Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi YH mammoilta saa niin tavattoman helposti toosaa?

Vierailija
20.11.2010 |

Ikinä ei jää rumakaan ilman kun YH mammaa vonkaa, pildee heruu aina ja helposti. Tavaran laatu nyt on, mitä synnyttäneillä on, eli ei hääppöistä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

YH on aina varmoin pano! Ei ladukkain, mutta varmin'!

Vierailija
2/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippumatta elämäntilanteesta, helposti saa heppiä.

Terv. yh-mamma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksistä?

Vierailija
4/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vaikka siks, että kotona ei oo jatkumona munaa tarjolla.

Vierailija
5/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en harrasta yhenillan juttuja.

Vierailija
6/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aistivinani tässä aloituksessa, että on jotain halveksittavaa siinä, että antaa toosaa? Miksi ihmeessä? Saahan siinä munaa vaihdossa.

Vierailija
7/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tollaset siat KUIN SINÄ pitäisi hävittää maapallolta. Luulet varmaan olevasi joku oikea saalis, namupala. HYI oksetus

Vierailija
8/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei jää rumakaan ilman kun YH mammaa vonkaa, pildee heruu aina ja helposti. Tavaran laatu nyt on, mitä synnyttäneillä on, eli ei hääppöistä.

Fleshlightilta saa aina, joskin esilämmityksestä kannattaa huolehtia, ja tavara on takuulla tasalaatuista. Mihin sä jotain ämmää tarviit kun voit lykkiä Flesariin?

Vierailija
9/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis oikeesti?

Vierailija
10/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa YH-toosaa? siis oikeesti?

minulle, jolla ei ole lähipiirissä yhtään YH:ta, miten YH:n toosa eroaa muiden naisten toosista? Onko siellä hampaat?

http://en.wikipedia.org/wiki/Vagina_dentata

Vierailija
11/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka. Parhaimmillaan pari kertaa illassa ja kaksikin äijää samalla aikaa. Olin oikea seksipeto,hulluna seksiiin:)

Nyt kun oon yh, toosaa en anna kellekään, en edes vaikka tilaisuus oisi. Vain harva ja valittu saa, jos saa. En anna säälistä, enkä sillä perusteella että tekis mieli itse. Miehen pitää olla tietynlainen ja tarpeeksi kauan tunnettu. Vaikka kyse oisi yhdenillan panoseurasta. Varatut ei kelpaa ja epätoivoiset sinkut saa kanssa huutia.

Seurustelua en hae, enkä parisuhdetta. Jos löytyy fuckbuddy, jonka tunnen tarpeeksi hyvin voin harkita asiaa.

Sinkkumuijat ne on keltä saa ja helposti.

Ja naimisissa olevat miehet, niiltä saa taas eniten kyrpää. Se tuli jo sinkkuna todettua.

Ja lisäksi ne oli valmiita vielä maksamaankin siitä, kun olivat tarpeeksi epätoivoisia perheenisiä.

Joten, älä yleistä !

Vierailija
12/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tavaran laatuakin on tosiaankin kehuttu ;) Riippuu aika pitkälti itsestä missä kunnossa se värkki on synnyttämisen jälkeen..

Itselle tosin sektio tehty, joten sekin voi vaikuttaa asiaan, nii ja treenailen pimppiäni ahkerasti myös.

Vierailija
13/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin varatuilta;-) kun ne on niitä sinkkuja. Mutta ilekilyhän tää oli, koska jotenkin alentuvasti suhteuduttiin siihen, että itse saisi seksiä. En kyllä itse olisi halventava toista kohtaan jos itsekin haluan. Siihen tarvitaan kaksi.

Vierailija
14/14 |
20.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kerrasta on yli vuosi.

jos tekee mieli, on kotona vempeleet joilla voi sen hoitaa.

baareissa kun käy niin sitä yhtä ne miehet siellä vikisee... Ei tulis mulla mieleenkä'än lähtee samana iltana jonku aijän matkaan... Kyllä mä haluan tuntea miehen paremmin ennekuin sekstailen sen kaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän