Eikö tytöille ole kunnollisia pikkulegorakennussarjoja?!!
Kommentit (40)
iso ja vaikea. Noin 8v ylöspäin. Tarpeeseen tuli myös erikoispaketti talopaloja, nyt on tarpeeksi kattopaloja isompaankin kylään.
voi leikkiä niillä kaikille. Ja tytöille on ainakin omakotitaloa ym.. hevostallia jne..
just 6v täytti tyttö ja kovin tykkää legoista,joten etsin kaupoista niitä
ainoot oli selkeesti tytöille suunattuja ne belleville, eli lähinnä ne oli hevossarjaa, yks pieni paketti jossa koiria
ostin sit ison lego city sarjan paketin, jossa linjaauto pitseria, bussipysäkki, yms
ja kovin tykkäs rakentaa sitä ja nyt on valmilla pikku kapungilla leikkinyt
Millaisia ne on? Meillä tykkäävät esim. lentokentästä ja monista kaupunki-jutuista.
lego Bellville ole sitä normilegosarjaa eikä duploa? Ja ne on juuri tytöille suunnattuja.
kovin on poikamaisia paketit
on hirvuö sitä sun tätä, ja kaikenkarvaisia aluksia ja ampumalaitteita sun muuta
eli akipaisin kyllä hieman tyttömäisiäkin juttuja
ainoot on noi city sarjan palikat
esim. Lego City olis vain poikien juttu? Eikö lentokentät, poliisi- ja paloasemat jne ole ihan yhtä lailla tyttöjen kuin poikienkin asioita?
Häntä eivät kiinnosta poliisiasemat jne. Hän haluaisi prinsessalinnoja tms. Ihmettelen kun pojille on linnoja ja avaruusjuttuja ihan hirveän isot valikoimat ja pelkästään tytöille suunnattuja ei ole oikeastaan ollenkaan. Minusta ne Belville legot vaikuttavat kovin yksinkertaisilta... Ei niissä paljoa kokoamista ole. Juuri olen poikani kanssa koonnut tuntikausia Atlantis -sarjan legoja. Harmi, ettei tytöille ole vastaavia.
vaikka olen niitäkin ostanut, kun ei enää belvillejä ole ostettavana. Paljon enemmän on poikien leikkeihin sopivia legoja, ajoneuvoja sun muita. Belvillejä vain muutama paketti.
Tosi typerää, kyllähän tytötkin tykkäisi rakentaa ja näpertää kehittävillä leluilla, vaikkeivat örkkilinnoihin koskisi pitkällä tikullakaan. Tämä legohomma onkin sitten ensimmäinen asia, johon törmään, että pojille on enemmän tarjontaa kuin tytöille ;) Yritäpäs löytää kivoja kesäasuja vaikka 8kk ikäiselle pojalle... Siinä voi valita yrjönvihreän setin tai pääkalloasun välillä pienestä tangosta, mikäli pääset sinne prinsessamekkorivistöjen ohi... ;)
Häntä eivät kiinnosta poliisiasemat jne. Hän haluaisi prinsessalinnoja tms. Ihmettelen kun pojille on linnoja ja avaruusjuttuja ihan hirveän isot valikoimat ja pelkästään tytöille suunnattuja ei ole oikeastaan ollenkaan. Minusta ne Belville legot vaikuttavat kovin yksinkertaisilta... Ei niissä paljoa kokoamista ole. Juuri olen poikani kanssa koonnut tuntikausia Atlantis -sarjan legoja. Harmi, ettei tytöille ole vastaavia.
Miten poikien linna ja tyttöjen "prinsessa" linna eroaa toisistaan :D Jos et oo huomannut, niin legoissa yhtenä tärkeänä ideana on että niistä voi rakentaa juuri sitä mitä itse haluaa.
Miten poikien linna ja tyttöjen "prinsessa" linna eroaa toisistaan :D Jos et oo huomannut, niin legoissa yhtenä tärkeänä ideana on että niistä voi rakentaa juuri sitä mitä itse haluaa.
Samaa olemme ihmetelleet kuin ap. Tietenkin meillä tyttökin rakentaa samoja Legoja pojan kanssa, mutta silti halusisimme (siis tyttäremme haluaisi) erityisesti tytöille suunnattuja Legoja. Se jo olisi hyvä jos enemmän palikoita olisi söpöjä värejä (pinkkejä, violetteja jne.). Prinsessalinnat ja keijukaisten mökit olisivat kova sana verrattuna nykyisin sarjoihin. Pojille selävsti suunnattua tarjontaa on todella paljon.
Tässä mielestäni olisi hyvä paikka saada lisää myyntiä Legolle. Nykyisin pojille itsestäänselvä lahja ovat ne legon rakennussarjat. Tytöille ostetaan sitten PetShoppia tms.
Meillä on nyt tarkoituksena se, että tyttö haluaisi rakennella monimutkaisia rakennelmia, esim. sen prinsessalinnan, ohjeiden mukaan kuten veljensä rakentelee noita Atlantisjuttujaan. Poikien linnoissa on örkkejä ja ritareita. Tyttöni haluaisi linnan, jossa olisi prinsessoja ja ne olisivat kauniita. Miten on mahdollista, että et ymmärrä mitä eroa poikien linnassa ja prinsessalinnassa??!
Ei ole nättejä vaatteita eikä esim. ystäväkirjoja pojille ollenkaan.
vaaleanpöunaisia linnoja ja prinsessa jne
ostettiin juluna 2009 hobby hallista
Meille kelpaisi vaal.punaiset legot, mut ei niitä löydy ei Anttilasta, BR-lelusta, ei Prismasta eikä City-marketista. Mistä te niitä löydätte?
Veikkaan, että nuo ihmettelijät ovat poikien äitejä ;)
olen ihmetellyt samaa legohyllyjä katsellessani.
Niissä on hirveästi semmoisia juttuja joista suurinpiirtein kaikki pikkupojat tykkää kovastikin, mutta ei oikein mitään tyttömäisiä juttuja. Ne talotkin on aika tylsiä verrattuna joihinkin power miners tai atlantis -sarjoihin.
Omat lapset toki on innoissaan, mutta 'tyttöjen legojen' puuttumista olen ihmetellyt.
Uude harry potter -legot sentään ovat 'unisex-legoja' :)
Vaateosastoilla tilanne sitten onkin toisin päin. Tytöille löytyy hirveät määrät kivoja vaatteita ja pojille vain muutamia vaihtoehtoja.
Legon omilta sivuilta, sieltä löytyy kaikki.