Miehet katsovat vain tissejäni (KUVA)
Se on ainut ongelmani kaikkialla kaikki vain tujottavat niitä minua rupeaa hävettämään kauheasti ja monestikkun olen treffeillä joudun sanomaan ''silmäni on täällä''
http://www.aijaa.com/v.php?i=7249855.jpg
Kommentit (262)
jossa tissit roikkuvat PALJAANA vapaasti edessä. ET TUE NIITÄ VAIVIHKAA KÄDELLÄ TMS.
ILMAN RINSIKOITA.
ja kuvakulma sais myös olla luonnollisempi, ei ylhäältä päin otettu...
Nätti hän toki on, mutta en jaksa olla kateellinen. :)
Itse olen kyllä tyytyväinen omiin normaalikokosiin rintoihin, varmasti joudut kärsimään myös selkäkivuista? ja liivejä vaikea löytää?
Ei ap:n naamaa jälkikäteen muisteta eikä tisseissä ole mitään pahaa. Vai onko?
Mä olen linkittänyt sentään pimppini av:lle, sulta pyydetään vaan tissejä.
mukana?? Tuskin ap laittaa paljaat tissit tänne, kun on jo pärstänsä näyttänyt
no kattokaa tarkemmin tuota mallikuvaa. Siitähän näkee jäljet miten on reisien sisäpuolelta otettu jopa puol senttiä pois?? Näkee miten tärisevällä kädellä vedetty linjaa...
no kattokaa tarkemmin tuota mallikuvaa. Siitähän näkee jäljet miten on reisien sisäpuolelta otettu jopa puol senttiä pois?? Näkee miten tärisevällä kädellä vedetty linjaa...
samoin vasemman reunan photoshoppaus näkyy selvästi, aika tökeröä työtä. Liekö itse shopannut.
ammattilaiset yleensä kuvia noin valaise!
Totta kai kuvaa on käsitelty, eikö se kuulu ihan tuohon pakettiin? Sitäpaitsi kaikki kuvat käsitellään nykyään, lehtikuvat, monien profiilikuvatkin FB:ssä, hääkuvat tietysti jne. jne.
Musta on hassua, että ihmiset eivät näe sitä... Itse olen media-alalla, joten tiedän (vaikka yleistietoahan tämä nykyään on!) käytännöt, ja toki osaan itsekin pikkuisen shopata. Poistelen kavereiden kuvista ryppyjä, silmäpusseja jne. :D
Upeat rinnat! Ei varmaan kovin helpot, mutta niin ei ole liinaharja tukkakaan, korkkikset tai muut miesmangneetit.
Upea olet. Voithan aloittaa itse puhumaan rinnoistasi, jos joku oikein tuijottaa. Tyyliin joo mulla on todella isot. Laukaisee varmaan tunnelmaa miehellekin, kun ei tarvitse varoa, ettei vahingossa katso.
Jos miesten (ja naisten) tuijotus häiritsee, kannattaa pukeutua vähemmän provosoivasti. Annat itsestäsi tyrkyn kuvan. Ei siinä minusta mitään pahaa ole, kukin tyylillään.
Itselleni olisi kauhistus, jos ensimmäinen silmiinpistävä asia ulkonäössäni olisi rinnat. Siksi on vaikeaa ymmärtää asuvalintojasi kuvissa.
että ei oikein tiedä mistä kasvot on leikattu ja mihin kroppaan yhdistetty. Reisie nkavennukset näkyvät kaikkein selvimmin. Kaulalla on jotain outoa. Kädet näyttävät tosi isoilta.
miksi sitten laitat niistä kuvia tänne? Lisää huomiota hakemaan?
Ja se, että kuvissa näkyvät myös kasvosi kertoo sinusta aika paljon. Jos olisit ilman kasvoja laittanut kuvat, voisin paremmin uskoa, että asia oikeesti häiritsee sinua.
Ja vaakaraita leventää ja isontaa, jos et tiennyt.
Sun yhdestä rinnasta sais ainakin kolme mun rintaa. Ja voisin huolia isommat rinnat, mutta en kyllä noin isoja haluaisi. Vähän liikaa.
Ja selvähän se on, että rintoja tuijotetaan, kun niitä vielä korostat.
Olen nähnyt tuollaiset kerran aikaisemmin. Hänellä oli sama ruumiinrakenne ja kun hän sovitti erästä vaatetta niin selitti, että hänen ylä- ja alaosansa ovat eri paria.
Eli kyllä tuollaisia on ihan oikeasti, ihan luomuna.
Kyllä minusta ihminen saa laittaa tänne kuviaan jos haluaa. Ei se ole minulta pois. Ainoa asia, mikä noissa kuvissa häiritsee on toispuoleisuus. Kuvassa on aina vasen poski. Käännä välillä toinenenkin, niin tulee vähän vaihtelua.
Ja käsivarsiakin on vähän höyläilty ohuemmiksi, näkyy raja todella selvästi. :)
Kaunis on ap joka tapauksessa!
Nätit kasvot, kyllä. Ootko ap koskaan sanonu miehille, että ois kiva jos kattoisit puhuessa silmiin? Jos oikein muistan, niin jossaa kohin vastasit, että sun kuppikoko on dd/e. No, mulla on e/f, tietty on tuota läskiäkin vähä enemmän, mutta oon monasti maininnu, jos joku tuijottaa puhuessa tisseihin, että viittitkö kattoo silmiin, kun puhut mulle. Aika monesti on myös kolahtanu ja poikia punastuttanu :)
minä olen dd70,ja hoikka, mutta en ole puoliksikaan noin iso kuin ap tuossa ensimmäisessä kuvassa.
Olen kyllä ollut noin iso kuin ap. Se oli kolme päivää synnytyksen jälkeen, kun maito nousi rintoihin. Kysyin mieheltäni, ilmoittaako hän minut Jalluun, niin hän sanoi ennemmin ilmoittavansa minut maatalousnäyttelyyn.
Kysyin mieheltäni, ilmoittaako hän minut Jalluun, niin hän sanoi ennemmin ilmoittavansa minut maatalousnäyttelyyn.
Mietin kyllä itekin, että aika härskiltä kuulostaa dd, tai edes e-kuppi. Ehkä kuvakulma vääristää, tai ap käyttää liian pieniä liivejä. Tai sitten muistan ap:n vastauksen väärin.
katuukohan hän joskus näitä kuvia täällä?
noissa käsivarsissa??
Mullakin on about tollanen kroppa n. 63 kiloisena (168cm) mut silloin on kyllä korkeintaan D-koon tissit. Nyt raskaana vähän eri mitat. Mutta juurikin laihdun ekana alakropasta ja siihen tulee viimesenä kun lihon. Ja on noin hoikat jalat. Ei mikään normi vartalon malli, ei ihme että plösähtäneet mammat on kateellisia.
Olisi aika outoa jos lantio ja jalat oikeasti noin timmit kun noista aikaisemmista kuvista ihan selvästi näkee, että yläkroppa vähän pyöreämmässä kunnossa mitä tuo mallikuva antaa ymmärtää.
No mielestäni tissisi näyttävät varsinkin omiini(koko 80i) vrt vielä suhteellisen pieniltä!
mukana?? Tuskin ap laittaa paljaat tissit tänne, kun on jo pärstänsä näyttänyt