Miehet katsovat vain tissejäni (KUVA)
Se on ainut ongelmani kaikkialla kaikki vain tujottavat niitä minua rupeaa hävettämään kauheasti ja monestikkun olen treffeillä joudun sanomaan ''silmäni on täällä''
http://www.aijaa.com/v.php?i=7249855.jpg
Kommentit (262)
kulahtanut naama, ihanat ruskeat nappisilmät
olen rintava, muttei tulisi mieleenkään kerjätä kehuja täältä.
Eikö sinua yhtään hävetä jos tutut tunnistavat sinut ja huomaavat millainen tyrkky bimbo olet? Elleivät sitä jo muutoin tiedä. Vai tekeekö joku kiusaa jonkun toisen kuvilla? Vaikea nimittäin uskoa, että joku olisi noin tyhmä, että omilla kasvoillaan (ja tisseillään) kerjää kehuja.
Tyhmäkin näkee että hänen huulensa ovat luonnostaan tuollaiset. Ja se punaraitainen paita oli paras. Ja se huiviviritelmä. Valkoinen oli karsee.
olen rintava, muttei tulisi mieleenkään kerjätä kehuja täältä.
Eikö sinua yhtään hävetä jos tutut tunnistavat sinut ja huomaavat millainen tyrkky bimbo olet? Elleivät sitä jo muutoin tiedä. Vai tekeekö joku kiusaa jonkun toisen kuvilla? Vaikea nimittäin uskoa, että joku olisi noin tyhmä, että omilla kasvoillaan (ja tisseillään) kerjää kehuja.
Mutta onko niin, että jos on oikeasti kaunis ja omaa vielä isot rinnat, ei saisi kuvaa laittaa?
ap.lla ole ihan normaali ilme?
normaali. Noille naamanmutristajille on ihan oma pilkkasivustonsakin :D Tästä ketjusta saiskin sinne taas matskua kivasti :)
Joo, joku ryhdikkäämpi paita vois toimia paremmin, ei olisi niin möykkymäinen vaikutelma.
huono puoli noin isoissa rinnoissa on,että käyvät ajanmittaa niskoihin ja hartioihin.
ja ilkeä. Ap on tosi kaunis ja kuvatkin mielestäni hyvällä maulla otettu.
Tännehän on jotkut idiootit laittaneet kuviaan alapäästään ja se 140 kg laittoi itsestään kuvan uikkareista, eikä kukaan siitä kiljunut.
Mutta onko niin, että jos on oikeasti kaunis ja omaa vielä isot rinnat, ei saisi kuvaa laittaa?
Ja miksi?
Mä taidan olla ensimmäinen, joka osaa epäillä, että ap on vastikään laitattanut silikonit, ja haluaa huomiota uusille daisoilleen. Ja itselleenkin melko todennäköisesti ;), oli silarit uudet tai vanhat.
oisit nyt naamas ees jättäny pois kuvista.. voi reppanaa..
Mutta onko niin, että jos on oikeasti kaunis ja omaa vielä isot rinnat, ei saisi kuvaa laittaa?Ja miksi?
Mä taidan olla ensimmäinen, joka osaa epäillä, että ap on vastikään laitattanut silikonit, ja haluaa huomiota uusille daisoilleen. Ja itselleenkin melko todennäköisesti ;), oli silarit uudet tai vanhat.
Enkä itse laittaisi kuviani, mutta jos ap haluaa laittaa, niin mikä siinä on kamalaa? Etenkin kun hänellä ihan vaatteet päällä, eikä hävettävääkään ole ap:lla, kaunis kun on. Silikooneihin en osaa ottaa kantaa. Tunnen monta ystävääni, joilla isot rinnat(luomut) ja ovat vielä hoikkia.
oisit nyt naamas ees jättäny pois kuvista.. voi reppanaa..
Ap on tosi kaunis
ja ilkeä. Ap on tosi kaunis ja kuvatkin mielestäni hyvällä maulla otettu.
Tännehän on jotkut idiootit laittaneet kuviaan alapäästään ja se 140 kg laittoi itsestään kuvan uikkareista, eikä kukaan siitä kiljunut.
Hiukan eri asia laittaa alapää tai uikkarikuva vertaistuen saamiseksi/ antamiseksi kuin laittaa naama mukaan kuvaan, laittaa monta kuvaa, vaihdella vaatteita jokaiseen yms.
pitää joka kuvassa mutristaa huulia noin? Luuletko sen olevan seksikästä? Vaikutat aika säälittävältä...