Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa näin karpaten, kun tulee syötyä harvemmin, jää aikaa kaikelle muulle, esim.

Vierailija
04.01.2011 |

sille ruoanlaitolle :) Nyt meni punajuuret uuniin, saavat vuohenjuustotahnan niskaansa paistamisen loppupuolella. Lisäksi jauhelihapihvejä, nams!

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa diabeetikkoa hoidetaan vhh-ruokavaliolla. Menkääs Fineliin katsomaan perunan "terveellisyys"...verratkaa sitä esim. parsakaaliin!!

Vierailija
42/45 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten ehkä et himoitse sitä enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pitäsikin sanoa että, ennen söin virallisterveellisen ruokavalion mukaisesti, enkä voinut olla syömättä/ahmimatta pullaa, karkkia, pitsaa ym epäterveellistä. Minut sokeri koukutti ja ruisleipä saattoi laukaista hillittömän makeanhimon. Jätin leivän ja nälänhallintani on parantunut.

Mä syön virallisterveellisen ruokavalion mukaisesti enkä käytä sokeria juuri ollenkaan, vaikka syön ruisleipää päivittäin. Tosin mulla ei ole ikinä ollut minkäänlaisia syömishäiriöitä muutenkaan.

Ruisleipä on nopeaa hiilaria joiden syömistä virallisterveelliset suositukset kehottavat välttämään. Sokeria sinäkin syöt keskimäärin lähes 90 g/vrk, joka energiana on n 350 kcal. Jos kulutat vuorokaudessa 2000 kcal, saat sokerista 17,5 % vuorokauden energiantarpeestasi. On oikein, että ihmisiä varoitetaan sokerista, olisi kuitenkin suotavaa, että samalla kerrottaisiin, missä kaikissa ruoka-aineissa sokeria on.

Vierailija
44/45 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa diabeetikkoa hoidetaan vhh-ruokavaliolla. Menkääs Fineliin katsomaan perunan "terveellisyys"...verratkaa sitä esim. parsakaaliin!!

aivan helvetin pahaa, ja minä kuolen mieluimmin kaksi tuntia aikaisemmin perunan aiheuttamaan tuhoon kuin vietän erinomaisen ptkältä tuntuvan elämän pakottaen itseni tunkemaan parsakaalia kurkusta alas :DDD.

Vierailija
45/45 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kulutat vuorokaudessa 2000 kcal, saat sokerista 17,5 % vuorokauden energiantarpeestasi.