Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***LOKAKUISET***

04.01.2011 |

Aloitan lokakuisten pinon. Puhaltakoon raskautumistuulet meihin kaikkiin vuoden vaihtumisen kunniaksi!!! 

Helene kp.2/22-29, yk.12

Kommentit (662)

401/662 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin kaikki ovat piiloutuneet?

Minun potilaani ovat ainakin piiloutuneet peittojen alle. Tosi moni jättänyt tänään tulematta ja muutama peruuttanutkin. Nyt olisi siis aikaa palstailla, mutta kaikki ovat kadonneet täältäkin.

Millon elle meinaa testailla, minä olen jo täällä sinun puolestasi ihan täpinöissäni;)

Vierailija
402/662 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELLE: Mulla myös aivastelua, alavatsan viiltelyä (lauantaina tuntui niinkuin olisi repäisykipuja ollut, mutta en sitten tiedä...)ja palelen jatkuvasti. Tissit ei ole arat. Ruokahalu on todella hyvä ja himoitsin jopa suklaata vaikken sitä yleensä juurikaan syö. Mulla siis kp24/30 menossa joten piinaviikko täälläkin!

Jotenkin olen kamalan pessimistinen raskautumisen suhteen johtuen ehkä siitä että tosiaan on jo se yk4 menossa vaikkei se kai paljon ole mutta kun aiemmin on tärpännyt nopeaan niin alkaa epätoivo nostaa päätään :/

MUTTERIMAMMALLE pahoittelut, mutta älä vielä heitä kirvestä kaivoon!

Eleanora kp24/30

Kamalan hiljaista muuten täällä. Ei taida loppupäässä olla paljoa porukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
403/662 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirusti pakkasta, aurinko paistaa ja piinaava viikko alkoi!! Päivä numero 25, joten perjantaihin asti odotellaan! Mulla oli jo fiilis et olis voinu jopa ehkä tärpätä, mutta sitten taas ei kuitenkaan. :/ Valkovuotoa on ollu oviksen jälkeen koko ajan enemmän tai vähemmän...en sitten tiedä mitä sekään meinaa...ei varmaan mitään. HUOH!! Odottavan aika on vaan niin pitkä!!

kp 25/28 yk3

Vierailija
404/662 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna alkoi verinen vuoto ja oli vatsakipuja.Runsaasti tuli verta ja tuli sellanen klöntti.

Että se siitä taas sitte!! Onneks ei sit tämän pidemmälle menny, kun ois ollu kovempi pettymys.

Pettynyt Lindaliina

405/662 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi muuta sanoa kuin pahoitteluni!

Virtuaalihalaus Tellulta.

Vierailija
406/662 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi surku Lindaliina :( Voimia ja halauksia lähetän sinulle näin bittien muodossa. Ikävää, ettei pieni pysynyt kyydissä..

Muttis, sullahan on vielä kierron loppuun päiviä vaikka kuinka jäljellä, älä vielä heitä kirvestä kaivoon..

Marjana, Unohdin ihan listata omaan oireluettelooni tuon valkovuodon (kiinnostaa tietty kaikkia ihan hirrrveesti 80 ), joka oli melkomoisen runsasta juuri noiden samojen päivien tietämillä kuin sinullakin. Välillä piti oikein mennä vessaan kurkkaan, että kuukautisetko ne siellä alkavat ihan miten sattuu.. mutta nyt taitaa olla kuivempaa.

Tellu, Älähän nyt, aina on mahkuja, jos peitto on kerrankin heilahtanut ;) Ihmiskeho on ihmeellinen :) En oikein Tellu tiedä koska uskaltaudun testailemaan, aikaisintaan dpo12-13,eli keskiviikon torstain tietämissä. Perjantainahan tosin pitäisi kuukautistenkin alkaa..

Miina, Ompa sulla tarkkoja kavereita :)

Eleanor, samoissa päivissä ja oireissa mennään. Jännää. Mä olen kanssa pessimistinen itseni suhteen, vaikka vain "vasta" yk2 menossa. Kolahdus oli paha kun ei ekalla kerralla tärpänny ja nyt on jatkuva pelko takapuolessa, että jos tässä menee kauankin...kun ikääkin kuitenkin on tuo 30.

Jepsis, Hyvää ystävänpäivää teille mimmit, ei ressata tänään ?

Mä mittäilin lämpöjä äsken ja 37,2 näytti...väsymystä on, mutta yöt nukun tosi levottomasti heraillen. Onneksi sentään tänään hain parturista uuden mallin tukkaani.

t. Elle

Vierailija
407/662 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli tilannetta, tällä hetkellä menossa kp 46/39 eikä näy tätiä muttei myöskään plussaa. Lauantaina testailin ja ihan puhdas nega oli. Pettymys oli kova kaikkien oireiluiden jälkeen, ilmeisesti vaan elimistö on niin sekaisin e-pillereiden lopettamisen jälkeen. Tai no, pilleritkin aikoinaan aloitin todella epäsäännöllisten tätivierailujen takia. Nyt vain siis odotellaan tätiä paikalle ja tilattuja ovulaatiotikkuja... Mitään oireita vierailusta ei ole, mutta yleensäkin alkaa kertarytinällä ja -kivulla.

Onkos teillä muilla kokemusta siitä, millä perusteilla kannattaisi lähteä tutkimaan onko epäsäännöllisten tätivierailujen taustalla esim. PCO vai hakeeko elimistö vain omaa rytmiään? Nimimerkillä "miten niin pessimistinen"

408/662 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruvetaanhan olemaan aktiivisia ja kertoilemaan ahkerasti kaikki kuulumisiamme! :)

Eihän tämä loppupää voi olla epäaktiivinen, kun meistä on löydyttävä vielä moneen plussaan ainekset!

LINDALIINALLE tosi tosi isot pahoittelut! :( Harmittaa puolestasi!

MIINA, toivotaan tosiaan, että siellä odotuspuolella tavataan taas. Toivottavasti sinun pikkuisella on

tehokkaat tarrasukat jalassa, että pysyy menossa mukana. :)

MUTTIS: Niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy! uutta testiä vaan muutaman päivän päästä, jos tätiä ei näy silloinkaan.

TELLULLE myös samantyyppiset terveiset kuin Muttiksellekin. Älä luovuta vielä! Niin kuin joku muu sanoikin jo, niin yksi kerta voi riittää!

Ja niinhän se tahtoo mennä, että kun ei olekaan stressi päällä yritystä, niin juuri silloin tärppää. ;)

Joku raskautunuthan myös valittelu tuota painon tunnetta alavatsalla.

ELEANORA: Pessimismi kaivoon nyt ja fiilis kattoon! Sehän olisi jo liian hyvin, jos kaikki tärppäisi nopeasti. Yk4 on kuitenkin vielä melko vähän niin kuin

itse sanoitkin. :) Tsemppiä piinaviikkoon. Meitä on täällä muitakin! =P

ELLE: Toivotaan, että tuo valkovuoto on molemmille hyvä merkki. Minulla se alkoi nyt vähenemään. Tänään ei ole tullut juuri lainkaan.

NINNI-ILONA: Varmaan sinun kannattaa kohta ottaa yhteyttä lääkäriin, että käynnistävät ne menkat lääkkeillä. Ja jos jatkossa on epäsäännöllinen kierto, niin parempihan se on tutkituttaa.

OMA NAPA:

Dpo 3-4 oli valkovuotoa

Dpo 5 reilua valkovuotoa (kermamaista)

Dpo 6 alavatsalla oikealla jomotusta ja pari repäisykipua

Dpo 8 Aamulämpö 37,0 (normaali minulla 36,6-36,7), aamulla ja päivällä pariin otteeseen etovaa oloa, alavatsalla polttelua ihan kuin menkkojen aikaan.

Tuo etova olokin on kyllä minulle tyypillistä ennen menkkoja. Hormonit ilmeisesti tekee sen, joten tuon oireen varaan en laske mitään. Alavatsan polttelu tänään

voisi luvatakin jo hyvää, koska menkkojen ei joka tapauksessa pitäisi alkaa kuin ensi su tai ma. Eli menkkaoireita se ei ollut.

Jos lisää oireita ilmaantuu, niin teen varmaan testin la-aamuna. Tai viimeistään su-aamuna.

Marjana kp 26/32(-37) dpo 8

409/662 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjana ja elle... kyllä minä ihan oikeasti pidän sitä raskautumista mahdottomana. Ässäiltiin niin kierron alussa (taisi olla heti menkkojen loputtua) ja sitten yritettiin hieman ennen ovista, mutta kuopus keskeytti puuhat;) Sitten olinkin reissussa, jonka jälkeen ovis oli mennyt menojaan.

Nyt on niin JÄRKKY kipu oikealla alavatsalla, että autoa ajaessa piti pidellä kädellä mahaa. HUH! Menkat taitaa alkaa... onkohan kierto näin lyhyt vain tuleeko vain oireita näin monta päivää ennen tätiä? Yleensä olen kipeä vain tätiä edeltävänä päivänä... en yleensä kipuile montaa päivää. Pillerit kyllä vissiin vaikuttaa juuri noihin kipujuttuihin...

Täytyy nyt vaan koittaa kestää tämä polttava ja viiltävä tunne mahassa=(

Tellu

410/662 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pisti silmääni kun kerroit tuosta polttavasta ja viiltävästä tunteesta. Mulla oli just tuollaisia tuntemuksia silloin kun tulin raskaaksi. Ja ne alkoi jo viikkoa ennen kun menkkojen piti alkaa. Niin että tuli vaan mieleen, että josko kuitenkin olis sulla mahkut raskauteen? voi niin toivon.

Ja muille kanssa plussatuulia ja toivottavasti ette joudu tuonne marraskuisiin. Plus puuuhhhh!!

411/662 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kun luot minuun uskoa, mutta en vaan millään pidä sitä raskautta todennäköisenä mahdollisuutena. Ässäilyt meni raskautumisen kannalta niin väärään ajankohtaan ja kerratkin jäi vähiin;D ei vaan millään voi olla mahdollista! Vaikka kuinka toivoisinkin=)

Ja nyt tuntuu semmoiset menkkakivut selässäkin, että oksat pois... oikeen takamukseen asti säteilee. No pääsisinpä vaan nopeemmin tonne marraskuisiin!

Tellu

Vierailija
412/662 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lindaliina:Suuren suuret pahoittelut halausten kera!!

Marjana:Kiitos vaan,mutta en itse katso plussanneeni kun oli vain se rantu enkä ole uutta testiin saanut...

Huomiseksi aamuksi on samainen cb:n plus testi odottamassa ja jo pitäis alkaa jotain haamua näkymään jos on näkyäkseen...

Postilaatikkoon pitäis huomenissa kolahtaa myös muutama herkkäkin testi.

Oma napa tuli pitkälti Marjanalle jo,mutta sen lisäksi sanoisin,että eilen alkoi menkka tuntemukset mahassa,mutta tänään niitä ei ole ollut. Rinnat tuntuu painavilta ja ne sillai hassusti kutisee tuolta sisältä päin...tosi vaikea selittää.

En usko plussaan ennenkuin näen sellaisen ja nyt just onkin sellainen olotila,että tässä kierrossa tämä täti tippuu korkealta ja kovaa kun täti tänne sunnuntaina kurvailee.......=/

Minny kp25 dpo8-10

Vierailija
413/662 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin ajat kirjotella tänne :D Mutta päätin vielä tulla käymään kun sain muutaman työjutun juuri päätökseen.

Mulla ollut nyt illalla hienoista pahoinvointia havaittavissa ja edelleen alamahassa outoa vihlontaa. Nännit on hieman turvonneet ja punertavammat kuin tavallisesti. Toivon todella ettei ole vaan oireita menkoista. Niin sen plussan tahtoisin saada.

Tosin järki sanoo että en raskaana ole tästäkään kierrosta:( Menkkojen pitäisi viimeistään sunnuntaina alkaa.

Tsemppiä kaikille piinaviikkoon ja peukkuja että päästään me sinne odotuspuolelle!

Eleanora kp25/30 (Vuorokausi näytti jo vaihtuvan :D)

414/662 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELEANORA toivotaan tosiaan, että oireille olisi jokin mukava syy! Kuulostaa ainakin lupaavalta=)

Minulla hävisi kaikki menkkaoireet! Eilen illallakin kirjoittelin, että olin todella kipeä... nyt ei mitään. Noh, täytyy olla vaan tyytyväinen. Olen nimittäin kärsinyt todella kivuliaista menkoista jo teinistä saakka ja siksi olenkin aina syönyt pillereitä. Kirjoittelin jo tuonne marraskuistenkin puolelle, että taisi täti säikähtää kovia pakkasia, kun oireet katosivat kuin pieru saharaan yön aikana!

Tellu kp 26/28

Odottelee jo tätiä, että pääsisi yrittämään todenteolla marraskuisten kanssa. Älkää te muut sitten tulko enää tuohon seuraavaan pinoon, jooko!?

Vierailija
415/662 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LINDALIINAlle pahoittelut ja piinailijoille tsemppiä. Täällä ilmestyi täti tänään melkoisten kipujen kera eli se siitä sitten. :( Kaikenlaista oiretta olin kyllä tuntevinani mutta onnistuin varmasti taas kuvittelemaan ne. No, nyt sitten vain katse eteenpäin, vaikka harmittaa niin pirusti.

416/662 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa tuonne marraskuisiin, siellä on monta paikkalippua seuraavaan junaan lunastamatta!

Vierailija
417/662 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kianmari:Pahoittelut tädin saapumisesta!

Täällä testattu puhdas negä.

Joopa joo...niin arvasin jo tämän.

Se rantun antanut testi oli joku hiivatin maanantai kappale joka jo toivoa alkoi nostamaan..

Tänään pitäis postilaatikkoon tupsahtaa muutamat herkät testit joten nega varmennetaan niillä..

Rinnat on raskaat ja sillai sisältä kutisevat edelleen ja mahassa outo olo.

Kaipa se taas kertaalleen vaan tätiä enteilee =(

Minny kp26/31 yk7

418/662 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..useemmallakin. Mulla kans. Toivotaan, että Minny nyt kuitenkin sais sen plussan, niinkuin muutkin jännäilijät! Kuitenkin aikaista vielä, joten saattaahan ne tulokset vielä vaihdella, kun hcg-määrät pieniä.. Toivotaan näin!!!

Pahoittelut negoista :(

Mulla taitaa mennä Marjanan ja Eleanoran kanssa aikalailla samoissa kierto. Viikonloppuna pitäisi testailla, jos siltä näyttää. Rinnat on kipeytymässä, repäisykipuja ja painetta on ollu munasarjojen tietämissä, ja lievää yökötystä mm. tänään lounaalla. Mutta tämmöstä se on monesti menkkojenkin edellä. Eihän se lääkäri vahvistanu et olis ees ovis ollu PÖH!!

Mut ootellaan. Aika menee nopsaa, kun alkaa hommat kasaantua loppuviikkoa kohti.

Tsemppiä kaikille!

419/662 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mermaid: toivotaan, että oireet johtuis jostain ihan muusta kuin tädin tulosta!

Nyt vaan positiivisia ja aurinkoisia ajtuksia kaikille piinalijoille! Ajatelkaas: saatatte olla vaikka viikonloppuna ihan virallisesti raskaana!

Tellu koitta epätoivoisena potkia kaikkia viimeisiä lokakuun junan kyytiin *POTKU*

Vierailija
420/662 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on vielä monta jännäilijää mukana.

Nyt tulee törkeesti vaan omaa napaa, kun ei oikein päähän enää tässä vaiheessa mahdu muuta. Anteeksi siitä :(

Eli mulla on kp 32/29-31 ja dpo 15. Eikä tätiä vielä näy :) Nyt alkaa toiveet olla jo melko korkealla. Vaikka mitään oireita ei olekaan. Kuvottaa välillä, mutta nega-kierroissakin on kuvottanut. Ei kauheesti väsytä eikä palele tms. Valkkariakaan ei tule, joten kai se täti sieltä kuitenkin rynnii. Tänään on tosin ollut sellaista ovis-limaa. Ei kyllä yleensä tässä vaiheessa kiertoa moista ole tullut. Ihan kananmunan valkuais-limaa.

Testaan huomenna. Tänään jo ajattelin, mutta jänistin sitten. EN halua nähdä negaa. Mieluummin näen sitten sen tädin. Eikä sitä paitsi menkatkaan ole virallisesti myöhässä kuin vasta huomenna.

Itsekäs Jepsis

Ketju on lukittu.