Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 TAMMIKUU

Kommentit (129)

Vierailija
41/129 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NöpönÄiti: pahoittelut tädistä. :( Toivottavasti tämä on nyt sitten se tärppikierto.

Taide: pahoittelut negasta. Mutta kuten usein täällä on todettu, niin kauan kun tätiä ei näy, on toivoa. :)

kastehelmi: toivottavasti ovis oli viime torstaina. Yleensähän tuollainen kananmunavalkuais-lima on tosi hyvä merkki oviksesta, se on sitä hedelmällistä limaa niin sanotusti.

ON: toivo taitaa olla mennyttä. Lämmöt ovat laskusuunnassa eikä mitään oireita ole. Jouduin lugetkin lopettamaan kesken, koska mulle tulee niistä ihan hirveitä ylävatsakipuja ja tällä kertaa ne olivat entistäkin pahemmat. En kestänyt enää. Täytyy pyytää lääkäriltä jotain muuta lääkettä tilalle.

Vierailija
42/129 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiaiselle hurjasti onnea!

NöpönÄidille pahoittelut tädistä =(

Piinailijoille pidän kovasti peukkuja!!!

Roma: Tosi kurjaa, että Luget eivät sopineet. Toivottavasti löytyy parempi lääke tialle ja sinullekin se raskausplussa saataisiin. Nimimerkkini tosiaan on Iippulainen i:llä, mutta hyvin olen tunnistanut itseni toisellakin tapaa kirjoitettuna =) Mulle voisi muuten listalle muuttaa kierron pituudeksi 30-32 päivää. Luulen, että siitä vielä pidentyykin, mutta jos nyt näin. Ja ne ovistikut voi lisätä myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/129 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiaiselle onnea! ja NöpönÄidille pahoittelut tädistä.

Voi ei Roma, mut niin kauan kuin tätiä ei näy on toivoa!

ON: viikon on ollut menkkakipuja, jotka normaalisti tulee vasta lähempänä menkkojen alkamista. Ja siitäkös meikä on kuvitellut vaikka mitä....Tätiä kyllä odottelen saapuvaksi ja yritän rauhoitella vilkasta mielikuvitustani.

Vierailija
44/129 |
04.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläs Roma vielä toivoa heitä..

Onhan tossa vielä muutama päivä sulla jännitettävää, ja se tietää sitä et kaikki on mahdollista :D!

Mul olis huome pv29, ja to siis 30, ne on ollu ne päivät normisti ku menkat on alkanu (paitsi viimekierrossa oli se v*ttuilu pitkityskierto).. oon jotenki taas asennoitunut et menkat alkaa.. et en oo oikeen osannu jännittääkkään.

Nyt oon huomannu sellasen piirteeen et noin 1,5viikon ajan ennen menkkoja oon tosi väsynyt ja pääkin särkee.. mistä se oikeen johtuu.. sitä on ollu jo monta kiertoo putkeen ilmassa.. nyt yhdistän vasta sen tohon kierto ajankohtaan.

Hitsit, ens kierto menee hukkaan, ku iski ovispäiville työmatka.. pöh mikä ajotus :(!

Ja sovittaisko sellanen, et täs ketjus ei pyydellä anteeksi omanapa juttuja.. Sitähän varten me kaikki tääl ollaan et saadaan purkaa ajatuksia. Et antaa mennä vaan!! :D :D!!

Vierailija
45/129 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

NöpönÄiti.............. 2/28.....yk2

Iippulainen........... 6/30-32.....yk4

Pomena................ 8/32.....yk1

Nauruprinsessa.. 10/28.....yk1

Pienitoive.............. 12/26-30.....yk4

Horsmankukka.... 13/24-28.....yk7

Tatjuska................ 24/26-29.....yk15

Roma.................... 26/25-29.....yk14

Kastehelmi82..... 27/35.....yk1

Vacsuli75............. 28/28-34.....yk1

Tsu-ku................... 29/30.....yk9

Taide80................ 30/28-30....yk2

Horsmankukka....luomuilua

Iippulainen..........luomuilua + ovistikut

Kastehelmi82.....luomuilua + ovistikut

Nauruprinsessa..

NöpönÄiti..............luomuilua

Pienitoive..............luomuilua

Pomena................luomuilua

Roma....................Arimidex + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10, 2. ??/11

Taide80................luomuilua + ovistikut

Tatjuska................Terolut

Tsu-ku...................luomuilua + ovistikut

Vacsuli75.............luomuilua

Vierailija
46/129 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sairaat alavatsakivut alkoivat juuri. Olen ihan että häh? No voi ne olla menkatkin että alkaa aika aikasessa, mutta kelailen jotain juttua kiinnittymis kivuista.

Ihan järkyttävä flunssa päällä ja olen niukin naukin pärjännyt pelkällä Panadolilla. Ei meinaa millään taittua. Tänään kävin saunan ovella vaan kääntymässä niin otsaan sattui samalla tavalla kuin esikoisen raskausaikana.

Mites ton Buranan kanssa oli? Oliko se huono ottaa alkukierrosta vai loppukierrosta. Muistaako kukaan?

Komppaan myös Tsu-kua että omanaapaa ja omia tuntemuksia tänne vaan tilittään. Tää on hyvä varaventtiili.

Vierailija
47/129 |
05.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista noista lääkkeistä, muuta kun että jotkut uudet suositukset on tullu sen panadolinkin suhteen!

Ompas jännää että Tsu-ku on jo kolmas jolla on ollu hurjia vatsakipuja! Täällä myös n. kp.25 tienoilla! nyt siis kp30 eikä menkkoja ja alla nega raskaustesti eiliseltä. Eli taitaa olla kierto ihan sekasin vielä, tai tiedä palautuuko ees sen km jälkeen ja jos niin millaseksi. Yritä tässä nyt sit tärppipäiviä laskea!

Oletteko muuten kuulleet että yli 30v nainen ovuloi kuulemma keskimäärin vain joka kolmas kuukausi!!! Sisareni kertoi juuri kun sille avauduin tilanteestani. Hänelle oli gyne sanonut kun yrittivät toisiksi nuorinta ja siskoni oli silloin 35! Siis ihan kauheeta jos toi pitää paikkaansa!

Mutta siis, odottelen menkkoja ja kulutan rahaa turhiin raskaustesteihin, jotka näyttää negaa.

Vierailija
48/129 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tajua mitne selviäisin tästä flunssasta jos ei sais edes Panadolia ottaa. Migreeneistä en ala edes enempää avautuun... ;-)

Ja tätiä ei vielä ainakaan näy.

Vierailija
49/129 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma.................... 1/25-29.....yk15

NöpönÄiti.............. 3/28.....yk2

Iippulainen........... 7/30-32.....yk4

Pomena................ 9/32.....yk1

Nauruprinsessa.. 11/28.....yk1

Pienitoive.............. 13/26-30.....yk4

Horsmankukka.... 14/24-28.....yk7

Tatjuska................ 25/26-29.....yk15

Kastehelmi82..... 28/35.....yk1

Vacsuli75............. 29/28-34.....yk1

Tsu-ku................... 30/30.....yk9

Taide80................ 31/28-30....yk2

Nauruprinsessa..

Roma....................Arimidex + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10, 2. ??/11

Vierailija
50/129 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kp1 ja yk15. Että sellaista.

Vierailija
51/129 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Romalle tädistä!! :( Eikös sun pitänyt mennä uuteen inssiin, onko siitä jotain tietoa?

Taide: koitahan testata uudelleen, pidetään sormet ja varpaat ristissä ettei tätiä näy!

Omaan napaan ei erikoista.

Vierailija
52/129 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinku vähän ennustinkin, niin kp 1 myös täällä.

Alkaa viimeinenkin toivonkipinä "luomu" vauvasta loppumaan. Pitää kai vaan suunnata katse sinne huhtikuun loppuun ja sit alkaa tekemään päätöksiä koeputki jutuista.. on sekin aikamoinen pohdittava loppujen lopuksi, että kuinka pitkälle on valmis menemään jollei luonto sitä ilman lääkärin avustusta suostu itse hoitamaan.

Vierailija
53/129 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät uudet vuodet ja loppiaiset vaan kaikille!

Ei kyllä yhtään olla täällä perillä mitä tässä kropassa tapahtuu... Koko ajan pohdin vaan asioita, isäntä vaan toteaa "minä en noista mitään tiiä"! HUOH!!

Tänään siis keskenmenosta 42 päivää ja maaginen kuusi viikkoa täynnä, mitä lupailivat sairaalassa että kuuden viikon aikana YLEENSÄ alkaa vuodot. Eli olen siihen asennoitunut, vaikka järkikin sanoo, ettei se niin aina mene...

Jouluna tosiaan oli parin päivän todella vaaleanpunaista todella pientä tuhrua. En millään mieltänyt niitä kuukautisiksi. Nyt ajatellen, niin jos ne olikin niin nyt olisi kp 14, eli ovis tod. näk käsillä.

Mutta uutta testiä en siis ole rohjennut ostamaan, eikä menkkojakaan nyt ole vielä kuulunut, (tai siis ainakaan mitään normaaleja). Viime perjantain testi oli nega.

Olotilat tänään;

-Väsy

-Vilu

-Lämmöt koholla

-Närästys maksimaalinen

-Palan tunne kurkussa, tekisi mieli mennä oksentamaan

-Rintoja nippailee välillä

-Ala selkä pirun kipiä

-Vatsa turvoksissa ja pinkeenä

Vierailija
54/129 |
06.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi meidän pikkuveikka osaa kyllä aivan loistavasti estää etei sisarrusta ihan heti tule. Pitäs varmaan siirtää vauva jo omaan huoneeseen.

Kiitti tuosta listasta ni edes tietää mikä kp on menossa...

Vierailija
55/129 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut Tsu-ku ja Roma! Tuun täältä kohta perästä! Toivoisin et alakas jo menkat ku raskaustesti näytti tänääänkin hyvin selvää negaa! Pääsis uuteen kiertoon. Nyt tää on tosi turhauttavaa.

Nii ja Miinalle, joka tuskailee sen ekan kierron kanssa, ni toivottavast sul jää se tuskailu vaa siihen ekaa! Tää se vasta ärsyttävää on ku sama jatkuu jotoisessa kierrossa km jälkeen!! Nää yrityskierrot vaan pitenee ja jos se tosiaan on niin et keskimäärin joka kolmas kierto vaan ovuloi niin jes! Täällähän ollaan ties kuinka pitkään!

Turhauttavinta on se kun ei pysty ajoittaa tärppipäiviä, kun niistä ei oo mitään hajua!!! Jos tää kierto vaan venyy ni olis pitäny jatkaa sitä pupuilua tänne asti, eikä luovuttaa kp. 22 kohdalla!

Ainut toivo, jon tätiä ei ala näkymään on se että olisin ovuloinu joskus 26-28.12, eli kp.22-24 sinne vielä pupuilut saattas riittää ja sit ei viel näkyis r-testissä mitään, mut tää on jo niin taivaanrannan maalausta että!! Uskottavampaa on se että ovista ei tässä kierrossa ollut.

Todella turhautunut taide

Vierailija
56/129 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsu-ku................... 2/30.....yk10

Roma.................... 2/25-29.....yk15

NöpönÄiti.............. 4/28.....yk2

Iippulainen........... 8/30-32.....yk4

Pomena................ 10/32.....yk1

Nauruprinsessa.. 12/28.....yk1

Pienitoive.............. 14/26-30.....yk4

Horsmankukka.... 15/24-28.....yk7

Tatjuska................ 26/26-29.....yk15

Kastehelmi82..... 29/35.....yk1

Vacsuli75............. 30/28-34.....yk1

Taide80................ 32/28-30....yk2

Nauruprinsessa..

Vierailija
57/129 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsu-ku: isot pahoittelut tädistä. :( Meillä on täällä menossa juuri nuo pohdinnat, että mihin keinoihin ollaan valmiita turvautumaan kun luomuvauva näyttää olevan meille täysi mahdottomuus. Kun hoitoihin lähdettiin, niin puhuttiin että inssiin mennään mutta sitten mietitään tarkasti miten siitä eteenpäin. Nyt ollaan jo puhuttu että ei me varmaan insseihin tätä jätetä vaan katsotaan hoidot siitä vielä eteenpäinkin.

miina: tsemppiä tuohon odotteluun, toivottavasti lopputulos on plussa testissä. :)

pomena: juu, esikoinen samassa makuuhuoneessa on todellakin hyvä ehkäisykeino.. :D

Taide: pahoittelut negasta. :( Turhauttavaa tuo kiertojen venyminen on varmasti. Toivotaan että se ovis olisi ollut kuitenkin myöhemmin.

ON: juu, eli uutta inssiä kohti tosiaan ollaan menossa. Varasin juuri lääkäriajan vähän yli viikon päähän, jolloin on kp12. Silloin ultrataan mikä on follien tilanne. Tänään aloitan hormoonit taas viiden päivän ajaksi.

Paljon plussatuulia kaikille ja piinailijoille tsemppiä!

Vierailija
58/129 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon onnea tiaselle! :)

Tsu-kulle ja muille tädin kohdanneille pahoittelut.

Pomena; esikoinen samassa huoneessa on hyvä ehkäisy keino, itsekkin ollaan se huomattu.

Täällä ei ole yritystä ollut lainkaan, uuden vuoden lupauksena lopetettiin tupakan poltto, eli aika riitaisa viikko takana. Onneksi alkaa helpottamaan jo.

Plussatuulia kaikille!

Vierailija
59/129 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienitoive: mä lopetin tupakan polton kun alettiin yrittämään ja ekat viikot oli tuskaa. Mä käytin inhalaattoria. Lankesin polttamaan muutaman kerran mutta sit tulin raskaaksi.

Vierailija
60/129 |
07.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienitoive: mä lopetin tupakan polton kun alettiin yrittämään ja ekat viikot oli tuskaa. Mä käytin inhalaattoria. Lankesin polttamaan muutaman kerran mutta sit tulin raskaaksi.