Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos teillä kävisi Johnny Depp, mitä toivoisit hänen tekevän?

Vierailija
05.01.2011 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia en uskaltaisi sille hoitoon jättää, enkä oikein usko että tultaisiin niin hyvin juttuun että illan istumisesta mitään tulisi. Se on kuulemma kova viinijuoppo, joten ehkä se voisi tarjota kumminkin lasilliset. Tarjoaisin sille suolaista pussimuusia, jonka varmaan itse tekisin, mutta onneksi se käy nopeasti.

Vierailija
22/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin änkyttäisin ja sönköttäisin ja vaikuttaisin varmaan täys idiootilta. En varmasti keksisi yhtään mitään järkevää sanottavaa. Luultavasti kyselisin samat laimeat kysymykset kuin tuhannet ihmiset minua aiemmin.

Ois kyllä aika makeeta mennä sen kaa rennosti rupattelemaan ja huulta heittämään johonkin keskustan kahvilaan. Kylläpä tämä katajainen kansa kohahtaisi ja keltainen lehdistö kiljuisi riemusta kun Deppillä on SUOMALAINEN SALARAKAS!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack Sparrow'ksi ja sitten kun mun mahlat virtaisi solkeenaan, me kuksittais kuin puput vähintään seuraavaan aamuun asti.

Sitten Jack eiku Johnny vois keittää mulle kuumat aamukahvit ja tarjota kiihkeän kokovartalohierontasession, minkä jälkeen se sais vaikka jatkaa matkaansa.

Mä myisin tarinani seiskalehdelle ja tienaisin tonnin.

Vierailija
24/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten kenen tahansa minua ei-sytyttävän henkilön.

Vierailija
25/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen tyttärensä Lily-Rose on samanikäinen kuin oma esikoiseni. Toki voisin tentata häntä myös elokuvista ja näyttelemisestä ja kysellä taustoja käsittämättömälle muuntautumiskyvylle joka hänellä on rooleissaan.

Kiinnostaisi myös, miksi he aikoinaan erosivat Winonan kanssa, he olivat niin söpö pari. Muutaman vinkin nuorekkaana säilymisestä hän voisi lisäksi heittää ennen lähtöään. ;D

Vierailija
26/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin hänellä on haastatteluissa tapana. Vaikuttaa vähä-älyiseltä kun puhuu yhtä hitaasti kuin Ahtisaari.

Vierailija
27/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mielenkiintoista kuulla, millä mietteillä ja otteella kasvattaa lapsiaan.

Vierailija
28/28 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka on Johnny Depp. Jos yrittäisi sisään, soittaisin poliisit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi