Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*MAALISMUSSUKOIDEN torstaiturinat*

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=lightskyblue] Jospa me nyt saatais pikkuhiljaa sinne meidän esittelypinoon niitä listoja, että kenelle on tulossa tyttö, kenelle poika. Ja ne omat tuntemukset ja veikkaukset kans. Monkey sitä jo vissiin jossain vaiheessa yritteli, mutta eipä tainnut oikein kukaan ilmotella... Jospa nyt? [/color]

Vierailija
22/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]Olipas ehtinyt tulla monta viestiä, sillä aikaa kun piipahdin ulkona syötiin.

Olipa kiva huomata, että meillä on [b]LiiJaan[/b] kanssa ihan samanlainen työtilanne. Mullakin haastatteluvaiheessa oli puhetta, että työt jatkuisivat joulun jälkeenkin vielä, mutta eipä sillon vielä ollut tietoa tästä raskaudestakaan.

Kiitti [b]Caddie[/b] höyryhengitysvinkistä. Täytyykin illalla viipyä suihkussa oikein pitkään. Toi ilmankostuttimen kanssa hengittely, kun on aika kuumaa hommaa. Saapahan samalla ihonpuhdistuksen =)

Seuraava TAPAAMINEN kuulostaisi hyvältä juuri tuolla marraskuun puolen välissä. Oisko keskiviikko hyvä päivä? Mulle ainakin se olis sillon paras ajankohta. Kiva kuulla, että kivasti oli mennyt ja varmasti seuraavalla kerralla juttukin luistaa paremmin, kun on tuttuja.

SUKUPUOLTA ei haluta tietää etukäteen, kun ei se sitten kuitenkaan ole 100% varmaa ja mun mielestä se kuuluu olla yllätys sillon synnärissä. Sellasta tyttö-/ poikalistaa vois yrittää nyt uudestaan. Jos vaikka tehdään uusi pino aiheesta, niin kaikki huomaa sen. Kaikki ei varmaan kovinkaan usein käy lukemassa tuota meijän " virallista listaa. Voisin sitten liittää sen siihen " viralliseen" listaan, kun saadaan tunetmuksia ja tietoja kasaan.

Nyt päiväunille, kun neiti meni naapuriin leikkimään.

Monkey *tuhisee nenä tukossa*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

väliin sillä matka käy liian pitkäksi.. mutta kertoilkaahan aina tännekkin minkälaista oli ym.. :)

Kysymyksiin:

1. Ei olla naimisissa. Sitten mennään kun saan kustannettua haluamani häät.. eli ei varmaan ihan lähiaikoina.

2. Töissähän minä olen ja työpaikka sitten odottelee äitiysloman jälkeen. Hirvittää jo valmiiksi kuin sitä kärryiltä tipahtaa. Työ on kumminkin sellaista, että melkein joka päivä oppii uutta ja työt muuttuu..

Omaa napaa: Lääkäri oli ja ei löytynyt mitään syytä niille supistuksille jotka ihan tuntui kipeästi. Antibioottikuurin määräsi sitten ja tutki, ettei vaan kohdunsuu ole avautunut ym.. mutta kaikki oli ok. Ultrasi sitten pientä ja siellähän se kovasti liikkui ja oli hienosti kasvanut. Ihana oli kyllä nähdä pieni taas!! Pitää nyt vähän rauhallisemmin ottaa..

Mutta eipä tällä kertaa muuta miun puolesta eli iloiset torstain jatkot kaikille!

Toukotar rv 20+2

Vierailija
24/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vieläkin kurssituksella ja on vaikea ehtiä koneelle. En ole oikein ehtinyt lukeakaan mitään täältä. Toivottavasti kaikilla kaikki hyvin.

Olen kanssa kuullut että raskausaikana voi tulla noita " jalat alta" selkäkipuja. Varmaan aikas kamalia, onneksi (kop, kop) itselläni ei ole niitä ollut. Harmikseni on kuitenkin todettava että ristiselkä väsyy kauheesti päivän mittaan. Kun ei voi olla notkoselällä eikä sitä saa taivutettua eteenpäinkään... Niin että illalla vaan odotan että pääsen sänkyyn makuulle, aaah!

Napnap vissiin kyseli ultrasta, kyllä tuo rakenne tehdään vatsan päältä ja itselläni vaan vedin vähän housun reunaa alaspäin ettei mene siihen geeliin. Me emme kyselleet sukupuolta, emme edes muistaneet. Olisi kyllä kiva jo tietää mutta mies ei halua, joten parempi etten minäkään tiedä etten sitten möläyttele.

Liikkeet tunnen lähinnä vain oikealla puolella. Utrassa kysyinkin missä istukka on ja se on vasemmalla ja vatsan päällä. Joten siinä ei niin herkästi sitten vielä tunnu. Mutta oikealla " muljaa! kyllä kovastikin välillä.

Galupin aiheisiin:

1) jep, nyt 5 vuotta

2) vakkariduuni

Tapaaminen sopisi minulle näillä näkymin tuolloin viikolla 46, vielä on kalenteri siinä tyhjillään. Kiva että eka tapaaminen oli ollut mukava, varmasti seuraavalla kerralla on jo enemmän meikäläisiä mukana.

Olikohan siinä kaikki. Nyt säätämään tuolia niin ettei selkä väsyisi niin paljoa. Hyviä vointeja kaikille :)

Vierailija
25/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup

1.Ei olla naimisissa. Eilen tuli 5v. yhdessä ja kovasti meinattiin erota, mutta nyt näemmä jatketaan perheenä.

2.15 vuotta oon ollut samassa työssä, joten se ei muutu.

NapNap ultrasta vielä, että jos on osallistunut siihen keskostutkimukseen ekassa ultrassa niin sittenhän ne ottaa taas näytteet ja mittaa kohdunkaulan/ kanavan sisäkautta. Muuten kyllä masun päältä vaan.

Vielä joku kysyi aikooko ottaa sukupuolesn selville. Mulla eilen yritettiin, mutta ei selvinnyt. 4D ultra sitten myöhemmin.

Sovitaan vaan uusi päivä tapaamiselle! Oliko paikka hyvä ja onnistuuko siellä uudestaan?

rv19+2

Vierailija
26/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallup:

1.Naimisissa vuodesta 2001 ja tyttö syntyi vuosi häistä.

2.Pari tenttiä vaille valmis ja työssä osa-aikasena,jatkan samaa työtahtia äitiyslomaan saakka.

Tapaaminen: Oli mukavaa,nähdään pian uudestaan.Mulla on keskiviikkoisin kurssi,mutta jos olen ainoa jolle ke ei käy niin voin lintsata kurssilta.Mutta silloin mielummin 23.11 keskiviikko.Silloin olisi tentit ohi.

Olo on ihan hyvä.Harjoitussupistuksia tulee silloin tällöin ja vauveli liikkuu reippaasti. Tänään on vapaapäivä ja lueskelin Vauva-lehteä ruuan jälkeen.Siellä oli juttu vesisynnytyksestä.Olisin halunnut ekassa synnytyksessä ammeeseen mutten päässyt kun lapsivettä oli tihkunut yli 12 tuntia ja oli infektiovaara.Toivottavasti tällä kertaa pääsisin.

Vierailija
27/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin esikoisesta altaassa. Olin iloinen että sain kokeilla kaikki systeemit läpi. Suurin osa varmaan tykkää altaasta, mutta itse olin siellä synnytyksen sellaisessa vaiheessa että kyllä oli tuskaa, voi luoja. Eli pieni oli just vaihtanut tarjonnan niin ettei päässyt tulemaan ja mun tuskat oli kauheet ja epiduraalia ei annettu kun olettivat hänen pian syntyvän. Niin laittoivat altaaseen että rentoutuisin ja pieni sais vaihdettua asentoa, mutta kaikkea kanssa. Mähän kiipeilin altaan reunoja supistuksissa, voi ei. Mulle jäi siis altaasta melkein kammo kun tunsin olevani ihan vanki ja en saanut lainkaan hyvää asentoa siellä. Mutta en missään nimessä halua peloitella, uskon että se noin normaalioloissa on varmasti ihana ja varmaan alkuvaiheessa varsinkin olisin itsekkin tykännyt. Mulle muuten lopulta laitettiin kuitenkin epiduraali ja nukahdin sen siliän tien kun tuskat loppu. Heräsin kun kätilö sanoi että täällä näkyis nyt mustaa tukkaa että ois aika ponnistaa, hih! Oli se ihanaa kaiken kaikkiaan kuitenkin :)

Nyt mietin että haluaisin sitä pallia kokeilla paremminkin tällä kertaa. Onko muilla siitä kokemuksia?

Vierailija
28/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isäntä kokkaa kalapuikkoja kun mä tei päivällä jo muusia ; )

Ekana galluppiin:

1. Ollaan oltu naimisissa 1 vuosi ja 2 kuukautta

2. Töissä olen vakkaristi ollu vuoden alusta mutta nyt sairaslomalla

Sitten äkkiä omaa napaa..Kävin tänään selkäni takia uudestaan lääkärissä ja sain vielä ens viikon lomaa. Sain ajan neuvolalääkäriltä joka sitten teki samalla sisätutkimukset jne. Kun olis tonkin tienny ni olis käyny pesuilla ennen sinne menoa : 0 Jotenkin kivempi olis puhtaana mennä tuollaseen " tutkimukseen" vähän sama kun hampulääkäriin mennessä pesen aina hampaat ennen sinne menoa. Noh mutta kuitenkin..Paikat oli visusti kiinni eikä muutoksia kohdunsuulla ja kanavaakin 2,5 cm eli ihan oolrait kaikki. Sydänääniä kuultaessa masukki karkasi jatkuvasti pois alta ja lääkäri sai doplerin kohtaa siirrellä koko ajan. Meno päällä vauvelilla ja sydän siellä jumpsutti. Eipä sit oikeestaan muuta erikoista siellä. SEuraava neuvola taas kuukauden päästä.

Mutta ny syömään. Moido!

Vierailija
29/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä taas. Eilen olin vaan pikavisiitillä enkä tänäänkään juuri muuta ehdi. Tai ei mulla kyllä tänään oo kiire, mutta ihan hirvee väsy, niin että sohva houkuttelee kovasti!

Gallupiin:

Rouvana olen ollut tänään tasan 3 vuotta ja 3 kuukautta. Häitä tanssittiin vanhalla seurojen talolla kotikaupungissani meren äärellä helteisenä heinäkuun päivänä (edellisenä iltana ukkosti urakalla ja hääpäivän aamuna satoi kaatamalla, mutta ennen kirkkoon menoa taivas selkeni ja lämmintä oli " vain" sellaiset 28 astetta....)

Töissä olen vakuutusyhtiössä ja paikka on vakituinen, eli ei tarvitse ihmetellä mihin menee töihin sitten joskus kun töihin paluu tulee ajankohtaiseksi.

Huomenna on sitten neuvola heti aamulla. Ihanaa päästä kuuntelemaan sydämen jumpsutusta. Rakenneultraan on vielä aikaa, sinne ollaan menossa vasta 11.11...

Mutta nyt syömään (tilattiin pizzat ja ne tuotiin juuri - ei terveellisintä mahdollista purtavaa, mutta kyllä kai joskus saa herkutella) ja sohvalle löhöilemään.

Vierailija
30/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensin gallup:

1. Ollaan oltu naimisissa 2002 maaliskuusta asti. Ei olla muuten vielä kertaakaan nähty toisiamme hääpäivänä... tehdään molemmat vuorotyötä. Jospa ensi vuonna olisi mahdollisuus viettää se yhdessä:)

2. Olen töissä vakkarina eli samaa jatkan sitten äippävapaan jälkeen.

Käytiin tiistaina ultrassa. Lääkäri katteli tosi pitkään vaavin sydäntä ja mua alkoi jo hermostuttaa, lopulta totesi kuitenkin kaiken olevan kunnossa niin sydämen kuin muunkin osalta. :) Pelotti ultraan meno aivan suunnattomasti. Ekassa ultrassahan meidän vaavilla oli liikaa niskaturvotusta ja multa otettiinkin istukkaverinäyte. Kromosomit osoittautuivat normaaleiksi, mutta se pelko jäi takaraivoon, että mistäköhän se turvotus sitten johtui. Nyt vasta oikein helpotti, kun lääkäri sanoi, että ei ole ainakaan mitään sellaista mitä ei ultrassa voisi havaita.

Vaavilla on toisinaan melkoinen jumppatunti menossa. Eilen näkyi ensimmäisen kerran päällepäinkin, kun tuli monoa. Näyttää hassulta, kun maha yhtäkkiä pullahtaa. :) Yleensä liikehdintä tuntuu mahan alaosassa sekä oikealla että vasemmalla puolella, ehkä kuitenkin vähän enemmän oikealla.

KYSYMYS: Jos tiedätte sukupuolen, aiotteko kertoa siitä muille??

Mukavaa illan jatkoa!

t: hömppä ja masukki 19+6

Vierailija
31/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin sillä " muille" kertomisella siis sitä, että kerrotteko sukulaisille ja ystäville??

Vierailija
32/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.. En mä ihan näin kauaa ollut shoppailemassa. :) Kyllä mä kaupungilla olen viihtynyt koko päivän mutta näin samalla kavereita ja kahvilassa tuli istuttua useampi tunti. Ostin itselleni parit mammahousut (toiset vähän siistimmät ja toiset vähän leppoisampaan oloon) ja parit paidat. Siinähän sitä olikin sitten. :) Ai niin ja en voinut vastustaa kiusausta vaan ostin vauvelille kaksi bodya.. Ne ihan pikkuiset bodyt on niin syötävän söpöjä! Käyttöikä on varmaan aika lyhyt mutta ihan sama. Mun oli pakko saada ne. :)

Tuossa hetki sitten kun tulin kotiin niin selkää vihlaisi hetken niin kovaa että meni oikeasti jalat alta. Siinä sitten säikähdin ja soitin jo miehellekin hädissäni kun hän oli vielä töissä. Mies sitten hätääntyi minun hädästäni niin paljon että lähti kesken kokouksen kotiin. Nyt hävettää että menin soittamaan niin helposti mutta mä oikeasti säikähdin ihan valtavasti. :( Mutta se meni ohi ja nyt vaan selkää sitten särkee.. Kai siellä masussa kaikki on kunnossa kun Nappo potkiskelee tavalliseen tahtiin. Vai pitäisikö soittaa polille? Mitä mieltä olette? Nyt ei tosiaan enää vihlo selkää mutta olisiko silti syytä olla huolissaan. Ja kipu oli siis nimenomaan tuolla selän puolella ja alhaalla. Te varmaan pidätte mua ihan tyhmänä kun tällai huolehdin mutta kun esikoisen odottajana kaikki on niin uutta ja ihmeellistä..

Muuten on vointi ihan hyvä. Mies tuli tosiaan kotiin ja rupesi laittamaan ruokaa kun ensin varmisti että minä olen kunnossa. Ei se kokous nyt onneksi kuulemma enää jäänyt oikeastaan edes kesken.. Onneksi. Eikä mies yhtään suuttunut kun sillai menin hätäisesti soittamaan. Oli vaan tyytyväinen kun en yksin jäänyt pohtimaan oloani.

Minulle ei tuo 14.11. tapaaminen sovi. Näyttäis olevan tentti silloin iltapäivällä ja sen jälkeen menen vielä töihin hetkeksi. Mutta minun takiani ei tietenkään tarvitse päivää muuttaa jos se muille sopii. Tuleehan näitä tapaamisia! :)

Nyt minä menen käymään lämpöisessä suihkussa ja sitten varmaan ruokakin on jo valmis. Oikein ihanaa iltaa kaikille!

Lily & Nappo 21+1

Vierailija
33/33 |
20.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs galluppiin...

1. Naimisissa ollaan oltu jonkin verrran yli 4 vuotta ja yhdessä oltu reippaasti yli 9 vuotta.

2. Töissä ollaan, tosin ei vakituisessa hommassa. Äippälomalle jäädessä jään pois siitä hommastakin. Töihin ajattelin kyllä sitten aikanaan mennä, mutta toivottavasti olen siinä vaiheessa saanut vakipaikan pyydystettyä.

Muuten, jäi mietityttämään tuolta jostain aikaisemmasta gallupista. Muutama mainiksi himotuksen kohteeksi salmiakin... Kertokaa mulle olenko saanut ihan vikaan mennyttä infoa, kun olen saanut sen käsityksen, että salmiakkia ei suositella raskauden aikana mussutettavaksi ainakaan isommalti. Reilu annos salmiakkia kun kuuluu ilmeisesti niiden niksien joukkoon, joilla voi yrittää synnytystä käynnistellä sitten kun ollaan yliajalla ja halutaan vauva pois sisuksista. Olenko ihan pihalla?