Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

terveysasiaa...

Vierailija
03.01.2011 |

Huonosti nukuttu yö takana, menin sohvalle pötköttelemään ja siinä n. vartin makoiltuani yhtäkkiä sydän alkoi jyskyttämään aivan hullun lujaa, ei nopeasti, mutta tuntui kuin olisi n. 10 kertaa tehny kuperkeikan. säikäytti tosiaan. pitäisikö mennä lääkäriin kun pienempiä "rytmihäiriöitä" on ollut n. kerran kuukaudessa puolen vuoden aikana. D2 alkavana, ruokavaliohoidolla on, tupakoin, ikää 30v. googlen kautta löysin tietoa vain nuista harmittomimmista rytmihäiriöistä joita mulla on harvakseltaan. Osaisko joku neuvoo olisko jo aiheellista mennä lekuriin vai olikohan joku harmittomampi olosuhteista johtuva muljahtelu kyseessä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuo väsymys ja lepo viittaavat harmittomuuteen. Itse olen kyllä mielenrauhan takia käynyt sydänfilmissä ja sydän on ultrattu,tietääpähän, ettei kuulu siihen äärimmäisen pieneen porukkaan, jolla rytmihäiriöt on oire jostain viasta.

Vierailija
2/3 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla neuvoa, mutta kerron oman kokemuksen. Minulle tuli rytmihäiriöitä aina kun rentouduin. ja tulee vieläkin joskus. Lääkäri tutki ja sanoi, että ne ovat ok. Jos niitä tulisi päinvastoin, eli kun rasittuu, niin voisi olla paha. Minulla ne aiheutuivat stressistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt uskallan ihan turvallisin mielin lähtee illaksi töihin, mulla on fyysinen työ ja oon siellä yksin, sillä pikkusen epäröin =) mulla oli pienempiä rytmihäiriöitä eka kerran kun odotin esikoista ja silloin neuvolalääkäri sanoi niiden olevan harmittomia. nyt oli vaan nii raju tuo "jyske" että ihan säikähdin. taidan asiasta kuitenkin mainita lääkärille, kun seuraavan kerran vastaanotolle joskus joudun menemään, mutta nyt oon ihan rauhassa asian kanssa, kiitos! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi