Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rasismista

Vierailija
01.01.2011 |

Mä olen sitä mieltä kun Suomessa asutaan, pidetään täällä vain suomalaiset! KAikki ulkomaalaiset tukihuijarit muualle ja äkkiä. SUomella ei ole varaa pitää heitä, kun oman maan kansalaisia on heitteillä. On kodittomuutta yms mitä nuo maahanmuuttajat ei joudu täällä kokemaan.heitä hyysätääm meidän suomalaisten verorahoilla!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi suomalaisille? Ulkomaalaiset tukihuijarit? Ei varaa pitää heitä yms. Eikö täällä muka ole muita ulkomaalaisia? He myös pois?

Ja Suomessa on HYVIN monia kodittomia maahanmuuttajia, esim. avioerotilanteissa kun suomalainen puoliso potkii pihalle vaikka väkisin, he saavat apua kavereilta, nukkuvat kaverin sohvalla jne kunnes keksivät jotain muuta.

Niin... mikä oli pointtisi? Kodittomilla maahanmuuttajilla on koti heidän kotimaassaan.

Ei todellakaan velkaantuvan maan ole varaa elättää heitä. Meillä on ihan riittävästi elätettävää omissa vetelehtijöissämme

Vierailija
2/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... mikä oli pointtisi? Kodittomilla maahanmuuttajilla on koti heidän kotimaassaan.

Ei todellakaan velkaantuvan maan ole varaa elättää heitä. Meillä on ihan riittävästi elätettävää omissa vetelehtijöissämme

Mikähän oli ap:n pointti? Jos nyt puhutaan näistä "kodittomista maahanmuuttajista", monilla on täällä töitä ja lapsia. Yrittäisitte nyt käsittää, ei kaikki maahnmuuttajat ole samanlaisia kuin ne, jotka te tapaatte kanssanne sossujonossa ja tuomitsette saman tien pummeiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän oli ap:n pointti? Jos nyt puhutaan näistä "kodittomista maahanmuuttajista", monilla on täällä töitä ja lapsia. Yrittäisitte nyt käsittää, ei kaikki maahnmuuttajat ole samanlaisia kuin ne, jotka te tapaatte kanssanne sossujonossa ja tuomitsette saman tien pummeiksi.

Kerropa mitä töitä puolisosi tekee, tuskin mitään mitä emme voisi itse tehdä.

Vierailija
4/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän oli ap:n pointti? Jos nyt puhutaan näistä "kodittomista maahanmuuttajista", monilla on täällä töitä ja lapsia. .

Miten voi olla koditon jos on töitä?

Vierailija
5/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole ainakaan sinun kanssasi "samaa porukkaa", en koe minkään valtakunnan yhteenkuuluvuutta kanssasi vaikka suomalaisia molemmat ollaankin.

Niin että miten niin "emme voisi itse tehdä"? Ketkä me?

Vierailija
6/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen monesti miettinyt. Että se on juuri se vetelehtivin, surkein, toivottomin ja tyhmin kansanosa, joka kadehtii niitä tukia pois maahanmuuttajilta. Itselleen...

Hankkikaa parempi duuni jos ei rahat riitä, turha tapella sen sotaa pakoon tulleen traumatisoituneen suurperheen kanssa niistä meidän muiden maksamista veroeuroista.

Vierailija
7/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mieheni työkaveri on suomalainen..eli ulkomaalaisena hänen ei pitäisi tehdä sitä työtä kun suomalaisetkin voivat sen tehdä? Hän on Suomessa minun ja lastemme takia, onko sekin kiellettyä?

Vierailija
8/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että suomen pitäisi ehdottomasti ottaa saksasta mallia tässä asiassa.

Vierailija
9/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän oli ap:n pointti? Jos nyt puhutaan näistä "kodittomista maahanmuuttajista", monilla on täällä töitä ja lapsia. .

tuttavani erosi, afrikkalainen mies. Vaimo potki pihalle, luuletko, että kaupunki oli heti tarjoamassa yksinäiselle miehelle kämppää?? Eipä auttanut edes lasten säännöllinen tapaaminen. Meni 1,5v ennen kuin sai asunnon, jonka jakaa toisen entisen kodittoman kanssa.

Vierailija
10/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni mieheni työkaveri on suomalainen..eli ulkomaalaisena hänen ei pitäisi tehdä sitä työtä kun suomalaisetkin voivat sen tehdä? Hän on Suomessa minun ja lastemme takia, onko sekin kiellettyä?

Häpeätkö kertoa mikä se työ on?

Vierailija
11/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavani erosi, afrikkalainen mies. Vaimo potki pihalle, luuletko, että kaupunki oli heti tarjoamassa yksinäiselle miehelle kämppää?? Eipä auttanut edes lasten säännöllinen tapaaminen. Meni 1,5v ennen kuin sai asunnon, jonka jakaa toisen entisen kodittoman kanssa.

Sehän nyt vielä olisi puuttunut, että kaupunki olis antanut afrikklaiselle asunnon

Vierailija
12/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän nyt vielä olisi puuttunut, että kaupunki olis antanut afrikklaiselle asunnon

närkästyä. =) "Ulko maalaiset pois soomista111!!" ja sitä rataa... ;)

Vierailija
13/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... mikä oli pointtisi? Kodittomilla maahanmuuttajilla on koti heidän kotimaassaan. Ei todellakaan velkaantuvan maan ole varaa elättää heitä. Meillä on ihan riittävästi elätettävää omissa vetelehtijöissämme

voisivatkin tehdä saman työn itsekin. Mutta nämä suomalaiset valittajat ovat niin laiskoja, että ovat mielummin yhteiskunnan elätteinä. Energiaa käytetään ainoastaan valittamiseen tukien pienuudesta ja siitä kuinka maahanmuuttajat saavat niin ja niin paljon euroja. Vihaavat maahanmuuttajia sen vuoksi että uskovat että saisivat enemmän tukia jos rajat suljettaisiin ja toivovat jos joku voisi vielä hopealusikalla lapioida heille keittoa suuhun ettei käsi rasitu.

Vierailija
14/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en häpeä, mutta eikö sinullakaan nyt ollut muuta sanomista?? Itse et varmasti jaksaisi henkisesti kyseistä työtä hetkeäkään, sen verran köyhää juttua jankutat.

Vierailija
15/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en häpeä, mutta eikö sinullakaan nyt ollut muuta sanomista?? Itse et varmasti jaksaisi henkisesti kyseistä työtä hetkeäkään, sen verran köyhää juttua jankutat.

Voit varmaan kertoa sen työn niin voidaan yhdessä pohtia jaksaisinko. Hieman rasistista väittää tuollaista tuntemattomalle.

Vierailija
16/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalainen ole rasisti, vaan reagoi peloissaan. Kun somalit aikoinaan saapuivat Suomeen Neuvostoliiton romahdettua, majoitettiin heitä pienille paikkakunnille, kuten Kouvolaan. He saivat melkoisia määriä tukirahaa, joita sitten ajan kulukseen törsäsivät paikallisissa peliautomaateissa. Tämä tietysti herätti närää paikkakunnalla, missä oli ennestään hurja työttömyys. Siitähän cityneurootikot innostuivat ja syyttivät asukkaita rasismista. Joten ei kannata ihmetellä, jos Soinin suosio kasvaa sillä milloin te poliitikot olette ajatelleet mitään tavallisen tallaajan asiaa?

http://www.anttiheikkila.com/index.php?id=2&art=218

Vierailija
17/17 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi suomalaisille? Ulkomaalaiset tukihuijarit? Ei varaa pitää heitä yms. Eikö täällä muka ole muita ulkomaalaisia? He myös pois?

Ja Suomessa on HYVIN monia kodittomia maahanmuuttajia, esim. avioerotilanteissa kun suomalainen puoliso potkii pihalle vaikka väkisin, he saavat apua kavereilta, nukkuvat kaverin sohvalla jne kunnes keksivät jotain muuta.