Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi iski järkyttävä päänsärky kun kävin suihkussa?

Vierailija
04.01.2011 |

sillä sekunnilla kun lämmin vesi kosketti ihoani, nousi aivan järkyttävä päänsärky. eikä ole mennyt pois. mitä tämä on? olen rv 14.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näön muutoksia?

Minulla tajuttomat päänsärkykohtaukset johtuivat aivovaltimoiden kouristuksista ja ahtautumista suonten tulehtumisen takia. Aivovatimovaskuliitti.

Kohtaus saattoi laueta vaikka kylmästä tuulesta tai kumartumisesta. Kerran näkökentästä katosi toinen puoli.

En ollut raskaana.

Vierailija
2/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näön muutoksia?

Minulla tajuttomat päänsärkykohtaukset johtuivat aivovaltimoiden kouristuksista ja ahtautumista suonten tulehtumisen takia. Aivovatimovaskuliitti.

Kohtaus saattoi laueta vaikka kylmästä tuulesta tai kumartumisesta. Kerran näkökentästä katosi toinen puoli.

En ollut raskaana.

no ei noin järkyttävä.. vain sellainen olo, että tekee mieli "väistää", tuntuu kuin joku löisi päähän, tai pusertaisi sitä kokoon.

mulla ei ole migreeniin taipumusta tms, joten en ole kai kokenut mitän oikeasti järkyttävää päänsärkyä :/

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on ihan kauheasti. Voi olla ihan kaikkea hortonin päänsärystä, niskajännityksestä veritulppaan.

Migreenikin saattaa aiheuttaa aistihäiriöitä.

T: jalat alta menettänyt

Vierailija
4/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

neurologilla? Ihan turhaa googlettaa, sitten sulla on kaikki maailman sairaudet ;)

Itsellä diagnosoitiin migreeni n. 5 vuotta sitten ja se alkoi aina jännityksen/stressin lauettua.... lämmin suihku - rentoutuminen - päänsärky...?

Vierailija
5/5 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla voi olla vaikka aivoverenvuoto.