Kuka ihme tekee perunamuusia pussista eikä oikeista perunoista??
Kommentit (151)
pussimuussi ja pakastemuussi ovat eri asioita. Minun mielstäni pussimuussia ei voi edes muussiksi kutsua.
Tein testin miehelleni, jolla on tarkka makuaisti. Olin aina tehnyt muussin oikeista perunoista, mutta erään kerran tein pakasteperunasta enkä virkkanut mitään. Hyvin kelpasi ja sen jälkeen meillä ei ole muuta muussia syötykään.
Kuinka usein teillä sitä muussia oikein syödään?
Jos muutaman kerran kuussa oikaisee ja tekee pakaste 100% perunasta muussin, niin ei voi ymmärtää vai?
Kyllä mä ainakin ymmärrän ja suvaitsen. Kyllä tässä maailmassa on niitä suurempiakin huolenaiheita!
Miksi niiden lankkuperunoiden pitää olla sieltä kaupan pakastealtaasta? Etkö sinä todella osaa tehdä itse prunasta muuta kuin keitettyjä perunoita? Voi tätä uusavuttomuuden määrää...
Kyllä meidänkin lapset tykkäävät enemmän lankkuperunoista, lohkoperunoista, röstiperunoista tai perunamuusista kuin keitetyistä perunoista, mutta kyllä minä ne kaikki osaan ihan itse valmistaa oikeista perunoista.
Ehkä te ja teidän lapset ette tiedä miltä oikeat tuoreet perunat maistuu!
ja sen takia ei koskaan perunoita ostetakaan. Teepä itse huviksesi niin, että tarjoat lapselle keitettyjä perunoita ja lankkuperunoita, niin kyllä 100% varmasti pitää niistä kaupan lankkuperunoista, koska niissä on jopa jotain makua, eivätkä ole sellaista mautonta höttöä, kuten keitetyt perunat.
Nyt on kun vauva 6vko ja taapero 1v3kk on pakastin täynnä pikaistuksessa tehtäviä ruokia. Ja HUI eineksiä, lähinnä miehelle työeväiksi jos en ole itse laittanut riittävästi hänellekin joskus. Pakastimessa on jopa sipulia pilkottuna, siis ostettuna. Voin itse laittaa hirttolenkin kaulaan niin säästytte vaivalta. ;)
Teen itse ruoan tuoreista aineksista aina kun kynnelle kykenen, mutta helpotan kun siltä tuntuu. Juu, olisi mahdollista kyllä käyttää lasten uniaika ruoan laittamiseen (herätä aikaisemmin kuorimaan perunoita tai se tunti kun nukkuvat yhtäaikaa), mutta itsekkäästi käytän sen nukkumiseen tai muuten itseeni. Lapsi raukat joutuvat sitten sen vuoksi syömään välillä pakastemuusia. :'''''((((( nyyh.
Mutta pelko pois, ruokaritari saapunee muutaman kuukauden päästä. Kunhan kuopus alkaa viihtymään muuallakin kuin sylissä eikä aina tarvitse pelätä esikoisen hivauttavan sitä kirjalla kaaliin, alan ihan itte pilkkoa ne perunat. JEE! Odotan siitä kyllä aploodeja ja mitalia, kiitos vain. Vuoden äiti-palkinto ei menis väärään osoitteeseen sitten!
mitä on lankkuperunat? En syö perunoita koskaan, paitsi keitoissa.
Miksi niiden lankkuperunoiden pitää olla sieltä kaupan pakastealtaasta? Etkö sinä todella osaa tehdä itse prunasta muuta kuin keitettyjä perunoita? Voi tätä uusavuttomuuden määrää... Kyllä meidänkin lapset tykkäävät enemmän lankkuperunoista, lohkoperunoista, röstiperunoista tai perunamuusista kuin keitetyistä perunoista, mutta kyllä minä ne kaikki osaan ihan itse valmistaa oikeista perunoista.
Ehkä te ja teidän lapset ette tiedä miltä oikeat tuoreet perunat maistuu!
ja sen takia ei koskaan perunoita ostetakaan. Teepä itse huviksesi niin, että tarjoat lapselle keitettyjä perunoita ja lankkuperunoita, niin kyllä 100% varmasti pitää niistä kaupan lankkuperunoista, koska niissä on jopa jotain makua, eivätkä ole sellaista mautonta höttöä, kuten keitetyt perunat.
ei pussimuusi ketään tapa, mutta kun täällä on tällaisia tapauksia, jotka eivät edes tiedä, miten valmistaisivat muussia oikeista perunoista ja luulevat, että ainoastaa pakastelankkuperunat maistuvat joltain, niin ruoanlaittotaso taitaa olla aika kirjava. Jos nimittäin osaa edes hitusen laittaa ruokaa, niin nuo kaikki perunavaihtoehdot ovat helppoja ja nopeita ruokia...
mutta jos oikaiset pari kertaa muusissa, pari kertaa sitten on ranskiksia, pari kertaa kalapuikkoja, pari kertaa valmislaatikoita, pari kertaa pakastepyttistä jne niin äkkiä käy niin että enemmän on oikaisupäiviä.
Jos muutaman kerran kuussa oikaisee ja tekee pakaste 100% perunasta muussin, niin ei voi ymmärtää vai?Kyllä mä ainakin ymmärrän ja suvaitsen. Kyllä tässä maailmassa on niitä suurempiakin huolenaiheita!
Joskus tulee fuskattua ja tehtyä pussimuusia. Uunimakkaran ja riittävän sinapin kanssa ihan sama miltä se muusi maistuu ;)
mutta jos oikaiset pari kertaa muusissa, pari kertaa sitten on ranskiksia, pari kertaa kalapuikkoja, pari kertaa valmislaatikoita, pari kertaa pakastepyttistä jne niin äkkiä käy niin että enemmän on oikaisupäiviä.
Jos muutaman kerran kuussa oikaisee ja tekee pakaste 100% perunasta muussin, niin ei voi ymmärtää vai?Kyllä mä ainakin ymmärrän ja suvaitsen. Kyllä tässä maailmassa on niitä suurempiakin huolenaiheita!
Ei ole mikään SYNTI
oikaista ja käyttää eineksiä ja puolivalmiita.
Ei ongelma, haitta tai miksi sitä nyt haluaakaan sanoa ole se mitä JOSKUS tekee, vaan se että monilla niistä on tullut se pääasiallinen tapa.