Ystäväni miehet kehuivat,.
Mieheni ystäviä oli kylässä vaimoineen, ja aihe kääntyi ulkonäkööni. miehet yhdessä alkoivat pikku hiprakassa ylistämään ulkonäköäni vaimojen ollessa paikalla!! tietenkin olin otettu mutta kiusaantunut ja hämmentynyt...
Tekeekö teidän miehet tälläistä ? Olen siis pienten lasten äiti, kiitän hyviä geenejä kropasta ja olen kova laittamaan hiuksia meikkaamaan yms kotona ollessanikin.. asia lähti siis siitä että he moittivat vaimojaan kun eivät jaksa panostaa itseensä samalla tavalla jne..
Tuli paha mieli koska olisin niin loukkaantunut jos oma mies puhuisi noin, itseni ollessa paikalla, vertailisi.
Onks teillä käyny näin ja miten suhtautua ?
Kommentit (19)
Tämä on niin törkeää ja valitettavan yleistä tässä maailmassa.
Miehelläni on yksi kaveri, joka aina ylistää minua kaikin tavoin. Kampaajalla käynnin jälkeen jopa ulkonäköäni ja hiuksiani vaikka en mikään kaunotar olekaan. Olen kauniisti kiittänyt kommenteista ja Se o
n ollut siinä. Tykkään mieheni kaverista kovasti, mutta en ikipäivinä alkaisi suhteeseen hänen kanssaan. Kaverin vaimo on ystäväni enkä koe, että häntä olisi nämä kommentit pahasti häirinneet.
Onko ap sun ystävällä montakin miestä? Oliko ne kaikki paikalla samaan aikaan ja tietääkö ne toisistaan? Mielenkiintoinen ihmissuhdekuvio.
toki toisen ulkonäöstä voi kohteliaasti sanoa jotain hyvää, mutta että samalla morkkaa omaa vaimoaan ja oikein "ylistää" toisen naisen ulkonäköä, niin.. törppöä käytöstä, todella.
Mites vaimot suhtautuivat?
sitten olla Jumalaisen Kaunis ja Ihana Nainen!!!
sitten olla Jumalaisen Kaunis ja Ihana Nainen!!!
pidän mieluumin hyvät suhteet naisiin kuin suhteet miehiin. Jälkimmäiset suhdanteet vaihtelevat ja muutaman vuoden kuluttua huomaat, että olet täti näiden miesten mielestä ja katse suuntautuu nuorempiin. Suhde naisystäviin sen sijaan syvenee vuosi vuodelta.
Huono.
mutta mä olen vastaaja kakkonen, en kuitenkaan ap.
Ap ei kyllä ole vastannut kysymykseeni mitään?
t. 2
Ja sinä saat niiden naisten vihat niskoillesi, vaikket ole tehnyt mitään.
Pahinta on, jos vaimot tosiaan on huolittelemattomia, eli on aika vaivaannuttavaa keksiä jotain positiivista sanottavaa.
Itse olen tyytynyt sanomaan happamasti jotain tyyliin "kyllä tässä kaikki rupsahdetaan" tms.
Ei ole provo.. enkä ole mikään jumalaisen kaunis!!!
sanoin että minä olenkin sellainen itseni laittaja, ei kaikkia kiinnosta tai jaksa, en näytä tältä herätessäni jne. vaimot oli hiljaa...
Miksi MINÄ SAAN täällä haukkuja, en ole kehunut itseäni vaan ne ääliö miehet !!!
kai sanoit sen niille, aloit kehua omaa miestäsi, kuinka se on aina niin huomaavainen ja sä olet niin kaunis ihan vaan sen takia, että miehesi kehuu sinua kauniiksi monta kertaa päivässä, hoitaa lapset töistä tultuaan, kustantaa sinut kauneshoitolaan vähintään joka toinen viikko jne...
VArsinkin jos saa alkoholia, niin kyllä kehuu muita naisia ja aika usein vertailee milloin mitäkin asiaa, mikä muilla on paremmin kuin omalla vaimolla. Itsestäni se on todellakin nöyryyttävää, ja ilman muuta suutun myös tuolle naiselle, vaikka se ei tietenkään ole hänen vikaansa. Usein kuitenkin nämä naiset kikattelevat hämillisinä, posket vähän punottavat ja minuun luodaan sääliviä ja myös hiukan vahingoniloisia katseita (ihmisestä riippuen, ei kaikki ole vahingoniloisia mutta hyvin iloisia kehuista kumminkin). En ymmärrä, miksi ne kehut ilahduttavat, kun samalla niillä lytätään jotain toista. MIksi ei voi sanoa niin kuin eräs ystäväni topakasti, että ei sitä synnytyksen jälkeen ja vauvan hoidon lomassa voi aina näyttääkään hehkeältä mutta on onneksi miehiä, jotka tajuavat tämänkin (ja sitten hyväksyvä katse omaan mieheen)? Oma mies tietty ei ihan tajunnut, että häntä piikiteltiin, mutta minä tajusin, ja se oli tärkeintä! :)
Neuvo: sen sijaan että otat kehut kohteliaisuutena, voisit ajatella, minkälainen mies tekee noin vaimolleen (käyttää sinua keinona näpäyttääkseen vaimoaan) ja sitä kautta voisit keksiä myös jotain järkevää sanottavaa.
En ymmärrä sitä, miksi muut syyllistävät sinua niiden miesten sanomisista.
Tulee mieleen eräs tuttu, joka on fiksu ja todella kaunis ja hoitaa itseään, koska menee taloudellisesti hyvin, mies tienaa paljon rahaa ja tuo vaimo hoitaa kodin, lapset ja itsensä.
Ehkäpä ap. saat vaan haukkuja heiltä, jotka ovat kateellisia. Mielestäni tässä olisi pitänyt keskustella juurikin siitä, miksi miehet ovat tuollaisia?!
Hyvää uutta vuotta ap.
kai sanoit sen niille, aloit kehua omaa miestäsi, kuinka se on aina niin huomaavainen ja sä olet niin kaunis ihan vaan sen takia, että miehesi kehuu sinua kauniiksi monta kertaa päivässä, hoitaa lapset töistä tultuaan, kustantaa sinut kauneshoitolaan vähintään joka toinen viikko jne...
No oliski näin :D täs oli alkoholilla osuutta asiaan en siis ole mikään jumalaisen kaunis edelleenkää :)
siinä, että kehuisit omaa miestäsi (valehtelisit), oli se, että ne muut miehet joutuisivat samaan tilanteeseen, olemaan nolona, kun toinen on niin erinomainen ja he selvästi tosi huonoja, koska se on miehesi ansiota, että olet kaunis ja jos he pitävät vaimojaan vähemmän kauniina, niin se on ihan heidän omaa syytään!
Koska niinhän se usein menee: Jos nainen kokee, että mies pitää rumana, niin sisu nousee ja ei varmasti tee sitäkään vähää ulkonäkönsä eteen "kun en kelpaa tällaisena". Jos taas mies jatkuvasti kehuu, niin sitä automaattisesti alkaa kiinnittää huomiotaan ulkonäköön ja yrittää olla niiden kehujen arvoinen...
Mulle on siis itselle käynyt samoin, siis mies kehuu muita, mutta ei kumminkaan ( vielä onneks ) muiden kuullen.. Mä en kyllä kehu muita miehiä omalleni, mun mielestä se ei vaan oo kohteliasta.. Naisia kyllä kehun usein kauniiksi :)
todeta, että kiva jos olen tänään onnistunut - ei ole kuitenkaan kohteliasta mollata muita.