Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtautuisit kaveriin, joka aina kun hänellä huono tuuli, tiuskaisee

Vierailija
14.11.2010 |

tekstiviestissä ettei kiinnosta, mutta kun hänellä taas sellainen tuuli, että nyt voisi jutella, niin silloin kyllä ottaa yhteyttä. Eli minä aina valmiina palvelukseen, mutta hänen ehdoillaan. Nyt on taas "tiuskaissut tekstiviestissä" ja on aika mitta täysi mulla, mietin vain, että miten teen kun kohta ottaa yhteyttää taas ja oikeesti en jaksaisi nyt olla lammas...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähettämään viestiin, että nyt ei sovi enkä ehdi. Palataan astialle tuonnempana.

Vierailija
2/2 |
14.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan tiuskaista samalla tavalla jos siltä tuntuu? ei luulisi loukkaantuvan jos kerran itse käyttäytyy samoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän