Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keitä hyvin pärjänneitä yh-äitejä tiedätte? Julkkis tai joku tuttu. Kertokaa!

Vierailija
02.01.2011 |

Jäin juuri yh:ksi ja kaipaan rohkaisua!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Katri-Helena oli jonkun aikaa yh.

Yh Mette-Maritista tuli prinsessa ;) Muistelisin myös Islannin presidentin Vigdis Finnbogadottirin olleen yh?

Vierailija
2/9 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kirjoitaa juuri väitöskirjaansa, erinomaisesti pärjää elämässä. Toinen suoritti juuri opinnot valmiiksi, mutta jää vielä kotiin, kun lapsi on niin pieni. Kolmas hoitaa lapsiaan joka toinen viikko, on korkeassa asemassa työelämässä ja pärjää hienosti. Yksi hoitaa pientä poikaansa ja tekee muusikon työtä, siinä on kyllä joskus sumpilimista, mutta hienopsti hekin yhdessä pärjäävät.

Hienosti sinäkin tulet pärjäämään! Mikset tulisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni Sinnemäki

Vierailija
4/9 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esimerkiksi.

Vierailija
5/9 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen esimerkiksi yh. keskipalkkaisessa työssä, varaa pitää autoa ja kesämökkiä. Henkinen puoli kunnossa, olen onnellinen ja vireä, sosiaalinen elämä vilkasta ja olen mukana vapaaehtoistyössä ja koulun johtokunnassa. Elämässäni on uusi rakkaus joka on sielunveljeni ja paras ystäväni, emme kuitenkaan asu yhdessä koska kumpikin kaipaa omaa aikaa myös paljon eikä halua menettää riippumattomuuttaan. Nautin elämästäni eikä minulla ole koskaan tylsää eikä ikävää.

Vierailija
6/9 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mieleeni tulee Tarja Halonen.

Vierailija
7/9 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on hoitanut lapsensa kunnialla, menestynyt urallaan ja vielä onnellinenkin. Tarja Halonen oli kyllä suht hyvä veto :)

Vierailija
8/9 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä julkkiksiakin, presidennttikin oli yh ja hyvin pärjäsi, myös Sauli Niinistö ja Juha Mieto ovat pärjänneet yksinään lasten kanssa, jos nyt poliitikkotielle lähdetään.

Itse tunnen: mm. kummitytön äiti on pärjännyt oikein hyvin kahden lapsen kanssa, ei mikään rikas ja julkkis, vaan ihan tavallista työtä tekevä ja omistusasunnossa asuu, lomailee lasten kanssa pari kertaa vuodessa ulkomailla (eikä saa mitään sossun tukia).

Vierailija
9/9 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kaikki mahdolliset tuet ja huijaa rahaa ex-miehiltään, joita on 4 kappaletta.

Lapsia on neljä ja kaikki siis eri miehiltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän