Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin näin tänään:

Vierailija
04.01.2011 |

- 2 kaalikäärylettä, 2,5 pientä perunaa, kastiketta, salaattia ja salaattikastiketta, 1 täysjyvä real

-Perunamuusia(rasvattomaan maitoon ja vähän 70 % margariinia), paistijauhelihasta jauhelihakastike tehtynä knorr fondue/ruokacreme/vesi kastikkeeseen

-Klementiini

-4 kuppia kahvia maidon kanssa.

- Nyt mietin jos vielä söisin muroja. Miltä kuulostaa jos haluan laihduttaa muutaman kilon ja enemmänkin keskityn herkkujen poistamiseen ja liikunnan lisäykseen. Mitä olisi parannettavaa?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ota nyt muroja, jos on nälkä, katso huomenna sitten vähän viisaampia valintoja?

Vierailija
2/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaalikääryleet ei laihduttajan ruokaa eikä kastike

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollenkaan aamiaista ja aika vähän tuoreita vihanneksia. Murojen sijasta valitsisin vaikka kaurapuuron tai täysjyväleivän, puuron päälle margariinia ja mehukeittoa tai marjoja, leivän päälle taas margariinia, keittokinkkua, salaattia ja tomaattia.

Ota tavaksi laittaa aina jotain kasvislisukkeita aterioilla, saat enemmän vitamiineja ja kuitua ja vatsa toimii paremmin.

Vierailija
4/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti esim. aamupalan olet jättänyt ilmeisesti kokonaan väliin?

2 kaalikäärylettä ja 2,5 perunaa (olkoonkin pieniä) kuulostaa paljolta laihduttajalle. Mieluummin salaattia enemmän.

Perunamuusi-jauhelihakastikeateriasta on paha mennä sanomaan muuta kuin että missä kasvikset? Annosmäärää tästä ei pysty tietämään.

Itse vähentäisin perunan määrää, lisäisin kasviksia ja hedelmiä ja söisin aamupalan. Ja välipalan ja iltapalan (pieniä molemmat, hedelmä voi hyvinkin riittää).

Vierailija
5/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että laiharit epäonnistuu, kun 2 kaalikäärylettäkin on muka liikaa. Kaalikäärylehän on varsin kevyt ruoka, jos sen sisällä on vaikka paistijauhelihaa ja riisiä.

Vierailija
6/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai vähän enemmän) kun sain pahan infektion ja jouduin sairaalaan melkein kuukaudeksi.

Sain monta luentoa raivitsemusterapeutilta liian VÄHÄISEN ruuuan takia.

No, toki se on kiinni pituudesta ja painostakin... Itse olen 168cm, eikä tuollainen kalorimäärä riitä laihduttajallekaan normielämään -- ellei nyt halua kiduttaa kroppaansa ja dramatisoida.

Vierailija
7/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole koko elämäni aikana ollut aamupalan syöjä. Minulla vain ei kerta kaikkiaan ole nälkä aamuisin. Voisin lisätä jonkun hedelmän siihen klo. 9.00 tienoille.

Olen kyllä tajunnut ongelmani olevan liian vähäinen määrä salaattia ja vihanneksia. Sanoisin, että kummallakin lämpimällä aterialla lautasestani n. 1/3 oli salaattia. Lisäksi käytän ehkä liikaa kastiketta lämpimässä ruoassa.

Normaalisti syön päivittäin joko pullaa, suklaata tai sipsejä, enkä mitään pieniä määriä (HUOM! Tiedän, että todella epäterveellistä ja siksi herkkulakko alkanut). Aiemmat ruokailut ja herkut mukaan luettuna on minusta ollut ihme, että painoni on ollut vain 61kg ja pituutta 165cm. Minulla on hyvä aineenvaihdunta ja ajattalin ihan perussyömisellä, hyötyliikunnalla ja muutaman kerran viikossa urheilua harrastamalla laskea painoa sen n. 3kg.

Eli lyhykäisyydessään, ehkäpä vain annoskokojen pienennys aavistus, lisää hedelmiä ja salaattia, vähemmän perunaa ja kasviksia ja herkut pysyvät poissa näköpiiristäni. Näin ehkä tavoitteeni saavutan ennen kesää...

ap

ps.kannattaisiko vielä juoda maitoa? Ennen join kaksi lasia per lämmin ateria, mutta kaloreiden vuoksi siirryin veteen ja kalsiumlisään.

Vierailija
8/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2011010412934121_lh.shtml

Ja lsiää infoa löytyy kun googlaat esim. laihdutus ja maito jne. jne.

Vierailija
9/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalsiumlisä ei ole yhtä tehokas osteoporoosin kannalta.

Vierailija
10/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 2 kupillista kahvia rasvattomalla maidolla ja pieni lusikallinen sokeria per kuppi

Lounas: kasvisosekeittoa jossa 100g raejuustoa

Päivällinen 2dl puuroa, maitoa, öljyä ja hieman sokeria sekä täysjyväinen ruisleipä ja juustoa.

Iltapala 100g raejuustoa 2 anansrengasta, ruisleipä päällä keitetty kananmuna, juomana vettä

Vierailija
11/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

169/62

Eikä ole tuolla syömisellä edes nälkä

Vierailija
12/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä söin aamupäivällä jämät 3 vuotiaan peruna makkarakastikeateriasta, n.3 rkl ja kaks kaurapuikulaa molemmissa margariinia ja 2 siivua meetwurstia. illalla oon syöny desin keitettyä makaroonia ketsupin kans ja yhen keitetyn porkkanan... ja olen 7 vk raskaana... ei vaan maistu kuin vissyvesi... :(

Vierailija
13/16 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä söin aamupäivällä jämät 3 vuotiaan peruna makkarakastikeateriasta, n.3 rkl ja kaks kaurapuikulaa molemmissa margariinia ja 2 siivua meetwurstia. illalla oon syöny desin keitettyä makaroonia ketsupin kans ja yhen keitetyn porkkanan... ja olen 7 vk raskaana... ei vaan maistu kuin vissyvesi... :(

Itse söin niitä ja elinkin melkein niillä vähän aikaa, kun pahoinvointi oli pahimmillaan.

Mitä tulee ap:n ruokaan, niin aika vähänhän tuo oli mutta nimenomaan niin kuin jo sanottu vääränlaista. Itse lisäisin kasviksia ja jättäisin koko perunamuusin pois (ja perunan ylipäätään). Lisäksi aamulla tai illalla ruisleipää ja päällä esim. tomaattia ja kurkkua. Välipaloina esim. porkkanaa tai jotain hedelmää. Koeta syödä 3-4 tunnin välein jotain, jotta verensokeri pysyy mahdollisimman tasaisena, ja elimistö toimii tasaisesti.

Minä aloitin eilen taas vähähiilihydraattisen ruokavalion joulumässäilyn jälkeen, ja syön kyllä kevyesti enemmän kuin ap. Aamulla söin 3 viipaletta juustoa ja 3 viipaletta kalkkunaa, suolakurkkua, jugurttia ja kahvia. Lounaaksi söin kasviskanapataa, jota maustoin juustolla,kurkkua ja tomaattia, välipalana mandariini ja kahvia, päivälliseksi kanapataa ja sienisalaattia ja iltapalaksi kolme juustoviipaletta, kolme kalkkunaviipaletta, suolakurkkua ja mehukeittoa sekä hiukan sienisalaattia. Joo, paljon on. Huomenna sitten tiukemmin.

Vierailija
14/16 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin näin:

-Maitokahvia x3

-Kuskus vihannespataa, 2kasvispihviä, salaattia, 2,5dl maitoa

-Riisi-tonnikalasalaatti, 2 leipää margariinilla,juustolla ja kinkulla,2dl maitoa

-Vihreätee

-Muroja

-4 klementiiniä

Jotakin täydyn oikein tehdä jos paino on tullut 1kg alas 3pv:ssä,vaikka olisikin nesteitä.

ap

Vierailija
15/16 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-10:00 kahvi

-14:00 babyporkkanaa, broilerin ohutleikettä ja pippurikastiketta.

-17:00 kahvi, pala kääretorttua

-20:30 vähän rahkaa, vadelmia ja tonnikalaa

-22:30 mc donaldsin kanasalaatti

Vierailija
16/16 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemällä kiloklubin sivulle (huom! ilmainen), Ohjelma laskee kalorit ja eri ravintaineiden keskinäisen suhteen. Suosittelen, t. neljättä päivää syömisiään kirjaava!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä