Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 TAMMIKUU

Kommentit (129)

Vierailija
101/129 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastehelmi82...... 5/35.....yk2

Taide80................. 7/28-30....yk3

Tatjuska................ 11/26-29.....yk16

Tsu-ku................... 13/30.....yk10

Roma.................... 13/25-29.....yk15

NöpönÄiti.............. 15/28.....yk2

Iippulainen........... 19/30-32.....yk4

Pomena................ 21/32.....yk1

Nauruprinsessa.. 23/28.....yk1

Pienitoive.............. 25/26-30.....yk4

Horsmankukka.... 26/24-28.....yk7

Vacsuli75.............. 41/28-34.....yk1

Horsmankukka....luomuilua

Iippulainen..........luomuilua + ovistikut

Kastehelmi82.....luomuilua + ovistikut

Nauruprinsessa..

NöpönÄiti..............luomuilua

Pienitoive..............luomuilua

Pomena................luomuilua + ovistikut

Roma....................Arimidex + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10, 2. ??/11

Taide80................luomuilua + ovistikut

Tatjuska................Terolut

Tsu-ku...................luomuilua + ovistikut

Vacsuli75.............luomuilua

Vierailija
102/129 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vacsuli: jaksamista tuohon odotteluun.

pomena: Onnea ovisplussasta. :) Jäin vielä miettimään tuota haaleata ovisplussaa, että mitä sillä tarkoitit? Jos tikutat ovista, niin ovisplussahan on vasta sitten, kun viivat ovat joko yhtä tummia tai testiviiva on tummempi kuin kontrolliviiva. Yleensähän ovistestiin tulee aina ne kaksi viivaa mutta tosiaan toi tummuusaste vasta kertoo ovisplussasta. Mutta oman kokemukseni mukaan myös ovistesti merkillä on väliä, esim. itse en ole koskaan saanut plussaa mammaksi-testeihin. Sen sijaan halpa-testeihin saan selkeän plussan aina. Ja CB digitestiin tietysti myös, mutta siinä ei noita viivoja tarvitsekaan ihmetellä.

Taide: toivottavasti kierto on jo tasoittunut ja ovisplussakin löytyisi. :)

kastehelmi: mä olen joskus miettinyt tuota sylkitestiä myös, kerrothan sitten laitetta kokeiltuasi kokemuksia että miten toimii.

ON: eilen oli lääkäri, juteltiin pitkään ja nyt on taas paljon positiivisempi mieli koko tästä yrityksestä. Ultrassa näkyi ihme, vain yksi johtofolli! Eli hormoonit ovat tehneet tehtävänsä. Munarakkuloita oli yhä normaalia enemmän mutta tosiaan vain yksi oli kasvanut eli hurraa! :D

Huomenna on taas ultra, inssi todennäköisesti perjantaina, riippuen miten folli on kasvanut.

Mites meidän piinailijat, pienitoive ja horsmankukka, mitä teille kuuluu?

Paljon plussatuulia kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/129 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma: Onnea hienoista uutisista! Toivottavasti perjantainen inssi on menestys ja teille se pikkuinen kakkonen viimein saataisiin!!!!

ON: Ovista olen tikutellut, mutta ei vieläkään ole vaikka jo kp 19 menossa. CB:n digitestillä on jo kaksi tikkua mennyt hukkaan, kun olivat ilmeisesti jotenkin viallisia, kun mitään merkkejä ei missään vaiheessa ruutuun tullut. Ärsyttää, kun kuitenkin kallis testi on. Mutta tykkään kyllä, kun ei niitä viivoja tarvitse tihrustella vaan tulos on selkeä. Pariksi päiväksi on vielä niitä jäjellä ja sitten taas jatkan halpisliuskoilla ellei ovis ole vieläkään tullut. Kiukuttaa, kun keirrot vaan venyyy ja venyyyyyyy.

Vierailija
104/129 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä entinen vauvakuumeilija pysyy vaan remmissä ja hengessä mukana :)

Miina84: minulle tuli mieleen, että oireesi saattaisi viitata myös pissatulehdukseen.

Joku kirjoitteli ovistestin haaleista viivoista??!! Minä testailin david- testeillä ja koskaan en saanut ohjeenmukaista tummaa viivaa testiin. Kerran testasin lisäksi myös Glearbluen testillä ja siihen ilmestyi hymynaama vaikka david-testi näytti mitä sattuu. Raskauteni sai alkunsa niin, että en enää testannut ovulaatiota ollenkaan, kun ei kerta testeihin ollut luottamista ja luulinkin, ettei siinä kierrossa ole mahdollista tulla raskaaksi. Mutta kuinkas kävikään!! :D

Kaikkea hyvää teille!!

RoopeReetta rv 19

Vierailija
105/129 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempeistä. Tuli "vain" 40 päivän kierto. Ihan älytöntä! Se vatsa kipua 6.1. oli sit ovis kipu.

Uuteen kiertoon!

Vierailija
106/129 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tuli siis haalea viiva ja sekin aamuvirtsasta (pakkauksessa lukee, että aamuvirtsaa ei saisi käyttää). Mutta tuo viiva on siis ollu ainoa viiva mikä on tullu. Laskelmien mukaan oviksen olisi pitäny olla sunnuntaina tai eilen. Mitään tuntemuksia ei ole ollu. Oliskohan sitten oviston kierto.

Vierailija
107/129 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä käyn vielä lueskelemassa ja pidän teille kaikille valtavasti peukkuja!

Roma: olipas sulla hienoja uutisia. Huisin suuret tsempitykset. Olen hengessä mukana.

Pomena: suosittelen kokeilemaan seuraavassa kierrossa eri ovistestejä. Itse kokeilin vaan niitä marketin halpistestejä, mutta nekin toimi erilailla (viiva oli erivahvuinen).

t.viiru

Vierailija
108/129 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli täällä onkuin onkin kp 2/25-28 tänään vasta laski lämmöt? sekä lakkasi nuo yökkäysolo ja alkoi ihan rehelliset kuukautiskivut. Epäilisin, että taitaa olla vaan meikäläisellä hormoonit ja koko kroppa vielä ihan sekaisin siitä keskenmnosta :(

Mutta nyt jo taas paremmilla mielin eteenpäin, kun sain eilen itkustettua ja purkauduttua isännälle sekä lohtusyömiseksi tein suklaakakkua ;)

Välillä vähän vaikeaa, kun ei saa isännältä kaipaamaansa tukea :( Keskenmenon jälkeen sanoi "yritetään uudestaan", ja negojen jälkeen "HARMI", sellaiset kommentit saa naisella muuten veret kiehumaan!! Kyllähän se varmaan yrittää, mutta kun sillä ei ole samanalaista kiirettä kuin itsellä, on enemmänkin Tulee jos on tullakseen, kun taas itsellä on ollut plussan ja etenkin keskenmenon jälkeen sellainen olo että, JUURI NYT, HETI, TÄSSÄ, SAMANTIEN se vauva TÄNNE!! Ja todellakin olisi paljon helpompaa jos pystyisi ottamaan tämän kaiken yhtä rauhaksiin, kuin miehet! MUTTA Saisikohan silloin parempia tuloksia, kun ei olisi stressi rasitetta... ? HMMM... taidan lakata stressaamisen! kuinka helppoa :D

Päätin myös, että käyn tänään hakemassa sitä greippimehua, kun sitä niin kovin kehutaan. Samoin käyn hakemassa nyt niitä o-testeejä ja teen niitä silleen vähän niinkuin salaa, isännältä, koska jos alan niistä puhuu tulee toiselle kuulemma suorituspaineita ja sitä emme toki halua ja oviksen jälkeen juon sen puoli lasia punkkua joka ilta. Sekä tietenkin syön vitamiineja sekä foolihappoa jo etukäteen. Olisikohan vielä jotain muuta mitä voisi asian hyväksi tehdä?

Vierailija
109/129 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä oo tullut kirjoteltua hetkeen, mutta olen kyllä lueskellut teidän kuulumisia.

Tädin kohdanneille pahoittelut.

Miina: Onneksi tuli nyt jotain selvyyttä vaikka täti tulikin.

Roma: Onnea hyvistä uutisista, toivottavasti se plussa sieltä nyt tulisi. :)

Omaan napaan ei ihmeempiä. Tätiä odotellessa. Raskausmahdollisuudet lähellä nollaa mutta 19. päivä ilman tupakkaa, kerran lankesin, mutta totesin että oli tosi pahaa niin kyllä tämä tästä. Uutta kiertoa vaan odotellessa :)

Vierailija
110/129 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina84................. 2/25-28.....yk2

Vacsuli75.............. 2/28-34.....yk2

Kastehelmi82...... 6/35.....yk2

Taide80................. 8/28-30....yk3

Tatjuska................ 12/26-29.....yk16

Tsu-ku................... 14/30.....yk10

Roma.................... 14/25-29.....yk15

NöpönÄiti.............. 16/28.....yk2

Iippulainen........... 20/30-32.....yk4

Pomena................ 22/32.....yk1

Nauruprinsessa.. 24/28.....yk1

Pienitoive.............. 26/26-30.....yk4

Horsmankukka.... 27/24-28.....yk7

Miina84.................luomuilua + ovistikut

Nauruprinsessa..

Roma....................Arimidex + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10, 2. ??/11

Vierailija
111/129 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iippulainen: tsemppiä oviksen metsästykseen. :)

RoopeReetta: sullakin on odotus jo noin pitkällä! Oikein hyvää loppuodotusta. :)

Vacsuli: pahoittelut tädistä. :(

viiru: kiva kuulla sinusta, olen välillä miettinyt että mitä sulle kuuluu. Hyvää loppuodotusta myös sulle, tulehan kertomaan meille sitten ultrakuulumisia. :D

miina: lisäsin sut nyt tuolle kp-listalle, toivottavasti ok. Laittelehan esittelyä itsestäsi, jos haluat sinne mukaan.

pienitoive: onnitelut savuttomasta uudesta vuodesta. :) Mä olen ollut nyt polttamatta yli kuusi vuotta, ennen meni aski päivässä. Nykyisin tupakan haju jo ällöttää, en kyllä tajua miten sitä tulikin poltettua!

ON: tänään oli taas lääkäri ja hyvät uutiset jatkuvat (pistää miettimään milloin ne huonot sitten alkavat...). Munarakkula oli hyvin taas kasvanut ja pistokset päästiin tänään aloittamaan. Huomenna vielä piikki ja perjantaina inssi. Jipii!!

Vierailija
112/129 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädin kohdanneille. Ja Romalle pidän peukkuja, toivottavasti inssi tällä kertaa onnistuu! Kiva lukea RoopeReetan ja Viirun kuulumisia.

ON: Ei vielä oo tätiä näkyny, mutta oireet on kyllä semmoset, että kohta näkyy. Välillä kuvittelen ne raskausoireiksi, mutta kyllä kai ne menkkaoireita on. Eiköhän tuo kohta selviä.

Ei muuta ku plussatuulia kaikille!

Vierailija
113/129 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ei vieläkään ovista. Itseasiassa viivat jo haalenee tikuissa eli ei sitte tässä kierrossa ovista ehkä ollenkaan. Kylläpä ottaa päähän. Ensi kierrossa menen lääkäriin hakemaan apuja. Onko teillä ajatusta kannattaako mennä ihan vaan omalle, tutulle gynelle vai valita joku enempi just näihin asioihin perehtynyt?

Romalle peukutukset!!!! Ja Vacsulille pahoittelut tädistä =(

Vierailija
114/129 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut tädistä sen kohdanneille!

Täälläkin pidetään Romalle peukkuja, ihanaa että olet saanut hyviä uutisia.

ON: Tässä kuussa ei yritystä ole ollut nimeksikään, odotukset ei siis ole kovin korkealla. Olen siirtänyt ajatuksenikin jo seuraavaan kiertoon...

Vierailija
115/129 |
20.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lippulainen: et siis oo saanu ovista näkyviin koko yritysaikana? Mitä tikkuja käytät?

Pidän peukkuja Romalle kans!

ON: Ei näy ovista ei. Varmaan imetys vaikuttaa siihenkin. Yritystäkään ei ole ollut nimeksikään, joten tän kierron saalis on sitten varmaan tieto kierron pituudesta.

Vierailija
116/129 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plääh, eipä sitte muuta tällä kertaa.

Vierailija
117/129 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläisen muisti sekä kekittymiskyky on kyllä nyt niin hakusessa, etten enää muista mitään... Pahoittelut siis!

Oon nyt pari päivää yrittänyt keskittyä muuttoruljanssiin, sekä kärsinyt kuukautisista! Plääh, kun onpa tyympee olo :(

minullahan ei ole ollut kunnon kuukautisia, kuin sitten viimeksi seitsemän vuotta sitten! en siis osaa sanoa, onko nämä nyt olleet normaalit...

Esikoinen sai alkunsa tasan 7 vuotta sitten, pillereiden läpi ja minulla oli neljät "vale" kuukautiset, ennen kuin raskaus huomattiin! Eli kyllä, kaikki on mahdollista tässä elämässä. :D

Poitsun syntymän jälkeen, minulle laitettiin heti kierukka ja ilman että kuukuatiset olisivat kerenneet alkaa ollenkaan.

Kierukka poistettiin lokakuussa ja samantien raskauduin, ilman yksiäkään kuukautisia. Tämä meni toisiaan kesken. Jouluna oli jotkut minimini kuukautis tuhrustukset ja nyt sitten ensimmäiset jotka ees vähän voisivat muistuttaa oikeita vuotoja!

Tänään siis KP 4/25-28 ja edelleen todella kovia vihlontoja :( vuotoa ei ole kovinkaan paljoa tullut, päivisin pärjännyt pikkuhousunsuojalla! Ihmetyttää tosiaan, kun nuo vihlonnat ja jomottelut on noin kovia, lämmöt edelleen iltaisin koholla ja muutenkin eriskummallinen olo; tekis mieli syödä koko ajan mutta mitään ei oikeasti tee mieli sekä päässä humisee! Vitsi kun ei yhtään tunnista omia menkkaoireitaan...

Miina kp. 4/25-28

Oliskohan mulla nyt siis yk3. keskenmenon jälkeen?!

Vierailija
118/129 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alko masentaan... tätä nyt siihen asti kun menkat alkaa. Onko teillä pms ollu erilainen kierrossa, jossa olette raskautuneet? Mä en kunnolla muista viime kerralta mutta jotenkin on sellanen muistikuva, että olin iloisempi. Mene ja tiedä.

Vierailija
119/129 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horsmankukka.... 2/24-28.....yk8

Miina84................. 4/25-28.....yk3

Vacsuli75.............. 4/28-34.....yk2

Kastehelmi82...... 8/35.....yk2

Taide80................. 10/28-30....yk3

Tatjuska................ 14/26-29.....yk16

Tsu-ku................... 16/30.....yk10

Roma.................... 16/25-29.....yk15

NöpönÄiti.............. 18/28.....yk2

Iippulainen........... 22/30-32.....yk4

Pomena................ 24/32.....yk1

Nauruprinsessa.. 26/28.....yk1

Pienitoive.............. 28/26-30.....yk4

Miina84.................luomuilua + ovistikut

Nauruprinsessa..

Roma....................Arimidex + Pregnyl + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10, 2. 01/11

Vierailija
120/129 |
21.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille peukkujen pitämisesta! :D

horsmankukka: pahoittelut tädistä. :(

Iippulainen: tämä on nyt vain mun mielipide perustuen mun omiin kokemuksiin, mutta mä menisin suoraan jonnekin lapsettomuusklinikalle tai vastaavaan, jos jokin asia lisääntymisessä mietityttää. Olen täällä joskus kai kirjoittanutkin, että itse kävin omalla gynellä jo silloin, kun esikoista ei meinannut meille kuulua. Hän huomasi silloin, että mulla oli monirakkulaiset munasarjat mutta ei siitä sen enempää maininnut eikä siihen puututtu mitenkään. Nyt kakkosta yrittäessä menin heti muutaman yrityskierron jälkeen taas omalle gynelle, joka määräsi lugeja mutta ei muuten ihmetellyt mitään mahdollisia ongelmia lapsenteossa. Syksyllä kun lasta ei kuulunut, niin mentiin sitten vihdoin lapsettomuuslääkärin juttusille ja johan rupesi asiat selviämään. Eli summa summarum, olisi pitänyt mennä jo esikoista yrittäessä johonkin asiantuntijalle, kun yritys kesti silloinkin niin kauan. Eipä olisi tässä nyt tuhraantunut turhaan räpeltäessä kun ei mitään kerran luomusti näytä tapahtuvan.

Mutta kyllähän ne tavallisetkin gynet varmasti osaa auttaa, itse vain kantapään kautta koin että mulle siitä ei ollut tarpeeksi apua.

pomena: mä en osaa sanoa tuosta pms-jutusta oikein mitään. Sen kerran kun olen raskautunut, eli esikoisesta, niin mulla ei ole mitään mielikuvaa oliko pms-oireita vai ei. Tosin mullahan tuli ne menkat vielä kerran vaikka olin jo raskaana, joten en silloin miettinyt edes mahdollista raskautta.

ON: inssi on onnellisesti takana. Kaikki oli lääkärin mukaan optimaalisen hyvin (simpat hyvin liikkuvia ja niitä oli paljon ja jopa mun munarakkula oli intoutunut kasvamaan täydellisen kokoiseksi, jei!!), nyt ei voi kun antaa luonnon tehdä tehtävänsä. Miehen kanssa sovittiin peitonheilutustreffit vielä illaksi ja huomisillaksi myös. Sitten olemme voitavamme tehneet ja pari viikkoa olisi odotusta edessä. Mulle laitettiin nyt irroituspiikki, joten testata ei voi ennen kuin pp14, muuten voi tulla väärä plussa.

Paljon plussatuulia kaikille ja hyvää viikonloppua! :)