Meillä meni häihin 7700 euroa ja oli joka ikisen sentin arvoista
Hassua kun summa tuntuu ihan järkyttävältä ja vielä yhteen päivään mutta silti ei harmita pätkääkään vaan oli joka pennin arvoista touhua. Jopa pihi mieheni on samaa mieltä :D
Kommentit (7)
että onpas saanut halvalla järkättyä häät. Toki se on iso raha, mutta häiden järjestäminen on tosi kallista puuhaa. En tod pidä tuota summaa suurena menoeränä, kun kyse on häistä. Riippuu tietysti vähän siitäkin paljonko on ollut vieraita =)
Tosiaan, on pitänyt varmaankin katsoa tarkkaan budjettia tai vieraita on ollut vain kourallinen. Sano minulle että tuohon summaan ei ole laskettu sormusta ja häämatkaa?
Tosiaan, on pitänyt varmaankin katsoa tarkkaan budjettia tai vieraita on ollut vain kourallinen. Sano minulle että tuohon summaan ei ole laskettu sormusta ja häämatkaa?
40 vierasta. Ei tehty sen kummempaa häämatkaa.Sormus on, johon meni tonni.
Ei tässä sen kummempaa pointtia, tuli vaan mieleeni kun laskin huvikseen mitä häihin loppujen lopuksi meni.
nimenmuutokseen. Hääkahvitkin tarjosivat todistajat.
Kunhan av-mammailin. Meille yli seitsemän tonnia olisi iso investointi, eikä olisi ainakaan tässä elämäntilanteessa varaa. Hirmu mukava kuulla että teillä on ollut mukavat juhlat ja mielestäni tuo porukan määräkin on aika passeli. Joku tykkää isommista ja mahtipontisemmista häistä, toinen menee naimisiin kahden todistajan läsnäollessa.
Ettekä te näihin mitään av-palstan hyväksyjiä tarvitse. Muistaakseni kaveri kertoi että heidän hääbudjetti oli noin 5 tuhatta euroa. Olin niissä, oli mukavaa, tunnelma oli hyvä ja hääpari oli onnellinen. Siinä jotakin mitä ei rahalla osteta.
Onnea hurjasti :)
Meillä meni aikoinaan 8500 e (+ häämatka). Enkä ole katunut.
Kai ne rahat muuhunkin olis voinut laittaa, mutta olipa kunnon kemut!
Ja todellakin piti budjetti laskea ja karsia juttuja jne.
mielestäni. Meillä meni seitsemän vuotta sitten 9000 euroa enkä pidä sitäkään mitenkään järkyttävän isona rahamääränä. En oikein saanut kiinni pointista tässä viestissä....