Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ystävällä polttarit tulossa ja kertoi juuri olevansa raskaana, miten salata

Vierailija
02.01.2011 |

muilta polttareihin osallistujilta??

Ystävän raskaus siis aivan alussa, eikä tietenkään halua (eikä tarvitsekaan) kertoa muille vielä. Hänen ja miehensä lisäksi raskaudesta tietävät minä ja hänen äitinsä (joka myös osallistuu polttareihin). Ollaan suunniteltu kaikenlaista ohjelmaa polttareihin, ja ne on ihan sellaista, että raskaana oleva ystävä voi osallistua. Illan päätteeksi on tarkoitus kokoontua meille kotiin syömään, saunomaan jne. ja sitten lähteä baariin.

Pitäisikö baariin lähteminen perua? Ja mitä ihmettä keksisin syyksi? Ja miten saisin salattua meillä kotona sen, ettei ystävä juo muuta kuin limua?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit käydä vaivihkaa tilaamassa ystävälles alkoholitonta siideriä TAI sitten hän voi väittää olevansa AB-kuurilla - vaiva vaan pitää keksiä etukäteen.

Vierailija
2/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuin salaamaan juhlissa oman raskauteni,ilman että kukaan ihmetteli niin,että minulla oli valmiiksi hankittu ja pesty tyhjä kaljatölkki,josta siemailin vettä. Lisäksi hommasin värikästä boolia sinne,josta aina omasta lasistani jätin alkoholin pois. Tyhmältähän se tuntui,mutta toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisit käydä vaivihkaa tilaamassa ystävälles alkoholitonta siideriä TAI sitten hän voi väittää olevansa AB-kuurilla - vaiva vaan pitää keksiä etukäteen.

mutta entäs kun muut kaverit kiikuttaa juomia pöytään? ja mietin, että HALUAAKO ystävä edes lähteä baariin, kun ei itse voi ottaa?

ap

Vierailija
4/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta entäs kun muut kaverit kiikuttaa juomia pöytään? ja mietin, että HALUAAKO ystävä edes lähteä baariin, kun ei itse voi ottaa?

ap

paras vaihtoehto! Mutta miettikää joku tosi hyvä vaiva sitten!

Vierailija
5/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuin salaamaan juhlissa oman raskauteni,ilman että kukaan ihmetteli niin,että minulla oli valmiiksi hankittu ja pesty tyhjä kaljatölkki,josta siemailin vettä. Lisäksi hommasin värikästä boolia sinne,josta aina omasta lasistani jätin alkoholin pois. Tyhmältähän se tuntui,mutta toimi.

voisin pari pulloa varata ystävälle, täyttäisin ne vedellä/limulla valmiiksi. :)

ap

Vierailija
6/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarin menemistä ei peruttaisiin, mutta kun polttareissa olisi sen aika niin sankari sanois, et päivä väsyttää, eikä jaksa lähteä mukaan vaan menisi mieluummin nukkumaan.

Tehkää kotonasi booli, ja teet samanvärisen alkoholittoman, sit vaan sankarille kiikutat vähän väliä sen lasin itse. Tai sit alkoholitonta siideriä lasiin, lasista kun ei voi päätellä onko alkoa.

Vierailija
7/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla tosi vaikeaa pitää salassa... Etenkin kun hän on se juhlien keskipiste, jonka käyttäytymistä kaikki seuraa!

Useissa polttareissa on sovittu juomavastaava, joka huolehtii morsiammen nesteytyksestä. Sovi itsesi tähän hommaan, niin helpottaa vähän. Pystyisitkö tekemään morsiammen juomat jossain muussa tilassa? Esim. käydä aina kellarissa tekemässä morsiammelle drinkki, tarjoilla ne hienosta lasista sateenvarjon yms. tilpehöörin kera, niin kellekään ei ehkä tule mieleen, ettei drinkki sisällä alkoholia...

Vierailija
8/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voipi olla tosi vaikeaa pitää salassa... Etenkin kun hän on se juhlien keskipiste, jonka käyttäytymistä kaikki seuraa! Useissa polttareissa on sovittu juomavastaava, joka huolehtii morsiammen nesteytyksestä. Sovi itsesi tähän hommaan, niin helpottaa vähän. Pystyisitkö tekemään morsiammen juomat jossain muussa tilassa? Esim. käydä aina kellarissa tekemässä morsiammelle drinkki, tarjoilla ne hienosta lasista sateenvarjon yms. tilpehöörin kera, niin kellekään ei ehkä tule mieleen, ettei drinkki sisällä alkoholia...

sillä ollaan meillä kotona ja pystyyn piilottamaan esim. boolista alkoholittoman version ja sitä sankarille kiikuttamaan. Samoin hänen äitinsä voi huolehtia, että tyttärellä juomaa riittää. Mutta mites tuo baari? Pitäisikö sinne ylipäätään mennä? Vaikea päättää...

Tärkeintä olisi, että sankarilla olisi kivat juhlat!

ap

Vierailija
9/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo antibioottikuuri ei toimi, ne kun (yleensä) eivät täydellisesti estä alkoholin ottamista. Joku vahva särkylääke olis parempi, esim. Panacod selkäsärkyyn. Jos antibioottikuurin "haluatte", niin Flagyl hiivaan on ainakin varma. Eihän sitä tarvi sanoo mihin se antibiootti on määrätty, mutta todennäköisesti sitä joku kuitenkin kysyy. Jos ei osaa vastata mitään, niin se on tosi epäilyttävää.

Vierailija
10/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-juomalla vettä siideripullosta

-hörppimällä minisuullisia tarjotusta siideristä, kantanut lasia mukanani, ja sitten vaihtanut jonkun enemmän juoneen kanssa ;)

Onnistuu kyllä! Voitte hyvin skoolailla kuoharilla tms. juhlakalu ottaa pienen huikan eli kastelee huulensa. Sitten vaihdatte laseja vaivihkaa tai kaataa sun lasiin.

Vierailija
11/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

estä baariin menemästä!

Eri asia jaksaako ystäväsi tai haluaako selvinpäin lähteä. Kannattaa varmaan kysyä suoraan.

Vierailija
12/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vaikka siirtää tavalliseen pulloon ja nautiskella siitä jos ei vahingossakaan halua jäädä kiinni! Baariinkin toki voi mennä raskaana, eihän se ole kiellettyä! ;) Pyytää vichyä sitruuna viipaleella ja pillillä niin ei kukaan huomaa juoko gintonicia vai vichyä.. olen itse ollut yökerhossa ja usein seurueen isäntä tai muu tilaaja sanoo että tee samannäköinen drinkki ilman viinaa-ei halua olla päihtynyt mutta ei kehtaa olla juomattakaan ja aiheuttaa polemiikkia tyyliin "Ota nyt hei, älä oo tollanen"!! Itse olin raskaana omissa polttareissa ja siellä kerroin ystäville uutiset-olin tosin jo viikolla 12!

Vierailija
13/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko ohjelmasta muokata hemmotteluhenkisemmän? Kauneushoitoja ym. Ja sinä tosiaan tekisit drinkit morsiamelle.

Vierailija
14/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

estä baariin menemästä! Eri asia jaksaako ystäväsi tai haluaako selvinpäin lähteä. Kannattaa varmaan kysyä suoraan.

sitä juuri mietinkin, että haluaako ystävä lähteä...hän ei tiedä polttareista mitään, niin en voi kysyä häneltä..

ap

Vierailija
15/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baariinlähdöstä on helppo luistaa kun alkaa valitella päänsärkyä ja huonoa oloa ennen oletettua baariinlähtöaikaa ("Toivottavasti ei tuu migreeni, kun on ihan sellainen olo...")

Vierailija
16/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa hiivassa on vielä se hyvä puoli, että kukaan ei varmasti ala kysellä tarkemmin.

En mäkään ihan ymmärrä, kuin se raskaus estäis baariin menon. Tai jos ei selvinpäin halua olla baarissa, niin lähtee mukaan ja kun muu porukka alkaa olla sopivasti juhlatuulella, on aika helppo liueta paikalta, selitykseksi riittää päänsärky tai seuraavana päivänä oleva koekampaus/-meikki.

Vierailija
17/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kun on aikamoinen bilettäjä, ja kaikki ovat tietysti sitä mieltä, että baariin mennään.

ap

Vierailija
18/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan sen takia, ettei tuu kummaa tilannetta, kun joku tuo juhlakalulle drinksun pöytään.

Vierailija
19/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, silloin tietää KAIKKI !!!

Mäkin join kaljatölkistä ja olen juonut hienoja alkoholittomia drinkkejä.

Helpolla pääset, kun baarissa haet morsiamelle vettä, laitat poretabletin sekaan ja jonkun kivan drinkkitikun,jolla voi kaikki jämät sekoittaa pohjalta.

Vierailija
20/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeniin ei kannata vedota jos ei migreeniä sairasta. Siitä jää aika helposti kiinni jos joku sairastava alkaa kysellä. Se ei nimittäin ole sama asia kuin päänsärky.