***LOKAKUISET***
Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!!
Helene kp.2/22-29, yk.12
Kommentit (662)
Haamuplussa, plussahaamu!! Pregcheck-liuskalla tein, joka ei ilmeisesti tosiaan ole herkimmästä päästä... mutta selkeesti näkee ilman tihrustusta ja heti lähti piirtymään!! IIIIIKS!!! tänäänhän on kp 26/25-28 ja dbo 12 eli parin päivän päästähän vasta olisivat menkat myöhässä...?? Ihan uskomatonta!!
Nega-kierroilla ollut aivan varma tärpistä ja oireita löytynyt muka miljoonia! Nyt olin aivan varma, ettei ollut tärppi käynyt, kun vaan väsymys ja oli oudot unet, sekä vatsan nippailu ovat olleet pällimmäisinä, tai onhan niitä ollut muitakin, mutta hienosti oon osannut sulkea ne pois mielestä ja selittää ne alkavilla kuukautisilla!
Aloinpa heti sitten stressaa.... sain eilen tietää, että samalle laivalle tänään meidän kanssa on lähdössä kolme hytillistä tuttuja!! Koska jos en juo, niin se on kyllä kaikkien huulilla sitten... ja taitavat arvata, koska tietävät tuosta marraskuun keskenmenosta, niin varmasti osaavat laskea yhteen!
Miinalle onnea, eihän toi mikään haamu ole vaan PLUSSA!!!! :) Ota siellä laivalla lasi normaalisti käteen, harvapa sitä seuraa juotko siitä vai et.
Ja kuten otsikosta voi päätellä, tänne tuli täti kylään heti aamusta. Olin niistä haamujen esiäideistä jo vähän toiveikas, mutta ihan hyvä näin. :) Ja etenkin kun menkat vaikuttais olevan taas normaalit km:n jälkeen. Kierron pituus näyttäis olevan nykyään toi 29.
Adjö! Nähdään marraskuisissa, jos kuka sinne viel päätyy. :) t:VM kp 1/28-29
VadelmaMama: Pahoittelut tädistä. Positiivisella mielellä silti vaikutat olevan:) Joo, meillä siis yk4 menossa ja aiemmin tärpännyt myös 1-2 kierrosta. Mä silti uskon et johtuu tuosta kuparikierukasta ettei oo tärppi käynyt. Mulla se oli reilut 4 vuotta joten saattaa olla että sitä kuparia on sinne jäänyt. pitkässä käytössä ilmeisesti näin voi käydä.
Mut toivotaan että se tärppi nyt pian kävisi. Ainakin alkaa työstressi hieman helpottaa, huh!
Eleanora kp22/30
VadelmaMama: Pahoittelut tädistä! uudella puhdilla vaan uuteen kiertoon!
Eleanoralle: Malttia ja voimia!
Kalenteria pläräsin ja huomasin että onhan sitä ollut jos jonkin näköistä oloa tässä kuluneella viikolla... On lämmöt ollu koholla, väsyttäny, palellu, hampaita harjatessa tullu verta, nenä tukossa, aivastuttanu, ala vatsaa repiny ja viiltäny, alku viikosta oli tärinä kipua, ala selkää jomottanut. Edellisiin verrattuna on puuttunut runsas valkovuoto sekä pahoinvointi!
Näyttäisi tuoneen synttäri-yö jo toiseen kertaan mukanaan pienen ihmeen!
Ja Minny, varovaiset onnittelut sullekin! VadelmaMama, pahoittelut ja tsemppiä seuraavaan kiertoon! Eleonora, voimia! Marjana, nyt ON sun kierto ihan varmasti! Ja kaikki muut jännääjät, plussaa nyt!! Marraskuisiin siirtyneille pahoittelut ja voimia uuteen yritykseen!
Itse sitten virallisesti siirryin odottajiin, kun torstain ultrassa näin omin silmin pikkusintin sydämensykkeen :) Oireita ei ole oikein vieläkään, mutta siellä se pikkuinen kasvaa ja vahvistuu :))
Viikonlopputerveisin, Rupis ja sintti 6+3
Onnea tuhannesti. Aloit sitten jo testaamaan. Vitsit kun nyt munkin tekee mieli :) No, eipä olla nyt kotona, joten vasta ti aikaisintaan on mahista testailla.
VATTUMAMA: Pahoittelut :( Tuossa juuri syy miksen hauaisi liian aikaisin testata. Antaa niin toiveita ne haamut. Vaikka enpä ole niitäkään saanut :(
ELEONORA: Meillä sama juttu. Kaks ekaa tullut 1-2 yrityskierrolla ja nyt mennään mekin neljättä. Ja mulla ei ole ollut edes mitään hormoni eikä muutakaan ehkäisyä paitsi kortsu lasten välissä. JOten mitään ehkäisyrippeitä ei pitäis olla missään. Höh. joten missä vika?
).(
Dpo 12. Jänskättää :) Ei oireita, välillä kuvottaa muttei kyllä muuta. Tisseissä ei tunnu miltään. Valkovuotoa ei pahemmin tule.
Jepsis
Kurkkailen tänne uusien lokakuisten toivossa:) MIINA, minähän tein dpo.10 sekä Sofin herkän että marketin Pregcheckin ja vahvempi haamu tuli Pregchekiin kuin Sofiin, vaikka Sofin pitäisi olla puolet herkempi. Myöhemminkin Davidin herkät (10 yksikköä mittaavat) olivat paljon heikompia kuin Pregchekit. Ja Pregcheck tosiaan näytti haileaa mutta selvää haamua niin aikaisin! Ne kuvatkin on tässä pinossa jossain alkupuolella, koko rivit liuskoja joista näkee miten vahvistui kuitenkin koko ajan. Plussailkaas nyt ja tulkaa odotuspuolen lokakuisten pinoon, meitä on siellä jo jonkinverran kasassa, loppukuulaisia odotellessa:) Tsemppiä kaikille!!
Helene rv.5+5
ps. se testisarja-kuva on sivulla 8, viesti numero 370
Miinalle isot onnittelut :) ja VadelmaMamalle pahoittelut. :(
kiamari kp 26/28-29
Pitipä sitten heti tulla ilmoittamaan että negatiivista testi näytti. :( Pitikin mennä testaamaan, vaikka menkkojen pitäis alkaa vasta huomenna tai tiistaina. Testinä Prismasta ostettu Pregent, en tiedä onko kuinka herkkä mutta harmittaa silti.
Jännä juttu muuten että vaikka paketissa luki että sisältää kaksi testiä, siellä oli kuitenkin niitä kolme.
Mukavaa sunnuntaita ja alkavaa viikkoa kaikille!
ONNEA valtavasti! Ihanaa, että täältä saadaan vielä tuupittua porukkaa tuonne lokakuisiin odotuspuolelle =)
Mitenkäs Miina laivamatka sujui... saitko pidettyä salaisuuden? Itsekin meidän keskimmäistä odottaessa olin kaveriporukan kanssa laivalla, enkä halunnut heille vielä kertoa raskaudesta. Join sitten alkoholittomia drinkkejä ja välillä ihan jäävettä. Kukaan ei kysynyt mitään. Tilaaminen oli vaan välillä hankalaa... muut meni tiskille yhdessä ja minun piti aina mennä yksin =D
).(
Minä alan jo väsyä menkkojen odottamiseen. Haluaisin, että täti tulisi niin pääsisisn kunnolla tuonne marraskuisiin mukaan ja oikeasti yrittämään.
Nyt en muista kp:ta, mutta loppukierrossa mennään. Ja minulle on tulossa FINNI naamaan, joka ylittää jo uutiskynnyksen. En muista minnoin minulla olisi ollut yhtään finniä... edes menkkojen aikaan?!?! Voihan olla, että kun jätin pillerit pois, niin tulee jotain tämmöisiä "oireita". VAikka en kyllä muista, että olisi koskaan aiemmin tullut finnejä pillereiden lopettamisesta. Lisäksi alavatsa on jotenkin omituinen. Kun käyn istumaan, tunnen oudon paineen... en osaa selittää. Luulisin jo raskausoireiksi, jos siihen olisi mahdollisuuksia. Tissit hieman painavat ja arat (ei kuitenkaan varsinaisesti kipeät), kuulunee kierron ajankohtaan.
Tulipas törkeän paljon omaa napaa, mutten ole saanut purkaa tuntojani koko viikonloppuna!
Tellu
pitkät sepustukset katosi bittiavaruuteen :( palaan huomenna asiaan, kun olen tehnyt tarkastus testin!
Pahoittelut tädin kohdanneille :( Uuteen kiertoon uudella innolla..
Onnentoivotukset ja tarrasukat plussanneille...
Pikainen päivitys omaan napaan...Jollakin helpotettava tätä stressiä, kun aikakaan ei tämän nopeammin kulje. Eli menoillaan on kp23 ja ehkä dpo9. Oireita on, mutta nehän voivat olla mielikuvituksen tuotetta...esim, alavatsan viiltelyt, nännien pistely, aivastelu, palelu ja väsymys. Tänään on lämmöt huidelleet tuolla 37 - 37.2 hujakoilla, kun normaalisti mittari näyttää 36,4. Mutta kuten sanoin voi toki olla muutakin, vaikka tuleva flunssa. Enkä kyllä oikein usko, että tästä kierrosta raskautuisin, ässäilty on urakalla, mutta jotenkin ei vain tunnu siltä... No ensi viikon lopulla olen viisaampi.
Meitä onkin nyt paljon, joilla ensi viikolla on jännät paikat. Tsemppiä kaikille ja mukavaa viikkoa :)
t. Elle
Reissusta palattu ja mukavaa oli! Harmillinen maanantain työvuoro pakotti palaamaan jo su-iltana.
Toisaalta onneksi, koska meillä oli illalla putket jäässä. Piti pistää saunaan tulet ja lämpöjä nostaa ja onneksi
saatiin vesi kulkemaan ilman putkimiestä.
ONNEA MIINALLE PLUSSASTA!
Pahoittelen, etten ehtinyt kaikkien kuulumisia kunnolla vielä lueskelemaan. Ilmeisesti tätiä ei kuitenkaan ole kovin monelle vielä tullut?
OMANAPAINEN OIREILU:
Eli nyt pitäisi olla dpo 8.
Dpo 3-4 oli valkovuotoa
Dpo 5 reilua valkovuotoa (kermamaista)
Dpo 6 alavatsalla oikealla jomotusta ja pari repäisykipua
Dpo 8 Aamulämpö 37,0 (normaali minulla 36,6-36,7)
Luettelin noita oikeastaan itseäni varten, että voin verrata myöhemmin.
Onko muilla ollut valkovuotoa tuossa vaiheessa? Eilen sitä ei oikeastaan ollut.
Lämmöt oli tosiaan tänä aamuna koholla. En ole niitä muuten mittaillut, joten en tiedä mitä ovat olleet viikonloppuna.
Tällä viikolla luulisi oirelistan kasvavan, mikäli vauva on saatu alulle...
Piinaviikko edessä!
Marjana kp 26/32(-37) Dpo 8
Mitä kuuluu näille ihmisille, joilla kierto on mennyt jo selvästi yli? Ninni-Ilona, Pompelo, Vehka, Kokis?
Ninni-Ilona kp 44/40 yk 1
Muttis kp 38/38-43 yk 7
Pompelo kp 36/26-28
Vehka 34/27-29 yk 3
Kokis kp 33/26-28 yk 4
Jepsis kp 31/29-31 yk 4
Lumi kp 30/30-32 yk1
Kiamari kp 28/28-29 yk 3
Marjana kp 26/32(-37) yk 11
Tähtisafiiri kp 25/29 yk 10
Krislee kp 25/? yk 3
Hipskukka kp 25/28 yk 3
Tellu kp 25/28
Eleanora kp 24/30
Elle80 kp 24/23-28 yk1
Maatis 23/28-33 yk3
Mermaid kp 22/28-30 yk 5
Miiru75
Lumi
Sassu
+Plussanneet+: ONNEA!!!! ja tarrasukkia!!
Sandokai kp 30/30 yk 1
Helene kp.24/22-29, yk.12, dpo.10
Rupikonna kp 30/28-30
Ollikolli kp 32/28
Mallu84 dpo12
Mammuska kp 29/26-28 yk 4
Arianna kp 23/27-28
Lindaliina kp 35/30
Minny kp 21/31 yk 7
Miina kp 27/25-28
Tausta tukijoina:
EVE
Höttis
Iltis
Pomena
luulisin jo kaikkea kokemaani raskausoireiksi, jos siihen olisi (realistisia) mahdollisuuksia.
Tissit hieman painavat ja arat. Eilen kirjoitin, ettei olleet varsinaisesti kipeät, mutta illalla kun menimme saunaan, niin minun oli vaikea käydä suihkussa.... kun sattui pelkkä vesikin niin paljon?!?! Kuulunee kierron ajankohtaan tissikivut.
Ja minulle on tulossa FINNI naamaan, joka ylittää jo uutiskynnyksen. En muista minnoin minulla olisi ollut yhtään finniä... edes menkkojen aikaan?!?! Voihan olla, että kun jätin pillerit pois, niin tulee jotain tämmöisiä "oireita". Vaikka en kyllä muista, että olisi koskaan aiemmin tullut finnejä pillereiden lopettamisesta. Lisäksi alavatsa on jotenkin omituinen. Kun käyn istumaan, tunnen oudon paineen... en osaa selittää.
Haluaisin, että täti tulisi niin pääsisisn kunnolla tuonne marraskuisiin mukaan ja oikeasti yrittämään... henkisesti olen nimittäin jo sillä puolella=)
Tellu 25/28
Niinhän siinä kävi, että negaa näytti =(
Nyt sitte odotetaan tätiä kuuluvaksi.
Kierto taitaa olla nyt vähän pitempi, saapas nähdä.
Miina onnea!
-Muttis 38/38-43
Elle, Marjana ja tellu taitavat kohta tehdä minulle seuraa tuolla odotuspuolella, niin hyvältä kuulostaa teidän oloilunne!! Toivottavasti tapaamme siellä :)
Tosiaan eilen palauduimme reissusta, kaamean väsymyksen, pahoinvoinnin sekä alavatsa viiltelyn saattelemana... epäilen että oireet kärjistyivät reissussa, kun yritin tsempata itseni jaksamaan. Ja jäin muuten kiinni yhdelle kaverille, huomasi jo alku vaiheessa etten juonut viiniäni ja koska tiesi keskenmenostani niin arvasi loput... kukaan muu, ei ainakaan sanonut mitään :) No eipä se haittaa toisaalta että paljastui, mutta olisin juuri tuon edellisen keskenmenon vuoksi tahtonut pitää asian vielä hetken itselläni...
tein tänään uudemman kerran testin ja nyt viivat olivat lähes tasavahvat, eli ehkäpä sitä alan jo itsekin pikkuhiljaa uskoa asiaan! isäntä on tällä kertaa hyvin varuillaan koska edellisellä kerralla kävi huonosti ja hän taitaa nyt saman uusintaa pelätä vielä enemmän kuin minä...
Taidanpa siis alkaa kurkistelemaan tuonne odotuspuolelle, vaikkakaan en osaa täältäkään pysyä poissa ja taustalla jännitän kuinka teidän käy. Toivottavasti tapaamme pian toisella puolella ;) Kiitos kovasti kaikille tuestanne ja tsemppiä oman plussan metsästykseen!
Kaikki menee varmasti Miina hyvin tällä kertaa. Käyhän välillä meitä moikkaamassa.
Itse en sinne odottajien puolelle vielä ole tulossa...
Nämä minun tuntemukseni ovat omituisen vahvoja oireita menkkojen alkamisesta. Luulen, että kroppa reagoi kaikkeen nyt voimakkaammin kun lopetin ne pillerit niin monen (n. 5 v.) tauon jälkeen.
Testit tein aamulla (Prisman halpispuikko) ja nyt illalla (CB), ja molempiin tuli hailukkaakin haaleampi, tuskin nähtävissä oleva rantu. Siis ei todellakaan mikään plussa vielä, että onnittella ei tarvitse. Ne oli siis niin haaleita, että täytyi tavallaan katsoa siihen viivan viereen, että sen näki. :D MUTTA myös miehen mielestä niissä oli väriä, joten mä en ole aivan hullu tai sit meitä on täällä kaks. Mahaa edelleen vähän nipistelly, tissit ei ole kipeät (piti ihan toiveikkaana ensin kokeilla niitä! ;) eikä ole paha olo tai mitään muutakaan. Eli kovin on vaatimattomat oireet. Toinen CB jäi pakettiin vielä, teen sen varmaan sunnuntaina. Siis jos menkat ei sitä ennen ala, tietysti. Täytyis yrittää malttaa... Mä oon vaan niin huono siinä! :D Mut pakko, johan tähän harrastukseen menee niin hirveesti rahaakin...!
Mut toivotaan et Minnyn viiva vahvistuu!!! Peukut pystyyn: bd bd bd
Eleanorakos se oli, joka jutteli siitä, et aiemmat tärpit tulleet helposti? Meillä myös. Neljä raskautta ollut ja kaikki alkaneet 1-2 kierrosta, joten sama odotus nytkin tietty on, ja ymmärrän todella hyvin et alkaa ahdistaa kun yk 4 menossa eikä kuulu, sitä mäkin nimittäin pelkään ihan tosissani! :/ Mut hei, tää on nyt se sun kierto, eiks joo? :)
Mitäs muuta.. Mermaid oli käyny gynellä. Mä oon kyl niin vauvakuumeinen, että varmaan ottaisin Clomit käyttöön, jos niistä sais avun. Se taitaa kuitenki olla vielä aika yksinkertanen hoito, verrattuna siis joihinkin muihin lapsettomuuspuolen raskaisiin hoitoihin. Arvostan kyllä sijaisperhetoimintaa aivan hirveesti, tosi upeaa työtä. :)
Nyt täytyy mennä, ihanaista viikonloppua arvon ladyt! :) t.VM kp 29/28