Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saa blogiin enemmän kuin 5 kuvaa?

Vierailija
03.01.2011 |

Mulla on blogi blogs.fi:ssä, enkä osaa

- laittaa kuvia vieretysten

- laittaa kerralla enempää kuin 5 kuvaa

Mulle lätkäsee vaan sen vaihtoehdon, missä voi ladata konelta kuvia ja max 5 kuvaa voi ladata. Miten te, joilla on hienoja blogeja, miten oikein saatte vaikka 2 kuvaa vierekkäin ja yhteen postaukseen esim 12 kuvaa, eli 6 riviä allekkain, jokaisessa kaksi kuvaa? Mistä se asettelun voi valita? Pitääkö olla joku ekstrajuttu jostain? Perusohjelmalla en ole näitä saanut, mutta toisilla olen näitä nähnyt ja itsekin haluaisin. Osaako joku bloggaaja auttaa?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta bloggerissa ainakin muokataan postauksen html-koodia jos haluaa erilaisia asetteluja. Miten ei huoli kuin viisi kuvaa? Siis kerralla vai? Pystytkö uudestaan klikkaamaan "lisää kuva" tai mitä siellä sitten lukeekaan, siis kun olet 5 laittanut ja palannut normaaliin kirjoitustilaan?

Vierailija
2/5 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä kuvia jossain blogs.fi -blogissa vai muualla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lataan kuvia, viidennen kuvan jälkeen ei enää suostu lataamaan kuudetta.

Kiitos neuvoista, pitää käydä siellä koodipaikassa katsomassa. Apua, osaankohan mitään!

Olen tosi tumpelo blogin kanssa, vaikka ahkerasti päivitän. Kiitos vastanneille, pitää yrittää tuota html-juttua.

ap

Vierailija
4/5 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis klikkaatko normaalisti "lisää kuva" ja valkkaat keskelle vai reunaan ja oman koneen tiedostoista valkkaat kuvan? Sitten "Lisää" ja aikansa raksutettuaan, tulee ikkunaan viesti "Kuvasi lisätty" ja näet kuvan tekstinkäsittelypohjassa? Vai näetkö pelkän koodin? Jos näet koodin, pystyt sitä muokkailemaan, poista DISPLAY: block; niin voit liittää kuvia vierekkäin (jos mahtuvat siis, riippuu kuvan koosta ja laitoitko sen pienimmän kokoisen). Jos taas näet pelkän kuvan, klikkaa tekstinkäsittelyn yläpuolelta "muokkaa html-koodia" sen nykyisen "luo"-kohdan sijaan. Tota koodipätkää sun pitäisi pystyä lisäämään kuhunkin postaukseen niin paljon kuin sielu sietää :)

Vierailija
5/5 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koodeja, joista en tajua tuon taivaallista! Pitää yrittää jotain.

Kiitoksia vastauksista, otan varsinkin ton viimeisen tekstin jonnekin talteen!

Siis saahan aina uuteen postaukseen lisää kuvia, mutta kun haluaisin samaan postaukseen... Pitänee joku päivä yrittää, kun on aikaa. Kiitos!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi