Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teettekö omalla ajalla töitä jos työaika ei riitä

Vierailija
04.01.2011 |

kaiken tekemiseen?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minakin opiskeluaikoina ärrällä työkennellesäni pidin tosi tiukkaa kiinni siitä, että ylityöistä maksettiin palkkaa tai ne sai myöhemmin vapaana. Mutta nyt kun olen virkasuhteessa ei työtunteja tule enään laskettua, vaan töitä tehdään niin kauan kun niihin menee. Kohtuus pitää kuitenkin muistaa. Jos huomaisin että työskelen jatkuvasti kohtuuttoman pitkää päivää, ottaisin asian puheeksi.

Vierailija
22/29 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minakin opiskeluaikoina ärrällä työkennellesäni pidin tosi tiukkaa kiinni siitä, että ylityöistä maksettiin palkkaa tai ne sai myöhemmin vapaana. Mutta nyt kun olen virkasuhteessa ei työtunteja tule enään laskettua, vaan töitä tehdään niin kauan kun niihin menee. Kohtuus pitää kuitenkin muistaa. Jos huomaisin että työskelen jatkuvasti kohtuuttoman pitkää päivää, ottaisin asian puheeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä voisit lopettaa sen napin päällä makaamisen

T: 25

Vierailija
24/29 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pph, ja työt loppuu silloin, kun viimeinen lapsi haetaan kotiin.

:)

Vierailija
25/29 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä voisin ottaa myös lainauksen mukaan

Koulutettu virkamies eikä tiedä että sanaa "enää" ei kirjoiteta enääN...

sä voisit lopettaa sen napin päällä makaamisen

T: 25

Vierailija
26/29 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylemmillä enemmän sääntö kuin poikkeus, että hommat hoidetaan eikä tuijoteta niin kelloa tai työaikaa. Vastuut, ei työaika, määrittää palkan.

Vierailija
27/29 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä onneksi ole työkään sellainen että pitäisi tehdä. Haluan että työ- ja vapaa-aika ovat täysin erillään.

Vierailija
28/29 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus on akateeminen ja urakehitys hyvä, työskentelen johtavassa asemassa.

En ole tehnyt ylityötä kuin poikkeustapauksessa missään työpaikassani. Mainosalalla työskentelen ja muut työpaikalla tekevät kyllä ylityötä.

Vierailija
29/29 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pph, ja työt loppuu silloin, kun viimeinen lapsi haetaan kotiin.

:)

Etkä myöskään osta esim. askatelutarvikkeita vapaa-ajalla tai esivalmistele seuraavalle päivälle mitään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan