Lue keskustelun säännöt.
Miten suhtautuisit kaveriin, joka aina kun hänellä huono tuuli, tiuskaisee
14.11.2010 |
tekstiviestissä ettei kiinnosta, mutta kun hänellä taas sellainen tuuli, että nyt voisi jutella, niin silloin kyllä ottaa yhteyttä. Eli minä aina valmiina palvelukseen, mutta hänen ehdoillaan. Nyt on taas "tiuskaissut tekstiviestissä" ja on aika mitta täysi mulla, mietin vain, että miten teen kun kohta ottaa yhteyttää taas ja oikeesti en jaksaisi nyt olla lammas...
Kommentit (2)
varmaan tiuskaista samalla tavalla jos siltä tuntuu? ei luulisi loukkaantuvan jos kerran itse käyttäytyy samoin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
lähettämään viestiin, että nyt ei sovi enkä ehdi. Palataan astialle tuonnempana.