Ha haa, mies lihonut 10 kiloa sen jälkeen kun joutui lähivanhemmaksi.
Ennen lasteni isällä oli pakkomielle päästä lenkille vähintäänkin 3 krt/viikko eikä se juuri makeaakaan syönyt.
Äijä joutui lähivanhemmaksi elokuussa, eikä sillä ole joka päivä enää mahdollisuutta keskittyä vain itseensä kun lapsenvahtia ei ole.
Ukko läskistynyt ainakin 10 kiloa, kun ei pääse lenkille ja vetää illat suklaata kun joutuu pentujen kanssa olemaan.
Sitä saa mitä tilaa, olis antanut mulle aiemmin enemmän omaa aikaa, niin olisin ehkä jaksanut lähivanhempana.
Kukaan nainen ei huoli läskiä 46-vuotiasta ylivelkaantunutta 4 lapsen alkoholisti-isää.
Minä ehkä säälistä saatan sille joskus piparia antaa.
Kommentit (34)
kunpa olisi vaan tajunnut leikkiä sen kanssa uusioerhettä joka toinen viikonloppu eikä olis tyhmyyttään mennyt omia lapsia tekemään.
Siitä lähti alamäki.
Lapseni ovat kyllä ihania, mutta inhoan lapsiperhearkea.
Tällä hetkellä en voi urheilua itsestäni riippumattomista syistä harrastaa vaikka olenkin etävanhempi.
tekemistä sen kanssa että seniilisairaalassa joko pöpö jalkaan hyppäsi.
No, mikäs tässä on sairastaessa, sossu ja kela maksaa.
Jalkaan iski pöpö jo sairaalassa ollessa.
joutuu ihonsiirtoihin, yms. koska ryyppäsi putkeen monta viikkoa ja kipsi oli 3 viikkoa ylimääräistä jalassa ja jalka tulehtui.
Mulla tää on potilasvahinko ja aion hakea korvauksia ihan huvikseni.
Vaikken mitään korvauksia saisikaan, niin ainakin työllistän käsittelijöitä vähän aikaa.
Itse kyllä kieltäydyin välillä ottamasta antibiootteja, muttei se tilannetta miksikään muuttanut.
mahdollisimman pitkään että pääsen eläkkeelle. Jätän fysioterapiat käymättä enkä kotonakaan jalkaa toimintakykyiseksi jumppaa.
Riittää että pääsee päiväkaljabaariin bussipysäkiltä.
Jos jalkani paranisi, joutuisin takaisin lähivanhemmaksi ja sitä en halua.
suojautua, kun Psykis lähtee lenkille! Saattaa nimittäin maa järistä.
juosta. Raksilan hallista sen sijaan saatan pistää uimaveden vaihtoon kun hyppään vauhdilla vesijuoksualtaaseen.
Vaikka toisaalta jos en yritä ylipainostani päästäkään eroon, kulutan sitten itseaiheuttamillani elintasosairauksilla mahdollisimman paljon yhteiskunnan varoja.
Diabeteskin kuulemma tulee aika kalliiksi.
Ja ylipaino on kuulemma aika hyvä ehkäisykeino, kun en mitään muuta ehkäisyä viitsi käyttää.
istua kahden paikalla linja-autossa, ei kukaan ääliö tunge viereen.
Lihavalla on myös lupa syödä mitä haluaa, ei tarvitse jokaista suupalaa selitellä.
Mä luulen, että sä kaipaat niin paljon noita lapsiasi, että et ihan oikeasti kestä. Käy katsomassa niitä. Halaus täältä. Kyllä se siitä.
Psykomamma juttelee taas itsensä kanssa. Tää on jotenkin niin surkuhupaisaa tää Psykiksen tyyli, selittelyviestiä toisensa perään.
viikon putkeen halpaa kaljaa peppersissä, kun naama on turvoksissa jo ennestäänkin.
Ja mikä parasta, ei tarvitse edes yrittää miellyttää ketään miestä, voi olla tasan niin vittumainen ja epäystävällinen kuin haluaa.
En mä nyt näistä kalliilla verorahoilla hankituista kiloistani kovin helpolla luovu.
varsinkaan kun ei itse tarvitse liata käsiään paskavaipoissa, yms.
Ja isukille kun yrittää soittaa ja kakarat kiljuvat taustalla niin että puhelusta ei tule mitään, olen entistä varmempi siitä että en siihen sirkukseen takaisin halua.
Ei sekuntiakaan pysty edes puhelimessa rauhassa lähi-isukki puhumaan kun joku kiljuu koko ajan taustalla.
ja saan muuttaa asumaan palvelutaloon, verorahoilla tietenkin, saan taksilippuja, jumpparin kotiin ja täysihoidon. Helppo elämä tiedossa ja kaljarahat tienaan kirppismyynnillä.
Mä en ymmärrä miksi ihmiset surkuttelevat tapaturmaani, minulle tämä oli onnenpotku.
Anteeks klisee, mutta MIHIN TÄÄ MAAILMA ON MENOSSA? Ettekö te yhtään huomaa, miten kylmästi ja itsekkäästi ajatellaan?!
Ei pidä tehdä yleistäviä johtopäätöksiä anonyymin nettikirjoittelun perusteella.
sitä kannata uhrata pelkästään lapsiinsa. Ei ne sen kummemmin vanhainkotivierailulle tule, vaikka tapaisinkin lapsiani vain muutaman tunnin silloin tällöin.
En tuhlaa elämäni parhaimpia vuosia kotona lasten kanssa homehtumassa.
liikuntaa ja keskittyä itseeni aina kun sille tuulelle satun.
Ei ole enää lapsenvahtiongelmat esteenä omasta ulkonäöstäni huolehtimiselle.
Vaikken mä kyllä ketään miestä vakituiseen halua, jotain varattuja saatan panna jos sillä tuulella olen.
nainen äitipuoleksi, niin ukko pääsee taas lenkille kun sillä on ilmainen lapsenvahti.
psykis ku nää sun provot rupee olemaa surkeita!
Ei voi olla tottakaan...!?
Siis että "joudutaan" lähivanhemmaksi, ja että lapset koetaan esteeksi ulkonäköönsä panostamiseen, ja että ulkonäkö laitetaan omien lasten kanssa olemisen edelle?
Anteeks klisee, mutta MIHIN TÄÄ MAAILMA ON MENOSSA? Ettekö te yhtään huomaa, miten kylmästi ja itsekkäästi ajatellaan?!
kuntoilemaan, mutta aion kyllä aloittaa lenkkeilyn ja vesijuoksun ynnä muun itsestäni huolenpitämisen jahka nämä muut kuntoilun esteet poistuvat.
Aion kyllä tasapainottaakseni tilannetta istua aika paljon myös iltapäiväkaljalla, ettei vaan vahingossa tule ylikuntoa.
Tällä hetkellä en voi urheilua itsestäni riippumattomista syistä harrastaa vaikka olenkin etävanhempi.