Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

Vierailija
581/662 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin nyt vähän kurkkimaan tännekin pinoon taas vaihteeksi. Täällä onkin monta tuttua, mutta onneksi myös paljon uusia nimiä. Olen tässä pitänyt kirjoittelussa vähän taukoa, kun edellinen raskauteni päättyi kohdunulkoiseen raskauteen viikoilla 7+, tuossa marras- joulukuun vaihteessa. Nyt ollaan siitä fyysisesti toivottu, henkisesti toipuminen on varmasti vielä kesken. Vauvakuume on edelleen kova ja tällä hetkellä menossa on kp 3/30-32 ja nyt sitten taas esikoisen yk 1 kohdunulkoisen jälkeen. Tuo kohdunulkoinen tärppäsi yk 5 ihan luomuna, vaikka meille sanottiinkin, että miehen huonojen siittiöiden vuoksi ainoa vaihtoehto on hoidot, mutta luomusti vaan tärppäsi. Ja luomuna yritetään nytkin, mietitään niitä hoitoja sitten tarvittaessa uudelleen. Ikää mulla on 26 ja miehellä 30. Ihan heti tärppiä en edes odota, mutta suhteellisen positiivisella mielellä tässä ollaan.

Paljon plussapuhureita kaikille tasapuolisesti!

Ja Minni86 piti vielä kommentoida, että hienoa, kun tilanteesi on nyt hyvä ja sulla on parhaat mahdollisuudet ikinä nyt raskautua. Tsemppiä!

Lumi

Vierailija
582/662 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhtä vaikeeta keksiä jonkinlainen otsikko... :)

Arianna: Tervetuloa!

Miina84: Meillä sama tilanne miehen kanssa. Siis se, että mies on valmis odottelemaan asenteella "tulee kun on tullakseen" ja itsellä koko elämä pyörii raskautumisen ympärillä. Jotenkin jopa kadehdin niiden kykyä ottaa niin rennosti koko asia.

Minni86: Tosta sauna jutusta en ollutkaan ikinä kuullut, kiitos vinkistä!

Kiitos listasta!

Meitä uusia yrittäjiä onkin aika paljon mukana. Ikävä kyllä, myös pitkän ajan yrittäjiä on edelleen mukana. Toivottavasti teillä tärppää tästä kuusta!

ON: Oviksen pitäisi olla nyt takanapäin, mutta edelleen ässäilyt joka toinen päivä, ettei varmasti mene ohi.

Greippimehu maistui aluksi aika hirveeltä, mutta makuhermot tottuu ja nyt voin jo sanoa että melkein pidän siitä. Hyvä Uuve että sinä siitä kuitenkin pidät jo heti alusta :)

Alexandra kp20/30-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/662 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täälä onkuin onkin kp 2/25-28 Nyt jo taas paremmilla mielin eteenpäin, kun sain eilen itkustettua ja purkauduttua isännälle sekä lohtusyömiseksi tein suklaakakkua ;)

Ja todellakin olisi paljon helpompaa jos pystyisi ottamaan tämän kaiken yhtä rauhaksiin, kuin miehet! Saisikohan silloin parempia tuloksia, kun ei olisi stressi rasitetta... ? HMMM... taidan lakata stressaamisen! kuinka helppoa ;)

Päätin myös, että käyn tänään hakemassa sitä greippimehua, kun sitä niin kovin kehutaan. Samoin käyn hakemassa nyt niitä o-testeejä ja teen niitä silleen vähän niinkuin salaa, isännältä, koska jos alan niistä puhuu tulee toiselle kuulemma suorituspaineita ja sitä emme toki halua :) ja oviksen jälkeen juon sen puoli lasia punkkua joka ilta. Sekä tietenkin syön vitamiineja sekä foolihappoa jo etukäteen. Olisikohan vilä jotain muuta mitä voisi asian hyväksi tehdä? :D

Vierailija
584/662 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka vaan kaikille lokakuisille. Olen vähän pitänyt taukoa kuukausipinoista, kun kierron sekoaminen ja muutama pettymys sai lannistettua. Harmi kyllä täällä muutama tuttukin pyörii edelleen. Erityistsemppaukset teille ja plussia nyt kehiin!

Kolmannen lapsen yrityskierto nro 9 menossa ja viime heinäkuun alusta yritys alkoi. Ikää on jo kertynyt ja kuopuskin on vuodelta 2003 eli iltatähdestä haaveillaan. Lääkärissä on tullut jo rampattua aika lailla, kun huomasin luteaalivaiheen olevan aivan liian lyhyt. Surkeimmat oli 6 päivää, millä on ihan turha yrittääkään, kun ei ehdi edes kiinnittyä ennen kuin menkat jo alkaa. Luget sain tuohon avuksi ja auttoivatkin sen kolme kiertoa, minkä niitä käytin. Sen jälkeen tulikin sitten tosi mielenkiintoinen 17 päivän kierto! Ovista en tuosta bongannut, kun en testaillut riittävän ajoissa. Enkä kyllä tiedä olikokaan koko ovista.

Tällä hetkellä on menossa aika hyvän tuntuinen kierto. Ovis oli testien mukaan kp 15 ja nyt on dpo 7 meneillään. Ekaa kertaa olen lämpöjäkin mittaillut ja niissä kyllä nousu tuli vasta dpo 3, mutta en mittaa ihan ohjeiden mukaisesti ennen nousua, kun on niin kamalan äänekäs mittari, joten tulokset eivät ehkä ole ihan niin luotettavia. Samoihin aikaan rinnat myös tulivat aroiksi ja sitä ovat edelleen. Näistä ja pienistä munasarjanippailuista siis kuvittelin keltarauhasen toimivan hienosti ja toiveet oli aluksi tosi korkealla tämän kierron osalta.

Kävin maanantaina gynellä näiden kierto-ongelmien vuoksi ja hän ultratessaan sitten sanoikin, että munasarjat eivät näytä aktiivisilta. Siis apua! Olin sen verran kauhistunut tuosta kommentista, että en siinä tajunnut kysyä, että eikö siellä muka näy sitä keltarauhastakaan. Hyvä olen kyllä kuvittelemaan kaikenlaisia pikku raskausoireita, mutta en ihan usko kuvittelemalla rintojen paisuvan oikein kunnolla ja tulevan näin aroiksi. Siis olen nyt ihan pihalla. Kun vähän surffailin, niin kyllä muilla on se keltarauhanen ultrassa bongattu. En siis yhtään tajua ja heti laski omat toiveet tämän kierron osalta.

No sain ainakin tuon käynnin seurauksena terot kolmeen seuraavaan kiertoon ja niistä kahteen jälkimmäiseen vielä clomit. Olen kyllä vähän huolissani, kun clomit on annoksella 2 kpl päivä ja ei mitään seurantaultraa. Lääkäristä tosiaan munikset näytti niin toivottomalta tapaukselta, että arveli noita clomeja liian miedoksi lääkkeeksi ja ei selvästi uskonut niiden edes tuovan ovista. Kääk! Sanoi vielä, että sitten pitää suoraan siirtyä joihinkin pistoshoitoihin. Clomeja on sitten turha enempää kokeilla.

Tähtisafiiri kp 22/29? dpo 7

585/662 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINNI, kiitos hassusta listauksesta:)

OMAA; ovis oli su-ma-yönä. Pelkäsin kovasti että hilkulle jää puuhastelun kanssa kun aloin jo su-aamuna tuntea oviskipuja, mutta kunnon oviskivut alkoikin sitten vasta iltasella ja oikeastaan kipuili vielä maanantainakin aamupäivän. Kummallisin juttu on se, anteeksi kovasti ällötys tämäkin, mutta tavaraa ei valunut lainkaan hukkaan! Ja tällä tarkoitan sitä, että yleensä on vielä seuraavana aamunakin valunut spermaa pönttöön, nyt ei ollut edes pöksyissä länttiä! Kysyinkin mieheltä että tuliko sillä ylipäätään mitään:) Ja kuulemma ei hän olis kesken luovuttanut. Heh, kun ihan naurattaa nämä avoimet jutut:):) Pitkästä aikaa olen nyt hyvin mielin, oon jopa ajoittain ollut aivan varma että NYT on se raskautumiskierto! Olis kyllä mainio aikakin, kun meillä on lapset syntyneet heinä-, elo-, syys- ja marraskuussa niin nyt täyttyisi lokakuun välikuukausikin:) Ja hassuinta on se, että laskettu aika olisi 10.10, kun oma synttäripäiväni on 8.8 ja yhden lapsista 9.9. TÄMÄN ON OLTAVA ENNE!!! Ja oikeastaan vähään aikaan nyt viimeinen kierto jossa hanakkaa yritystäkään, ajateltiin löysätä "yrittämistä" alkukesään saakka tän kierron jälkeen, sillä haluaisin hypätä talvikuukausien yli ettei synnyttäis keskitalvella. Jollekin tämä ei mene ymmärrykseen mutta minua ahdistaa aina pimeät talvikuukaudet ja olen aivan väsynyt ja alakuloinen talvet niin pelottava ajatus että olisi vielä se hormonimyllerrys sen päälle ja valvomisväsymys. Kokemusta tuosta nimittäin on jo marraskuun loppupuolella syntyneen lapsemme kohdalta. Kesän ja alkusyksyn vauvoista on pystynyt nauttimaan aivan eri tavalla kun ei ole pohjalla sitä "kaamosmasennusta". Mutta nyt tämä ON se tärppikierto. Viikon päästä sitten ekaa testiä, jäi yksi herkkä Sofi viime kierrosta niin se sitten ensi keskiviikkona:)

UUSILLE TERVETULOA ja tsemppiä kaikille!!

Helene kp.17/22-29, yk.12, dpo.3

Vierailija
586/662 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minni: Tosi kiva, kun jaksoit tehä listaa meistä :) Tosta on hyvä seurailla.

Evis: Saitko selville sitä veriryhmä-juttua? Ja taasko tänään oli verikoe arvojen laskun toteamiseksi?

Joku kysyi ässäilemisestä. Eli kun oviksesta ei ole niin varmaa tietoa, niin tässä kuussa ässäiltiin joka toinen päivä kp 5-17, ja vielä kp 20.

Omaa: Eilen ja toissapäivänä oli maha sekaisin, kuten aina tätiä ennen. Pelästyin jo, että tässäkö se sitten oli, mutta nyt maha kunnossa eikä tätiä näy, vielä... Tissit on turvoksissa, kuten ennen tätiäkin. Muutama päivä sitten, kun jännitin vatsaa, tai ponnistin, niin sattu kohdun suunnille, mitähän sekin oli?! Jos tätiä ei viikonloppunakaan näy niin teen testin. Clearblue digitaali-testi kuumottelee kaapissa. En uskalla viikolla aamulla tehä, jos plussa pärähtäisikin, en pysyisi pöksyissäni. Enkä voi harjoittelupaikassa kenellekään sanoa mitään, yrittämiseen tai vauvaan liittyen. En sitten vahingossakaan saisi työpaikkaa sieltä.

Ensimmäinen kiertoni pillereiden jälkeen oli 22 päivää, joten nyt ollaan jo siitä pidemmällä. Ovis ehkä, mahdollisesti oli kp16, eli nyt on ehkä DPO 8, tai jotain sinne päin. Jännittäviä aikoja elellään.

Mä en oo kokeillut vielä tota greippimehua, mutta vois ehkä ens kierrossa kokeilla. Ajaakohan saman asian, jos syö verigreipin, vai montako niitä pitäis syödä päivässä. Vai mikä aine siinä greippimehussa on mikä auttaa?

Punaviiniä en voisi kuvitellakaan juovani. Niin kauhean makuista, ettei tosikaan. Ja migreenikohtaus siitä varmaan tulis, jos sais juotua.

Raskausvitamiinit on käytössä.

Sandis kp 24/?

Vierailija
587/662 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikille!

Mitä kuuluu EVELLE? (ja toki muillekin tutuille) Luin jonkun viestisi, jossa kyselit sitä RH-juttua. Tässä muutama info, auttaako? Laita mulle meiliä: minnihiiru@gmail.com, olisi kiva jutella.

Ihmisten veriryhmät jaetaan usein myös reesuspositiivisiin (Rh+) ja reesusnegatiivisiin (Rh–). Rh-positiivisilla esiintyy antigeeniä, jota Rh-negatiivisilla ei ole.

Kun äiti on Rh-negatiivinen ja sikiö Rh-positiivinen, on mahdollista, että äiti kehittää vasta-ainetta, joka aiheuttaa lapsessa hemolyyttisen taudin. Hemolyyttinen tauti voi pahimmillaan johtaa lapsen kuolemaan, mutta yleisimmästä, Rh(D)-immunisaatiosta aiheutuvaa hemolyyttistä tautia voidaan ehkäistä ennalta.

Raskaudenaikainen veriryhmäimmunisaatio käynnistyy, kun sikiön punasoluja joutuu äidin verenkiertoon. Näin tapahtuu 75 %:ssa täysin normaaleja raskauksia. Jo raskauden ensimmäisen kolmanneksen aikana 5%:ssa raskauksia tavataan sikiön punasoluja äidin verenkierrosta. Normaalisynnytyksen yhteydessä on si kiöstä äitiin vuotavan veren määrän arvioitu olevan n. 15 ml. Veriryhmäantigeeneiltään poikkeava sikiö voi immunisoida äidin myös kohdunulkoisessa raskaudessa tai keskenmenoon tai raskauden keskeytykseen päättyvissä raskauksissa. Jos sikiön punasolujen pinnalla oleva veriryhmäantigeeni poikkeaa äidin veriryhmäantigeeneistä, tunnistaa äidin hematoimmunologinen järjestelmä nämä vieraat veriryhmätekijät, ja äidin elimistö muodostaa spesifisiä vasta-aineita sikiön punasolujen pinnalla olevaa antigeeniä vastaan. Ensimmäisen raskauden aikana äiti tuottaa IgM- vasta-aineita, jotka eivät pysty siirtymään istukan läpi. Siksi ensimmäisen raskauden aikana ei yleensä esiinny vakavia veriryhmäimmunisaatioita.

Seuraavissa raskauksissa äidin immunologinen muisti on tehokas ja nopea, ja jo 0,25 ml sikiön verta äidin verenkierrossa voi käynnistää muutamassa päivässä kehittyvän IgG-vasta-ainemuodostuksen sikiön punasoluja vastaan. Nämä vasta-aineet läpäisevät istukan.

Saitko mitään tästä. Minulla on työpaikalla parempi opus, voisin lukea lisää ja laittaa postitse, jos haluat?

Voikaa hyvin kaikki :)

ILTIS

Vierailija
588/662 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipskukka kp 27/28 yk 2

Sandokai kp 24/? yk 1

Höttis kp 24/? yk 1

Rupikonna kp 22/28-30

Tähtisafiiri kp 22/29? yk 9

Pullis kp 21/30 yk 2

Alexandra84 kp 20/30-32 yk1

Mammuska kp 18/?

Helene4 kp 17/22-29 yk 12

Tuutuli kp 17/28-32 yk 11

Lindaliina kp 16/30

Anju kp 15/36 yk 2

Crystal kp 14/25-29 yk 5

Elmu kp 12/? yk 1

Minni86 kp 11/27 yk 13

Arianna kp 10/27-28

Uuve kp 7/30 yk 3

Kokis kp 7/26-28 yk 4

Jepsis kp 5/29-31 yk 4

Lumi kp 3/30-32 yk1

Miina kp 2/25-28

Eve

Krislee yk 2

Miiru75

Tervetuloa uudet mukaan ja kiitos Lumi!!! Sitä todella toivotaan on tässä jo niin kauan yritystä takana. BTW jokos se hipskukka testailee *malttamaton* XD

t. Minni

589/662 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sen maanantain jälkeen testannu...ei ole kyllä pöksyihinkään valahtanut mitään, että tässä sitä "rauhallisena" odottelen. :D Tissit ollu kyllä ihan sikakipeet, mutta niinhän ne on joka kierrossa tässä vaiheessa. Nyt en ole kyllä kuvitellut mitään suurempaa, ONNEKSI!! ;D Hassusti on ollu vaan sellasia oviskipujen tyylisiä kipuja nyt muutaman päivän. :/ Mul on fiilis, et jos ja kun ne alkaa, niin ne se päivä on perjantai. Mutta todennäköisesti siis...tulee punainen viikonloppu. :/

Entäs joko Sandista jännittää? ;D

Ja mukavaa, että kaikki listattiin...pääsee hiukan paremmin kärryille. :)

Vierailija
590/662 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MINNI iso kiitos ihanasta listasta, pysyy nyt ittsekkin perässä, että missä vaiheessa ollaan menossa. Isellä yleensä vaanmielessä, että mikä päivä olisi odotettu ovis ja milloin tädin pitäisi tulla käymään :/

ILTIKSELLE hirmuisesti onnea plussasta niin kuin kaikille muillekkin plussanneille. Ja UUSILLE tervetuloa, sekä pahoittelut tädistä :(

HELENE tuo sinun mahdollinen laskettuaikasi olisi kyllä niin nappiosuma teidän perheelle, eli peukutetaan täältä sinne teille oikein paljon plussia ++++

Alexandra ja omaa napaa: meillä ässäillään joka toinen päivä oviksen paikkeilla. Tosin tästä kierrosta ei ole suuria odotuksia, sillä jos edellisen kierron pituus pitää paikkansa niin missasimme valitettavasti oviksen (joka olisi pitänyt olla lauantaina) päivällä ja aamulla ei ollut tilaisuutta pupuiluun ja illalla nuorinmainen ei millään meinannut nukahtaa syvään uneen vaan heräili vähän väliä ja, kun poika sitten nukahti myös minä nukahdin. Olin ihan rätti poikki väsynyt eikä silmät yksin kertaiseti pysyneet auki.

Pieni toive nosti eilen päätään, sillä vessassa pyyhkiessä tuli tippa punaista paperiin :) Ajattelin tietty heti, et josko se olisi kiinnittymis vuotoa ja ovis onkin ollut aijemmin (en tikuttele) ja kierto on palannut siihen 28pvä:n mitä se oli ennen poikaa ja pillereitä. Tuo 30 päivää oli siis viimeeksi se ensimmäinen kunnon kierto pillereiden jälkeen.

Vaikka kuinka yritän välttää tätä toivon heräämistä, sillä olen varma, että seuraava antaa odottaa itseään yhtä kauan kuin edellinen jos silloinkaan tulee. Niin kyllä tuntuu toivo nostavan päätään kaikesta huolimatta kierron loppuvaiheessa. Ja sitten taas petytään :(

Olen tässä miettinyt, että missähän vaiheessa sinne gynelle pitäisi soitella, kun kuitenkin ulkoisesti kaikki on OK. Kierto on hyvän mittainen ja tätikin erittäin runsaas. Vai voiko sekin olla merkki jostain?

Tulipahan paljon omaanapaa :( Pahoittelut, mut nytten on lähdettävä töihin...

-Pullis kp 22/30

591/662 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan ihan virallisesti nyt kaikille! Tuolta syyskuisista putosin tänne lokakuisiin ja nyt itkettää ja masentaa ja ahdistaa. Kierto oli tosi omituinen ja venyi odotettua pitemmäksi, mikä antoi jo toivoa. Samoin kuin Clearbluella tehty haamuplussa, mutta Apteekin oma testi oli nega koko ajan. Ja sieltä ne menkat nyt sitten alkoi.

Tässäpä pieni esittely itsestäni niille, joiden kanssa ei olla vielä tutustuttu:

Olen 25v ja mies 27v, ehkäisy on lopetettu maaliskuussa 2010 ja esikoinen toiveissa.

Alussa mentiin ajatuksella "tulee jos on tullakseen", mutta mitä kauemmin on mennyt, sitä enemmän alkanut kiinnittää huomiota ajoitukseen. Miehen vuorotyö sotkee välillä siten, että ei edes nähdä juurikaan oviksen aikaan, joten pari kiertoa on mennyt ihan sen takia hukkaan.

Mitäs muuta... yleensä erotan ovulaation selkeästi, minkä pitäisi helpottaa ajoitusta.

Missäs vaiheessa sitä punaviiniä pitäisi alkaa nauttimaan? Aion tässä kierrossa ottaa sen avuksi.

Anteeksi, etten ehdi nyt tutustua teihin vielä tarkemmin, mutta ehkä minä pian pääsen porukkaan taas mukaan... Lista lokakuisista näytti ainakin pitkältä. Kiitos listan tekijälle, niin tiedän vähän missä mennään.

Marjana kp 1/30-37 (kierron pituus tarkentuu yleensä oviksen tunnistamisen jälkeen)

Vierailija
592/662 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helene4: Tää niin on se kierto sulle!

Marjana: Pahoittelut tänne tipahtamisesta! Iltis tietää varmasti koska sitä punaviinia tulisi juoda, mutta oviksen jälkeen se oli. Tarkemmin en muista...

Hipskukka ja Sandis: Onnea molemmille, toivottavasti tärppää teillä! Jännityksellä odotellaan...

ON: Odottavan aika on pitkä! Varmasti kaikilla sama tunne. Tuntuu että nyt kun ovis kerran on ohi, niin voisi hypätä suoraan sen ainakin viikon eteenpäin ajassa. Sen lisäksi sitä alkaa kehittämään itselleen kaiken maailman oireita...

Kohta on onneksi perjantai, ehkä sitä sitten onnistuisi ajattelemaan jotain muutakin... :)

Plussatuulia kaikille!

Alexandra kp21/30-32, yk1

Vierailija
593/662 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös sitä sanota,että torstai on toivoa täynnä...

Ei täällä, aamun testi jälleen kerran negaa joten täti kurvaa tänne taas totutusti huomenissa.

Mieliala ei ole ollenkaan hyvä vaikkakin tätä tulosta jo odottelinkin, ässäilyt kun ei osuneet kohdilleen.

Nyt vaan sitten odotan,että inhottava täti saapuu ja pääsen napsimaan purkista viimeiset minulle määrätyt clomit.

Pitäis gynellekin soitella,että mites tässä nyt sitten edetään kun neljäs kierto clomeillä lähtee jo käyntiin...

Anteeksi oma napaisuus,mutta nyt on sen verta v-mäinen olo taas...ei tässäkään kuussa sitten voinut olla meidän vuoro =`(

Uuvekin turhaan pois minua täältä hätisteli ;)

Minny kp31/31-30 dpo14 ja yk6

Vierailija
594/662 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipskukka: Täällä kans epäilen, että perjantai tulee olemaan punainen. Tänään on sen verran enemmän juilinut alavatsaa, että sitä se enteilee. Lisäksi äsken syynäsin valkkaria tarkkaan ja siinä oli aavistus punerrusta. Täällä kanssa edelleen tissit tosi kipeet.

Minni: Kiitos, kun lisäilit tuonne listaan minutkin.

sandokai: Testailepa nyt sitten heti lauantaina aamusta. Vaikuttaa tosi lupaavalta.

minny: Pahoittelut negasta. Se on kyllä aina yhtä inhottavaa katsottavaa. Toki minä en pääse edes paljon noita negoja testailemaan näillä lyhyillä luteaalivaiheillani.

omaa napaa: Hipskukalle siitä jo tulikin, että eiköhän se täti huomenna saapune :( Mihinkään kiinnittymisvuotoihin en ole enää jaksanut uskoa, kun tosiaan tällainen luteaalivaihe on mulle ihan normaali. No pysyn täällä silti seuraavankin kierron. Lokakuulle menisi laskettu aika silloinkin.

Tähtisafiiri kp 23/29? dpo 8

Vierailija
595/662 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Meillä vähän vaihtelevasti ässäillään, mutta koska en myöskään tiedä koska mulla on ovis, joten joka päivä yritetty ässäillä siihen aikaan kun kuvittelen oviksen olevan. Jostain luin, että ei sais niin tiheästi, vaan esim. kolmen päivän välein, koska hyviä siittiöitä ei vissiin riittäis sit jos liian tiuhaan harrastelee... mutta sitäkin kokeiltu, kun pari ekaa kiertoa ei niin "tosissaan" vielä yritetty. :)

Miina: juu ei meilläkään mies niin stressaa kuin minä ja valittaa, etten tule raskaaks ku stressaan.. JOO tiedän, mut miten olla stressaamatta??? Mä yritin viime kierros tehä r-testin salaa mieheltä, ku ei ymmärtäny miks yks ei riitä... noh, tuntee mut vissiin hyvin, ku katto mun hetken ja sano, että "hait sit vissiin uuden testin". ;D Taidan olla huono salaamaan asioita... ;)

Uuve: Mun lämpöjen mittailut alko vähän huonosti, kun täs pari päivää lämmöt vaihdellu 36-37 välissä, flunssaa vissiin...

Arianna: Tervetuloa joukkoon!

Minni: Tuo saunajuttu pisti mutkin miettimään.. tuli muuten miehelle nyt sitten saunakielto oviksen aikaan! Mahtaa taas sanoa, että akkojen kotkotuksia ja pyöritellä päätään... ;) Kiitos myös listan teosta!

Helene: Tsemppiä, kuulosaa hyvältä! :) Täytyyhän teidän lokakuinenkin saada. :)

Sandis: Tsemppiä sullekin, ootkos malttanu olla testaamatta? :)

Iltis: Taidan ottaa tuon sun spostiosoitteen talteen, jos tulee kysymyksiä, kun sulla on niin tuo tieto hallussa. :)

Hipskukka: Pidän peukkuja! Toivottavasti täti ei kurvaa paikalle vaan plussa tulee tikkuun!

Marjana: Voi ei :( Mä olin ihan varma, että sä et joudu tänne... voi kurjuuksien kurjuus... tiedän miltä susta tuntuu. ISO HALI!

Minny: Ei me sua vielä tänne huolita... pidä lujasti kiinni syyskuisten junasta, jos vain ei vielä näytä plussaa... Meitä on tippunu tänne jo tilastollisesti liikaa ;)

No niin, olipas tullu tekstiä ku en oo kerenny pariin iltaan tänne keskittyä... Jos nyt sitten omaa outoa napaa.. eli mulla jotain vainoharhasuutta alannu tulla tän mahottoman vauvakuumeen takia... :P Aloitanpa sieltä viime kierron lopusta..

eli mähän tein ennen menkkoja sunnuntai aamuna sen huonon testin jossa näkyi haamujenhaamujenhaamu, kuitenkin maanantaina iltapäivällä CB näytti täysin negaa... Noh, menkat alkoi torstaina, en tiedä tuliko nyt normaalia enenmmän verta, mutta kipuja kylläkin. Normaalisti mulla on korkeintaan ekana päivänä kipuja, mut nyt kipuilin vielä la ja sunnuntainakin. Siis ihan viilteli vatsaa.

Noh, menkat loppui maanantaina ja sen jälkeen mulla on ollu tosi outo olo, varsinkin eilisaamusta asti. Heikottaa, huimaa, lämmöt vaihtelee alilämmöstä pikkulämpöön (35,9-37). Flunssaa mulla on ollu, mutta sekin on nyt ollu jo parempi. Tosin meillä pikkuinen ollut pari päivää kuumeessa.

En ole sen kummemmin ajatellut, että olis mitään mahdollisuutta olla raskaana, mutta mies sen eilen heitti ilmoille ja jäi vaivaamaan... Sanoi, että mässään koko ajan jotain hyvää (pyysin kaupasta tuomaan jopa sipsejä, joita meillä ei kovin usein syödä) ja mun mielialat vaihtelee niin ettei se pysy perässä. Eli sai mut nyt todella vainoharhaseks. Toisaalta mulla oli ihan normi menkat, mitä nyt normaalia kivuliaammat. Mut sit tää mun olo nyt? Taidan olla vähän seko... onneks tänne voi näitä kirjottaa, ku ei kenellekään kehtais sanoa näitä ajatuksia ääneen. :D

-Kokis- Kp 8/26-28

596/662 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, että en nyt ehdi lörpöttelemään enempää...mutta päivä nro 28 eikä mitään kuulu ainakaan vielä. :) Hiukan outo olo on, mutta ei mikään ihme kun sätkähdän joka nipistyksestä. :D HUOH en jaksa odottaa huomiseen aamuun!! :O Mutta APUVA jos ei kuulu lauantainakaan!! :O HUI

Vierailija
597/662 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KOKIS: Voi kuule, kyllä tänne hullujakin ajatuksia mahtuu! Eipä ollut munkaan selostukset viimeks ihan sieltä selkeimmästä päästä :) Enkä nyt tiedä onko toi sun pohdinta hullua edes, kaikkea sitä maailmassa sattuu. Testiä kehiin vaan niin selviää!

TÄHTISAFIIRI: Tsempitykset täältä! Oletko gyneltä kysynyt, mitä mieltä on tosta luteaalivaiheesta, jos on aina noin lyhyt?

MINNY: Harmi, että sait negan! Edelleenkin oon sitä mieltä, että sulle se plussa tulee. Jotenkin on sellanen kutina. Toivotaan, että kutina osuu oikeaan eikä mulla oo vaan esim. kirppuja!

ALEXANDRA: Mulla toi ajan kuluminen taas on ongelma alkukierrosta. Sillon jännään, että koska se ovis on ja ehditäänkö kunnolla ja tärppääköhän jo ja ja ja... Mutta sitten kun se ovis on takana, niin voi jotenkin rentoutua, kun kaikki mahdollinen on nyt tehty. Tää olo siis kestää ikävä kyllä suunnilleen viikon vaan, sen jälkeen aloin ainakin ekasta kierrosta hysteerisesti testaamaan (siis joka aamu alkaen dpo 8...) ja viime kierrossakin meni pari testiä... :D

MARJANA: Voi kurjuus, kun tänne jouduit! Varmasti vielä enempi inhottavaa, kun tuli se haamuhaamukin jo. Voimia uuteen kiertoon!

PULLIS: Kiinnittymisvuotoa! Jee! Hyvältä kuulostaa!

HIPSKUKKA: Plussaa pukkaa, plussaa pukkaa! Hyvältä kuulostaa oireilu!

MINNI: Kiitos listauksesta, on tosi kätsä!

Plussaonnea SANDIKSELLE, HELENELLE ja kaikille muillekin!

ON: Kp 7 ja tylsää on. Jotenkin onnistun nyt stressaamaan sitäkin, että milloin se ovis tulee... Typerää vauhkoamista. Päätin vielä olla soittamatta gynelle ja katsoa, millainen tämän kierron vuoto on. Eka kuukautisvuoto pillereiden jälkeen oli siis ihan tuhrua vaan, viimeksi tuli jo vertakin joukossa. Ehkäpä tää kolmas aukasee hanat kunnolla. Sitä toivon...

UUVE kp 7/30, ovista odotellessa...

Vierailija
598/662 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen ennen lasten nukkumaan menoa.

Täällä on nyt vaan odottelua kp 19/26-28 tästä kierrosta tulossa vissiin 27 ja varmaan täti saapuu mellä on 4 yk menossa, nyt jotenkin tuntuu että ei tärppää, en ole yhtään höyrynnyt.

Meillä on su veljen vauvan nimiäiset ja la kauheet siivous operaatiot, kukahan meillä sotkee kun ollaan töissä ja koulussa?

Jaa nyt lapset nukkumaan.

Mammuska

Vierailija
599/662 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hipskukka kp 28/28 yk 2

Sandokai kp 25/? yk 1

Höttis kp 25/? yk 1

Rupikonna kp 23/28-30

Tähtisafiiri kp 23/29? yk 9

Pullis kp 22/30 yk 2

Alexandra84 kp 21/30-32 yk1

Mammuska kp 19/26-28 yk 4

Helene4 kp 18/22-29 yk 12

Tuutuli kp 18/28-32 yk 11

Lindaliina kp 17/30

Anju kp 16/36 yk 2

Crystal kp 15/25-29 yk 5

Elmu kp 13/? yk 1

Minni86 kp 12/27 yk 13

Arianna kp 11/27-28

Uuve kp 8/30 yk 3

Kokis kp 8/26-28 yk 4

Jepsis kp 6/29-31 yk 4

Lumi kp 4/30-32 yk1

Miina kp 3/25-28

Marjana kp 1/30-37 yk 11?? (pahoittelut tädistä) )=

Eve

Krislee yk 2

Miiru75

Pullis on noi ainakin hyviä merkkejä siitä että limis kasvaa hyvin ja oviskin varmaan tapahtuu koska kierto ei ole ylipitkä.

Marjana muistakseni se oli että heti oviksen jälkeen punkkua puoli lasia..

Alexandra mulla on ihan sama fiilis tosta viikon aikahypystä XD

Minny en kyllä vielä suostu luovuttamaan sun suhteen ja lisäämään sua listaa.. ....kunnes täti tulee, kaikki on mahdollista!

Kokis ole hyvä vain, Heh minni täällä saa kohta kaikkien saunaa rakastavien miesten *lue: jokaisen* niskakarvat pystyyn.. XDDD

600/662 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alexandra: Onko sinulla ennestään lapsia? Ilmeisesti jonkin verran helpottaa oireiden tunnistamisessa, jos on ollut aiemmin raskaana.

Itse on niin noviisi tässä asiassa, kun ei edes tiedä millaisia oireita itselle mahtaisi tulla, jos saisi sen raskauden alkamaan.

Minny: Uijui, sinulla on jännät paikat nyt! Toivotaan vielä sitä plussaa sinne suunnalle!

Tähtisafiiri: Älä luovu toivosta. Onko kiertosi yleensä ollut noin lyhyt, että menkat voisi alkaa jo huomennakin?

Kokis ja UUve: On täällä sentään pari tuttua nimeä. Vielä en ole ehtinyt bongata muita tuttuja nimiä. Kiitos tuesta! Pakkohan se on tästä ruveta asennoitumaan uuteen kiertoon ja

oviksen kyttäilyyn. Huokaus. Mies ymmärsi kyllä todella hyvin tämän päivän alakuloa. Ilmeisesti sielläkin ollaan oikeasti nyt ruvettu odottamaan sitä plussatulosta. :)

HIPSKUKKA: Pidetään peukkuja, että pääset plussaamaan!

OMAA: On vähän orpo olo vielä tässä lokakuisten ketjussa. Tuntuu oudolta, että pitäisi ruveta itse uutta kiertoa elämään, kun toiset täällä jo piinapäiviä elävät.

Menkat iski tosiaan päälle ja maha on pirun kipeä. Seuraava ovulaatio saattaa ollakin sitten haastava, kun taitaa osua miehen iltavuoroviikolle. Se siis tarkoittaa, että joko minä yritän jaksaa odottaa miehen kotiin ja

toivoa, että mies jaksaa vielä myöhään peittoja heilutella. Miksi tämä on niin vaikeaa...

Minny86: Oikein laskit listaan. Eli yrityskertaa 11 mennään. Masentavaa.

Marjana kp 1/30-37