Paljonko pyydän yhdestä diapamista jos niitä kauppaan tarvitsevalle?
Itse en varsinaisesti tarvitse, mutta jos nuppitohtori reseptin kirjoittaa, aion lyödä pameja myymällä rahoiksi.
Kommentit (30)
dipsua luokitella huumelääkkeeksi. ottakaahan nyt niistä käsitteistä vähän selvää. tuollahan perusteella kahvikin on huume. ja suklaa myös. hiivatti sentään.
vaikka myymistä en suosittelekaan.
vaikka jotkut napsivatkin niitä kuin vitamiineja.
1 luku
Seuraamukset ja muutoksenhaku sekä asetuksenantovaltuus
Rangaistukset
96 §
Joka
1) valmistaa, myy tai muutoin luovuttaa, pitää kaupan, tuo maahan, varastoi tai pitää hallussaan lääkkeitä tai lääkkeenomaisia tuotteita tämän lain vastaisesti;
2) laiminlyö tässä laissa tarkoitetun luettelon pitämisen, ilmoituksen tekemisen, lääketaksan noudattamisen tai tietojenantovelvollisuuden;
3) rikkoo valvontaviranomaisen tämän lain nojalla antaman kiellon; tai
4) harjoittaa ilman lupaa lääketukkukauppaa tai apteekkiliikettä,
on tuomittava, jollei teosta ole muualla säädetty ankarampaa rangaistusta, lääkerikoksesta sakkoon tai vankeuteen enintään yhdeksi vuodeksi.
en todellakaan tiedä mikä lääke luokitellaan huumeeksi ja mikä ei. Mä olen ihan täysi noviisi näissä huumehommissa, kun en mitään huumaavia nappeja käytä.
Aina voi vedota siihen, että on vaan tällainen viaton tyttönen, joka ei lääkkeiden vaikutuksista tai markkina-arvosta mitään tiedä.
Tai sit sanon oikeudessa, että hyväntahtoisuuttani ja kiltteyttäni käytettiin hyväksi ja narkkarit huijasivat minua hankkimaan itselleen pameja.
dipsua luokitella huumelääkkeeksi. ottakaahan nyt niistä käsitteistä vähän selvää. tuollahan perusteella kahvikin on huume. ja suklaa myös. hiivatti sentään.
vaikka myymistä en suosittelekaan.
vaikka jotkut napsivatkin niitä kuin vitamiineja.
MUTTA NIITÄ EI luokitella huumaaviksi lääkkeiksi. Ei niitä sairaaloissakaan säilytetä huumelääkkeiden kanssa, vaan ihan normaalissa lääkekaapissa. huumelääkkeisiin tarvitaan myös aivan täysin erilainen resepti, bentsoja saa ihan normaalilla valkosella aanelosella apteekista.
pamit ja muut huumaavat lääkkeet talteen suojellakseen minua tekemästä mitään itsetuhoista.
Että tuttavani otti itsetuhoiselta itsarilääkkeet pois ja antoi tilalle mäyräkoiran kaljaa oloa helpottamaan.
seivailu. Heti kun sulle vihjaakin poliisista, sulla menee kakka housuun ja alat inistä niin kuin pikkutyttö. Jos et osaa vetää näitä juttuja loppuun asti, niin eikö olisi parempaa, että menisit vaikka pujottelemaan helmiä lankaan tms?
ihme psykomamma oikein on? Joku pipipää ilmeisestikin...
Pistän vain listat lääkkeistä:
Keskushermostoon vaikuttavia (ei kuitenkaan huumausaineiksi luokiteltuja) ovat:
* alpratsolaami (Xanor, Alprox)
* buprenorfiini (Subutex, Temgesic)
* deksfenfluramiini
* diatsepaami (Diapam, Medipam)
* fenfluramiini
* fentermiini
* hydroksitsiini (Atarax)
* klobatsaami
* klometiatsoli
* klonatsepaami (Rivatril)