja viime viikolla poistatin kierukan. Vielä ei kovasti yritetä, eli en testaile oviksia, mutta mahdollisuus kuitenkin on kun aina ollaan parin päivän välein harrasteltu. Aikaisemmin olen ekasta ja nuorimmaisesta raskautunut " pelkästä puheesta" , eikä keskimmäinenkään vienyt kuin 2kk.

Kärsimätön luonne olen, eli jos ei vielä mitään tässä kuussa, niin varmasti marraskuussa jo hermoilen.

Vierailija
14/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=blue]Taas tuli uskon puute kun eilen illalla sain viesti, että eräs ystäväni oli saanut vauvan. Suodaankohan mulle sitä iloa koskaan? OKEI! Mä lupasin olla stressaamatta, mutta silti...

Olin tosiaan pois pakon sanelemana kun modeemi sanoi sopimuksen irti ja arvatkaa oliko tuskaa kun en päässyt lueskelemaan pinoa. Nyt varmaan häiriköin sitten senkin edestä ; ) !

Jos vähän saan toivoa omasta vauvasta pitää yllä niin erään jutun oon huomannut viime menkkojen jälkeen. Vessassa oon saanut ravata jatkuvasti, mikään ei pysy hetkeä kauempaa sisuksissa. Ja nyt tarkoitan, että kusettaa (anteeksi kielen käyttöni) kuin palokunnan hevosta jatkuvasti ja yleensä mulla on saattanut mennä koko päivä että olis edes hätä. Mistäköhän vois johtua???

G: Muuta lahjaa ei nyt tule mieleen kuin huomen lahjaksi saamani rannekoru, jota pidetään vaan kirkon silmässä ja on mielestäni IHANA! Se saattaisi olla paras saamani lahja. Toisaalta tiedän yhden toisenkin asian joka menisi tuon korun edelle... arvatkaapa mikä?!? heh!

Nyt on niin levoton olo, että taidan mennä hetkeksi puis.

Myöhemmin lisää.[/color]

-Taelsa-

Vierailija
15/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä kotiuduin jokin aika sitten, ruoan laittoon kai pitäisi alkaa. Tulin vain ensin hieman hengähtämään ja lueskelemaan juttujanne. Kathy, sun viestit on ihanan piristäviä, kiitos!

no nyt hellan ääreen, palailen myöhemmin! Riika

P.s. Jaja, minulla on tämä kierto menossa ns. harakoille ja jos sinulle tosiaan on käymässä samoin, niin ensi kierrossa sitten tsempataan toisiamme. Elovaavit meille! (((tsempitysrutistus)))

Vierailija
16/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venla; kuulostaapa lupaavalta nyt tuo tilanteesi. Peukutun täällä sinulle, että siihen testiin seuraavalla kerralla ilmestyisi ne kaksi viivaa! bdbd

Yoginos; toivottavasti tilanteesi selviää. Varmasti todella rasittavaa tuollainen epätietoisuus.

Taelsa; mukavaa, että pääsit nettipimennosta. Kyllä on myönnettävä, että täällä käynnistä on jo tullut tapa.:)

Gringo; tervetuloa joukkoon!

).( kp 11/24-30 eikä mitään ihmeempiä tuntemuksia ole ollut. Kahdessa aiemmassa kierrossahan en ovista ihan varmuudella bongannut, varmaan vielä opettelua tuntemaan kroppansa luomutilassa.

Nyt olen onneksi (ainakin toistaiseksi...) saanut pidettyä itseni suht rauhallisena, enkä ajattele koko ajan sitä, olisiko nyt se oikea hetki eikä siten mieheni ole joutunut sidotuksi makuuhuoneeseen koko ajan käyttövalmiina. ;D

Jaja, halit sinne! *rutistaa* Häntä taas pystyyn ja toivotaan parasta.

Kaikille teille ihanille säteille hurrrrrjasti plussatuulia!

Vierailija
17/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tsemppiä piinailijoille! Toivottavasti moni meistä samassa tilanteessa kuukauden kuluttua, tai oikeastaan toivottavasti plussaamme kaikki!

Täytyy tunnustaa, että olen alkanut juomaan greippimehua aamuisin. Ja ostin tänään helokkiöljykapseleita sekä sinkkiä. Näitä jälkimmäisiä ostin lähinnä kuivan ihoni vuoksi mutta helokkiöljyn pitäisi tasapainoittaa naisen hormoonitoimintaa ym. Eli näillä aseilla sitten ovista bongaamaan ensi viikolla :)

Täytyy rientää mutta plussasäteitä tasapuolisesti kaikille!

matleena

Vierailija
18/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun nuo menkat saa minut aina pysymään pois täältä. Nytkin kestivät yli viikon, joten olen taas ihan ulalla tapahtumista... Mutta jospa nyt sitten taas pysyisin paremmin kärryillä. Kp nyt siis 9/27-40. Täti siis vihdoin ja viimein lähti ja saatiin miehen kanssa nuo pupuilut alulleen tällekkin kierrolle. Nyt siis menossa jo viides yrityskierto... Jospa nyt tärppäis... Paitsi, että jos nyt tärppäis niin laskettu aika sattuis just mun kaverin hääpäivälle ja mun pitäis olla kaasona... Mutta se on pieni paha, jos vain oman nyytin sais. ;)

Ja hei, kiva kun tänne on tullut uusiakin kuumeilijoita mukaan, kun plussanneitakin on jo niin paljon.. ;) Ei tunnu niin haljulta ku ei ole ainut joka vain kuumeilee... Ahistaa, kun kaverit kertoo saavansa lapsen alulle jo pelkällä silmäniskulla. ;) Mutta ehkä sitä lapsen saantia osaa sitten vielä erilailla arvostaa kun sitä joutuu pidempään yrittämään.

Joo ja siihen gallupiin: Paras lahja on mieheltä jouluna saamani hopeinen sydän- kaulakoru, jossa on kirkas kivi. Se oli eri luokkaa, kun aiemmin olen saanut mm. ruuvimeisselisarjan. ;) (Silloin ei kyllä vielä asuttu yhdessä ja se tuli tarpeeseen.)

Mutta nyt menen tästä, ennen kuin tämä teksti jatkuu loputtomiin...

Plussatuulia ja tsemppiä kaikille!

Vierailija
19/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=deeppink]Jaja, tuttu juttu noitten ovistestien kanssa :P plaah. Eka näytti haamua ja sitten kun oletettu ajankohta oikeasti lähestyi hävise se haamukin, -keles!Ja sitten jäi testeilutkin, kun lähdettiin yökylään, joten kai se on pakko ens kuukausi tikuttaa läpi, jotta selviää onko sitä -keleen ovista lainkaan.. Joten täällä eletään aika samoissa tunnelmissa mitä noihin tikkuihin tulee..Mutta kyllä tämä tästä, vai mitä? Ei vaivuta epätoivoon..

Minullakin ollut tosin pari " pahaa" päivää..pikkanen on renkannut öisin (harjoittelee seisomista) ja olen ollut tosi naatti ja ajatellut, että " EI yhtäkään ipanaa tähän taloon enää, KIITOS" Kun ei niitä muutenkaan tunnu kuuluvan..*#&%+!%&#¤

No kyllähän sitä mieli sitten kuitenkin muuttuu taas. Tällä hetkellä vaan tuntuu, että i h a n sama. Lohdutuksen sanaksi itselle, että vielä enemmän saa valvoa kun/jos pikkukakkonen syntyy ;) Se vauva-ajan valvominen menee kyllä ihan " huumassa" , en muista että silloin olisin ollutkaan kovin väsynyt..? ns. " normaalia" enempää.. Vaan voipa olla, että nämä yötaistelut yhdistettynä tähän vauvakuumeeseen väsyttää/stressaa sitte kuitenkin niin, että se väsyttää ja ketuttaa.. jaa-a

Ompas omanapa juttua, sorge vaan :)

Jedeledehän on jo pitkällä; enään yksi kierto ja hommiin :D Näin se aikaa menee nopeaan (tai ei ehkä sinun mielestäsi ;)). Muistan vaan, kun joskus paaaljon aikaisemmin oli puhetta yrityksen aloittamisesta ja se 3kk tuntu niin kauhian pitkältä ajalta!

Olettekos huomannut BB:n katsojat uutisen, että Hollannissa on syntynyt talossa vauva? Jäävät äiti ja lapsi asumaankin vielä taloon.

http://www.talpa.tv/web/show/id=90267/dbid=749/pagenum=1/typeofpage=512…

tuolta valitse " selecteer bewoner" - kohdasta BB Tanja. Sieltä tulee klippejä missä on esim synnytyksestä vähän ja tietty se muutaman sekunnin ikäinen vauva...

G: Mitäs mieltä olette vaavin BBtalossa asumisesta?

Itse en nyt ole niin ehtinyt pohtimaan, mutta itse en mistään hinnasta olisi halunnut vastaavaa, HUI! Vauvaahan ei nyt ilmeiseti saa kuvata koko aikaa, ja hyvä se onkin.

Oonpas turissut, sorge vielä valitukset.. heti kyllä helpott, kun pääsi tuulettaan.. :)

+++säteet kaikille tasapuolisesti !!

Ai niin kp 25/35 menossa, enkä ole vielä tuskaillut/piinaillut yhtään..liekö mielentilalla vaikutusta..

Vierailija
20/29 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikistä otin numerot pois. Hyvä kun on tämä syyssäteiden pinkka, kun täältä ei heti putoa. Mulla kp 28/26 ja tein puhtaan nega testin aamulla acon10:llä. Nyt sitten vain ihmettelen missä se täti viipyy. Lopetin imetyksen sunnuntaina, että josko se sitten olisi sekoittanut kiertoa. Rinnat on edelleen ihan täynnä ja kosketusarat. No se omasta navasta tällä kertaa.

Kaveri lähetti kuvia pari viikkoa sitten syntyneestä tyttövauvastaan. Voi kunpa sellainen olisi meilläkin ensi syksynä. Huoh..

Plussasäteitä niitä tarvitseville!