Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään ei ole niin kamalat raskausarvet kun minulla

Vierailija
02.01.2011 |

Olen siitä ihan varma.Tässä kun ero kohta tulee niin tuskin on kosijoita ovella kolkuttelemassa kovinkaan paljon.Laittaisin kuvan mutten viitsi koska en osaa poistaa sitä kuvaa tästä koneelta

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis siten, että alimman ja ylimmän tikin kohdalta leikkaushaava on rikki: kai yhtä hyvin iho voi rikkoutua muualtakin, mutta herkempi ja ohuempi iho toki on tuollaisen arven kohdalla. Ajoittain tuo alin kohta kiukuttelee, siinä on sellainen pikkusormenpään kokoinen haava, joka märkii. Ylimmän tikin kohdalla haava on paljon pienempi, mutta silti varsin kipeä, kun etenkin siihen joka housun nappi tai vetskari painaa;-(. Eli ei kai se arpi ole auki, vaan se iho just siltä kohtaa, jos tarkkoja ollaan;-o.

Vierailija
22/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hoikka mutta silti hirveät arvet mahassa. Navan kohdalta iho myös löystynyt ja ryppyyntynyt. Maha näyttää joltain mummon mahalta vaikka muuten olen ikäistäni nuoremman näköinen. Olen harkinnu jopa plastiikkakirurgiaa avuksi..Kaksi lasta ja ikää 27v. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälläkin kuin tuossa kuvassa.

Olen 163cm ja 55kg, muuten ihan napakassa kunnossa, mutta vyötäröllä on löysä nahkarengas joka on ryppinen ja napa virahtanut.

Vaatteet päällä ihan ok, jos ei istu.

Pitää varmaan joku aluskorsetti ostaa..

Ikää 24 ja 1 lapsi, rasvasin muuten koko raskausajan vatsaani minkä kerkesin.

Vierailija
24/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lihavillekin maksaa osan läskileikkauksesta.

Vierailija
25/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Äitiyen kunniamerkit"?! Tuon olen kuullut monta kertaa, mutta edelleenkään en ymmärrä miksi raskausarvista yms pitäisi olla ylpeä! En ole ylpeä riippuvista rinnoistanikaan saati laskeumasta, jotka ovat yhtä lailla näitä "kunniamerkkejä".

Vierailija
26/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia oikeasti vaivaa, säästäkää ja menkää lääkäriin operoitavaksi. Ei noita "kunniamerkkejä" ole kenenkään pakko vaalia jos ne inhottavat itseä.

Vierailija
27/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia oikeasti vaivaa, säästäkää ja menkää lääkäriin operoitavaksi. Ei noita "kunniamerkkejä" ole kenenkään pakko vaalia jos ne inhottavat itseä.

en minä ole itse valinnut tätä ihotyyppiä, se on tullut ilman valintaa. epäreilua. :(

Vierailija
28/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun vaan mahassa, mutta sekin on sitten täynnä niitä.. nyt kun ne on vaaleet niin näyttää paljon paremmalta kun sillon kun ne oli vielä ihan kirkkaan punaset.. Ne kaikki tuli sillon kun odotin ensimmäistä lasta ja nyt kun odotin toista, niin mahaan ei tullut onneksi yhtään enempää raskausarpia, mutta nitten keskelle tuli pystysektio-arpi..

Vierailija
29/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silti olen saanut maailman komeimman miehen.

Vierailija
30/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla on jotain hintoja, en tiedä, tarkoittaako suuri arpi yhtä kappaletta vai aluetta.

Sairaaloita on monia, kannattaa tehdä kunnon taustatutkimus. Menisin itse jos olisi tämä ongelma.

Vierailija
31/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
32/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
33/33 |
02.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin laittaminen ei onnistunut, mutta Lasertilkan sivuilla on hinnasto. Muita ainakin Siluetti ja Ihoakatemia.