Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ystävällä polttarit tulossa ja kertoi juuri olevansa raskaana, miten salata

Vierailija
02.01.2011 |

muilta polttareihin osallistujilta??

Ystävän raskaus siis aivan alussa, eikä tietenkään halua (eikä tarvitsekaan) kertoa muille vielä. Hänen ja miehensä lisäksi raskaudesta tietävät minä ja hänen äitinsä (joka myös osallistuu polttareihin). Ollaan suunniteltu kaikenlaista ohjelmaa polttareihin, ja ne on ihan sellaista, että raskaana oleva ystävä voi osallistua. Illan päätteeksi on tarkoitus kokoontua meille kotiin syömään, saunomaan jne. ja sitten lähteä baariin.

Pitäisikö baariin lähteminen perua? Ja mitä ihmettä keksisin syyksi? Ja miten saisin salattua meillä kotona sen, ettei ystävä juo muuta kuin limua?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti, silloin tietää KAIKKI !!! Mäkin join kaljatölkistä ja olen juonut hienoja alkoholittomia drinkkejä. Helpolla pääset, kun baarissa haet morsiamelle vettä, laitat poretabletin sekaan ja jonkun kivan drinkkitikun,jolla voi kaikki jämät sekoittaa pohjalta.

noihin "salajuomiin" kuin lääkekuuriin...tuo baari vaan mietityttää..

ap

Vierailija
22/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä raskautta pitää piilotella? Onko hankittu valkoinen morsiusmekko ja mahan kanssa meno hävettää? Olisi se sun kaveris voinu odottaa, että olisi ollu naimisissa ennenkuin raskautui. Oma moka sanoisin minä ja baariin kaikki juhlimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä raskautta pitää piilotella? Onko hankittu valkoinen morsiusmekko ja mahan kanssa meno hävettää? Olisi se sun kaveris voinu odottaa, että olisi ollu naimisissa ennenkuin raskautui. Oma moka sanoisin minä ja baariin kaikki juhlimaan.

Tää on just eikä melkein sellaisen aidon oikean AV-mamman vastaus!

PS. Kyllä se PMS kohta helpottaa.

Vierailija
24/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Morsian saa päättää, lähteekö sinne vai ei. Jos lähtee, niin hae sinä hänelle jotain alkoholitonta, ja morsian voi lisäksi valittaa huonoa oloa tyyliin taidan ottaa vettä, kun kohta varmaan oksennan...

Jos ei lähde, niin voi valittaa huonoa oloa ennen lähtöä, ja äitinsä voi viedä kotiin. :)

Mutta silti varmasti olisi hyvä viettää iltaa mahdollisimman pitkälle siellä kotona eli ainakin sinne puolille öin olisi ohjelmaa. Silloin on ihan loogistakin jo pitkään ryypättyä olla vähän nuutunut ja huono-oloinen.

Vierailija
25/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

baariin jos morsian haluaa lähteä niin tilaatte yhden siiderin tms.. Ja siihen sitten ottaa muutamat "hörpyt", jossain vaiheessa vaihdatte lasit keskenänne. Eli kippaat itse juoman nopeasti..

Ja sankari voi käydä tilaamassa uuden "paukun" alkoholittomana versiona.

Tai tilaat itse alkujaan itsellesi alkoholittoman ja ystävä tätä maistaa (haluaa sitten sen vaihtaa omaansa kun on paljon parempaa mitä oma..)

Siinä vaiheessa kun olette baarissa, ei kukaan luultavasti enää kiinnitä huomiota juhlakalun juomiseen. Ja jos on kova bilettäjä, luulen et osaa filmata juopuneen biletystä melkoisen hyvin =)

Kotona samalla lailla, eka juoma näyttävästi samanlainen kuin muilla ja vaikka vessan kaappiin piiloon alkoholiton samanlainen.. Sitten "pisulle" ja vaihto. Enää ei kukaan kiinnitä huomiota toisen juomiseen kun ekat on juotu.

Ja sinä huolehdit ystävän juomingeista. Aina voi maistaa, jos joku tulee lasin kanssa tyrkyttämään. Ei pariin hörppyyn raskaus kesken mene.

Ja jos ystävä ei halua lähteä baariin, voi hän alkaa "voimaan pahoin" jossain vaiheessa iltaa ennen baariin lähtöä. Päätät sitten viedä ystävän kotiin ja muut lähtevät kukin sinne mihin menevät.

Vierailija
26/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitten ilman muuta baariin - muuten epäilykset herää. Itse olen ollut monissa kekkereissä raskaana eikä muut huomanneet mitään kun masu ei vielä näkynyt. Join alkoholitonta siideriä (kukaan ei OIKEASTI lue niin tarkkaan toisen tölkkiä varsinkaan maistissa) sekä alkoholitonta skumppaa (esim. Carljung, kuivaa, saa Alkosta n. 8€ plo). Baarissa tilailin alkoholittoman GT:n eli siitä baarimikko tiesi aina että tonic ja sitruuna, että näyttää samalta kun GT. Kaikkia muitakin drinkkejä voi tilata baarissa alkoholittomana, jolloin saa sen näköisen drinkin kun se normiversio yleensä on. Sitten vaan kova meno päälle, käy tanssimassa ym. käyttäytyy muutenkin samoin mitä normaalisti niin ei kukaan huomaa mitään.

Itse jouduin sanomaan kaasoilleni, että jätetään polttarit kokonaan väliin ja pidetään kolmisin hemmoitteluilta. Mulla oli kans raskaus tosi alussa kun mentiin naimisiin ja en halunnut muille sitä näyttää, enkä osannut vielä "pelata" näiden alkoholittomien kikkojen kanssa :) Myöhemmin opin toki nopeasti niin työkavereihin meni aina ihan täydestä.

Valehtelemaan musta ei olisi ollut, olisin jäänyt heti nalkkiin ja antibioottikuurihässäkät ym. herättää aina epäilyksiä.

Vierailija
27/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kukaan sitten illemmalla huomaa juoko sankari mitä vai mitään, se on hirveän helppo olevinaan hörpätä, pistää lasi pöydälle muiden sekaan ja siirtyä sitten alkoholittomaan. Itsekin olin firman juhlissa joskus rv 10, eikä kukaan tajunnnut etten juonut mitään. Ja minulla oli ihan hauskaa, ei haitannut että muut olivat humalassa.

Vierailija
28/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan kova meno päälle, käy tanssimassa ym. käyttäytyy muutenkin samoin mitä normaalisti niin ei kukaan huomaa mitään.

Itse olen tanssinut muiden mukana pöydällä, ei tullut kenellekään mieleen että olisin raskaana!

Vierailija
29/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverisi on bilettäjä (ja voi hyvin, siis ei oo alkuraskaudessa kuoleman väsynyt) niin miksi jättäisitte baariin väliin?

Mitä sankari yleensä juo? Jos juo esim. siideriä, niin ginger ale on saman väristä "limpparia", joten voit käydä ostamassa hänelle sitä tai sitten hän voi ite käydä ostamassa. Ja tosiaan jos joku käy alkoholia ostamassa, voi lasin kanssa lähteä "kävelylle" ja "unohtaa" sen johonkin toiseen pöytään.

Olin ite hyvän ystävän häissä, jossa oli tosi paljon tuttuja, raskaana eikä kukaan ihmetelly mitään. Otin hörpyn skumppaa ja lasista vähän viiniä ja sit kuljin puolityhjä siideritölkki kädessä loppuillan. Baarissa tilasin jäävettä tai ginger alea, jos ei ollu ketään lähellä.

Jos oot kaasona, niin kerro polttareiden alussa jossain sopivassa välissä morsiamelle, että miten oot ajatellut piilotella raskautta, just juomat yms. Niin ei tarvii hänenkään stressata, että mitä tehdä. (tosin osaa varmaan odottaa niitä polttareita joka tapuaksessa...)

Vierailija
30/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku angiina tai muu johon tiukka antibioottikuuri. Angiina kuitenkin sellaisessa vaiheessa ettei enää tartu tai haittaa normaalielämää.

Sitten lähtee mukaan baariin ja tilaa siellä kaljan... se unohtuu pian jonnekin kun mennään tanssimaan tai sitten tuli huono olo kun ei ole ihan kunnossa eli täytyykin lähtee kotiin, pitäkää temuut hauskaa :)

Vierailija
31/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittelin jo paria päivää ennen että onpa kipeä ja pyysin työkaveria hieromaan niskaa jne. Mutta voivoi, eihän se auttanut ja oli pakko hakea kolmiolääke-relaksantit ja tulehduskipulääkekuuri JUST samaan aikaan kuin yksi iso duuniryyppäystapahtuma.. Nooh, jälkikäteen kuulin, että osaan oli mennyt täydestä mutta osa ainakin väitti arvanneensa, mutta hienotunteisesti olivat hiljaa ;) En halunnut kertoa kellekään, kun juuri olin plussannut, mutten voinut olla poiskaan.

Vierailija
32/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävä kun on aikamoinen bilettäjä, ja kaikki ovat tietysti sitä mieltä, että baariin mennään.

ap

Mulla oli synttärit, enkä halunnut vielä kertoa yllätysraskaudesta ja juhlat oli sovittu etukäteen joten pidin ne sitten kuitenkin raskaudesta huolimatta. Baariinkin lähdimme porukalla niinkuin kaikki tottakai olettivat. Itselle ei baarissa oleminen maistunut selvinpäin, joten vetosin siihen että olin juonut liikaa ja tuli huono olo... :D Kaikki muut olivat siinä vaiheessa jo niin humalassa itsekin etteivät kyseenalaistaneet sanomaani. Kyselivät vain että kai pääsen yksin kotiin, vai pitääkö lähteä saattamaan.

Vierailija
33/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on sit niiiiiiiiiiiiiin varma jaahas, raskaana!

Vierailija
34/34 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kukaan edes huomaa ettei yksi juo alkoholia.

Sovi baarissa että tuovat alkoholittomia drinksuja morsmaikulle ja selität että johan päivän tähti on ansainnut erilaiset juomat kuin muut.