G: Onko jo tipaton alkanut?
http://www.ksml.fi/uutiset/kotimaa/tipaton-tammikuu-on-hyv%C3%A4-ele/63…
En itse vietä, kun alkoholinkäyttö ei ole ongelma. Juon harvoin, ehkä pari kertaa kuussa pari annosta.
Artikkelin lopussa on hyviä vinkkejä.
Esim. "55-kiloisen naisen ei puolestaan kannata ottaa kerralla yli kolmea annosta."
Kommentit (29)
,,,vois parikin kuukautta tehdä hyvää
Mutta en minä erikseen mitään tipatonta tammikuuta tarvitse.
siideriä. Onneksi ei tarvitse miettiä tuollaisia "maksan puhdistustalkoita".
Saattaa tästä kuitenkin tipaton kuukausi tulla. Juon todella harvoin ja usein saattaa tulla montakin tipatonta kuukautta putkeen.
Erikseen en mitään tipattomia ala 'viettämällä' viettämään.
Voi olla että yksi juhlailta tulee ensi viikolle, mutta muuten vietän tammi- ja helmikuun.
alennettu viidestä KOLMEEN jo muutama vuosi sitten.
Olen aloittanut tipattoman tammikuun miehen kanssa. Olemme aika runsaasti alkoholia kuluttavia ja näin juhlakauden jälkeen tipaton kk tuntuu oikein mukavalta.
varsinkin kun oli kamala olo uuden vuoden jälkeen... sellainen kerran viidessä vuodessa...
alennettu viidestä KOLMEEN jo muutama vuosi sitten.
Olen aloittanut tipattoman tammikuun miehen kanssa. Olemme aika runsaasti alkoholia kuluttavia ja näin juhlakauden jälkeen tipaton kk tuntuu oikein mukavalta.
Tiedän sitten tosi monia, jotka ryyppää reilusti riskirajan tuolla puolen, joka kerta.
Juon epäsäännöllisesti muutenkin ja vain silloin kun on joku tapahtuma jossa voi tutustua uusiin ihmisiin.