Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että tota mun miestä, argh!!

Vierailija
01.01.2011 |

Mies ei eilen halunnut viettää minun kanssani uutta vuotta, joten lähdin sitten kaverilleni lapseni kanssa, mies jäi kotiin. Oli sitten kutsunut tänne jonkun oman kaverinsa, ja oli ryypännyt aamuyhdeksään saakka.

Oli myös käynyt vuokraamassa jonkun dvd:n ärrältä, jonka oli katsonut.

Nyt se sitten nukkui pitkään krapulaansa pois (kuuteen saakka illalla) ja alkoi sen jälkeen pyytelemään, että lähtisin palauttamaan hänen lainaamansa dvd:n ärrälle, ennenkuin ärrä menee kiinni. Pyyteli monta kertaa, mutta sanoin ettei mulla ole mitään aikomusta lähteä kylmällä autolla palauttamaan hänen vuokrafilmiään, sorry vaan.

Äsken mies sitten kimpaantui, pomppasi ylös sohvalta (jossa on lojunut viltin alla kun "nousi ylös") ja kiroillen alkoi huutamaan että "vittu mä vien sen sitten ite! se on SUN SYY jos mulla on alkoholia vielä veressä ja poliisit pysäyttää! ja vittu mä en tee tästä lähtien enää MITÄÄN mitä sä pyydät tekemään!"

Mä tokaisin siihen vaan rauhallisesti että "jaahas, kaikki säilyy siis ennallaan" ja naureskelin että aika ihmeellistä, että on _mun syy_, että hän on juonut itsensä niin känniin yöllä ettei ole vieläkään ajokunnossa.. enhän ollut edes paikalla.

Että toi mun mies on niin TYHMÄ etten tiedä olisinko enemmän huvittunut vai suorastaan raivoissani hänen tyhmyydestään!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän mielestänne ihan ok käytöstä?

ap

Vierailija
2/8 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän mielestänne ihan ok käytöstä? ap

ja sä teit/sanoit minusta hyvin.

onko miehesi aikuinen? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä teit/sanoit minusta hyvin.

onko miehesi aikuinen? :)

henkisestä voi olla montaa mieltä!

ap

Vierailija
4/8 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ihan sen puolesta, että ei halua viettää uutta vuotta perheensä kanssa. Ihan suoraan sanoisin, että laita mies pihalle. Siinäpä huutelee, että sun syy...

Vierailija
5/8 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei oo kyllä ok käytöstä tuo.

Vierailija
6/8 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä teit/sanoit minusta hyvin. onko miehesi aikuinen? :)

henkisestä voi olla montaa mieltä! ap

että onko sen käytös aikuismaista, perheenisälle sopivaa. mielestäni tuossa on keskustelun paikka. jos et saa sitä muuttumaan niin varoitan tuollaisista tulee niitä pahimpia juoppoisiä, joihin ei voi luottaa missään..

Vierailija
7/8 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti soitit poliisit puhalluttamaan...

niin minä teen, kun ukko ajaa kännissä ja minä tiiän asiasta.

Vierailija
8/8 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sitten myös vastapalveluksia miheltäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä