Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIKKU2 TAMMIKUU

Kommentit (129)

Vierailija
81/129 |
12.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään alkoi tuhruttelu ja nyt tulee jo kirkasta verta, eli kp 1 JEEE! Ja vaan 36 päivän kierto:( Ehkä tää tasottuu aina muutama päivä kerrallaan. Toivossa on hyvä elää.

Taide

Vierailija
82/129 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva mulle on tullut pikkuhousunsuojaan semmoista vaaleanpunaista valkovuotoa semmoista limaista. Voisikohan tuo olla kiinnittymisvuotoa? mitä luulette? ei sitä kovinkaan paljon tule. Mut pikkaisen kuitenkin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/129 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastehelmi: olisiko ovis lima? Mulla se ainakin vähän punehtavaa. Mut ihanv eikkaus vaan.

Ei edellenkään menkkoja, raskaustesti aamulla nega. Onnekis tuli hommattua noita Mammaksi testejä varastooon.

Vierailija
84/129 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taide80................. 2/28-30....yk3

Tatjuska................ 6/26-29.....yk16

Tsu-ku................... 8/30.....yk10

Roma.................... 8/25-29.....yk15

NöpönÄiti.............. 10/28.....yk2

Iippulainen........... 14/30-32.....yk4

Pomena................ 16/32.....yk1

Nauruprinsessa.. 18/28.....yk1

Pienitoive.............. 20/26-30.....yk4

Horsmankukka.... 21/24-28.....yk7

Kastehelmi82...... 35/35.....yk1

Vacsuli75.............. 36/28-34.....yk1

Horsmankukka....luomuilua

Iippulainen..........luomuilua + ovistikut

Kastehelmi82.....luomuilua + ovistikut

Nauruprinsessa..

NöpönÄiti..............luomuilua

Pienitoive..............luomuilua

Pomena................luomuilua + ovistikut

Roma....................Arimidex + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10, 2. ??/11

Taide80................luomuilua + ovistikut

Tatjuska................Terolut

Tsu-ku...................luomuilua + ovistikut

Vacsuli75.............luomuilua

Vierailija
85/129 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taide: onnittelut uudesn kierron alkamisesta, toivottavasti tämä on nyt sitten SE kierto. :)

kastehelmi: vaikea sanoa siitä valkkarista, voi toki olla myös kiinnittymisvuotoa. Osaatko sanoa monta päivää suunnilleen sulla on oviksesta? Sanotaan että kiinnittyminen tapahtuu yleensä 7-10 päivää oviksesta.

Vacsuli: pahoittelut negasta. :( Toivotaan että se siitä vielä plussaksi muuttuu.

Vierailija
86/129 |
13.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma: Juu eli mulla oli ovulaatio tossa 30.12.2010

silloin tuli siis semmoista limaa missä oli keltuaista muistuttava limaklöntti.

ON: Nyt ei tule pikkuhousuihin enää minkäänlaista vuotoa, paitsi paperilla pyyhittäessä, ja se on aivan vaalean rusehtavaa. No huomenna teen testin jos menkat ei ole ehtiny alkaa.

Vierailija
87/129 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on testi tehty ja tulos on NEGATIIVINEN yöllä oli tullu vähän verta, mut halusin vain varmistuksen. Viimeksi kun kävin vessassa niin ei ollu enää verta vaan ruskeita tippoja suojassa, taitaa olla menkat tulossa. :(

Vierailija
88/129 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmitukset negan kohdanneille.

Täällä ei ovista näy, jonku laskurin mukaan se tulisi 16. päivä. Saas nähdä tuleeko. Viimeksi kun yritin raskaaksi tosiaankin sain hailakan positiivisen ovistestin ja jos nyt ei ovista näy tässä kierrossa niin taitaa jäädä tää kuumeilu siihen saakka kunnes lopetan imetyksen.

Vierailija
89/129 |
14.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoittelut negan saaneille!

ON:kävin tänään munasarjojen aukiolotutkimuksessa ja ei mitään vikaa. Siis kaikkien näiden testien jälkeen, meistä löydy mitään estettä raskaaksi tulemiselle. Pikä piru tässä sitten kestää...No sovittiin, että jos ei syksyyn mennessä mitään tapahdu, niin sitten aloitetaan oikeen kunnon hoidot.

Tällaista tänne tänään. Hauskaa viikonloppua kaikille ja paljon plussatuulia

Vierailija
90/129 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taide80................. 4/28-30....yk3

Tatjuska................ 8/26-29.....yk16

Tsu-ku................... 10/30.....yk10

Roma.................... 10/25-29.....yk15

NöpönÄiti.............. 12/28.....yk2

Iippulainen........... 16/30-32.....yk4

Pomena................ 18/32.....yk1

Nauruprinsessa.. 20/28.....yk1

Pienitoive.............. 22/26-30.....yk4

Horsmankukka.... 23/24-28.....yk7

Kastehelmi82...... 37/35.....yk1

Vacsuli75.............. 38/28-34.....yk1

Nauruprinsessa..

Roma....................Arimidex + Lugesteron, ovistikut, 1. inssi 11/10, 2. ??/11

Vierailija
91/129 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kastehelmi: pahoittelut negasta. :(

Tatjuska: hyvä että aukiolotutkimuksessa kaikki oli kunnossa. Toivottavasti teillä tärppi käy ennen syksyä. :)

ON: ei mitään kummempaa. Ensi viikon mahdollinen inssi mietityttää, kyllästyttää jotenkin nämä hoidot ja ehkä koko kuumeilukin kun tulosta ei näytä tulevan. Tekisi mieli luovuttaa ja jättää kaikki sattuman varaan mutta toisaalta en uskalla niin tehdä koska tässä on tosiaan viimeiset hetket nyt käsillä. Viitaten siis omaan ikääni. En vain jaksaisi näitä joka kuukautisia pettymyksiä, negatestejä, lääkkeitä, piikityksiä... hela hoitoa. Miksi tän pitää olla näin vaikeaa???!!!

Vierailija
92/129 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma - mä niin ymmärrän sun fiiliksiä. Samoja tunteita täälläkin.. Miksi pitää olla niin pirun vaikeeta. Mä toivoisin niin et pääsisin kans pian yrittämään jotain inssiä tms. mut ku se hiton aukiolo leikkaus on vast huhtikuun lopussa murr..

Mul on nyt vähän toivo lopahtanut, ja siks kirjoittelukin vähentynyt täällä. Kun ei taida ainakaan luomu lasta meille sit tulla, niin taidan lopettaa myös tikutuksen ja vaan odottaa sitä huhtikuun tutkimuksen tulosta.

Tatjuska - mitä kaikkia tutkimuksia teil on tehty, ja jos oot jo 16kk yrittänyt, niin eks sit ois jo aika kokeilla jotain muuta ku luomua? Miks ootatte vielä syksyyn? Mä en ainakaan jaksais ku oon nytkin jo hajalla.

Taas tuli muutama raskaus uutinen viikonloppuna.. nyt ne alkaa pikkuhiljaa tekeen "kipeetä".. onnellinen tietenkin muiden puolesta, mutta omassa sisuksissa kolahtaa joku tyhjä kumahdus, kuin jotain puuttuisi ja laittaa olon vähän mietteliääksi ja surkeaksikin hetkeksi. Just sellanen "miksi minä" -olo..

Noniin valivali viestiä tällä kertaa tarpeeksi. Antakaa nyt palaa niitä plussia tähän porukkaan, et saadaan vähän valoa tähän tunnelin päähän, ehkä sit joskus tulee se munki vuoro.

Vierailija
93/129 |
15.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roma: tutulta kuulostaa. Mut jospa se inssi nyt auttais ja tärppi tulis :)

Tsu-ku: Mulle on tehty hormoonitestit, siis et ovulaatio tapahtuu ja hormoonipitoisuudet on ok + ultrattu ja katottu, että munarakkula kypsyy tarpeeks isoks ja on yks selkee johtava munarakkula. Ja nyt siis viel tehty tuo aukiolotutkimus. Miehelle taas on tehty simppatesti. Ootetaan syksyyn, koska ollaan nyt täysin kyllästytty koko lapsentekoon. Puol vuotta sitten olisin vielä lähtenyt saman tien vaikka mihin hoitoihin, mut nyt ei vaan löydy energiaa tuohon hommaan. Ja pää ei muuten tosiaan kestäis, jos ei rankemmat hoidotkaan auttais. Onhan tässä viel 10 vuotta "lapsentekoaikaa" ;) Ja toisaalta pikkuhiljaa alkaa tulla tosi mukavuudenhaluiseksi, koska elämä 3,5 vuotiaan kanssa on aika helppoa...

Vierailija
94/129 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastehelmi82...... 3/35.....yk2

Taide80................. 5/28-30....yk3

Tatjuska................ 9/26-29.....yk16

Tsu-ku................... 11/30.....yk10

Roma.................... 11/25-29.....yk15

NöpönÄiti.............. 13/28.....yk2

Iippulainen........... 17/30-32.....yk4

Pomena................ 19/32.....yk1

Nauruprinsessa.. 21/28.....yk1

Pienitoive.............. 23/26-30.....yk4

Horsmankukka.... 24/24-28.....yk7

Vacsuli75.............. 39/28-34.....yk1

Nauruprinsessa..

Vierailija
95/129 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sit alko perjantaina menkat eli mun tietoihin voi laittaa kp3. Kiitos!

Vierailija
96/129 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tuossa anoppilassa syömässä ja meinasin siihen pöytään oksentaa, kun tuli kahvien vuoro ja siirryinkin sohvalle siitä... siinä kohtaan tuli oikein kunnon pahoinvointi kohtaus ja heikotus, tuntui etten saa happea, että oksennan siihen paikkaan ja taju lähtee! hetken päästä helpotti, mutta nyt kotiin tullessa oli "pakko" taas syödä ja nyt on jälleen ällö olo! aamulla tai kai se klo11 oli jo päivää lämmöt oli 37.3. Pissalla oon ravannu tunnin välein, mikä on mielestäni paljon... ja nyt alkoi alavatsaa taas oikein kunnolla tuikkia ja polttelemaan, oli pakko ottaa farkut pois, josko se helpottaisi olo!? Itkua oon tänäänkin tuhrustanut, jo pariinkin kertaan, vaikka yleensä en juuri itkeskele ellei oikeasti ole kunnon syytä!

eilen tosiaan testasin taas negan, tänään kp 53/?? tai 24/28

Jos ei loppu viikosta ole näkynyt kuukautisia eikä plussaa, alan oikeasti olemaan huolissaan... koska lämmöt on nyt ollut selkeesti koholla parisen viikkoa ja nuo alavatsa nipppailut/vihlonnat/polttelut saman verran! Kauhuskenaarioissani, olen jo sairastanut jos jonkin näköistä kohtutulehdusta yms...

Vierailija
97/129 |
16.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miina84: tsemppiä epävarmauuteen.

kastehelmi82: täti pahoittelut.

Taas nega. Ei menkkoja. Hohhoijaa ottaa päähän ja kyllästyttää tällainen pelleily. Ei sen puoleen ei ole edes rakausoireita. Nyt vaan istun ja odotan, en ajatellut testa ennen kuin on menny n. viikko tai jotain sellaista.

Vierailija
98/129 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tein aamuvirtsasta. eli ei ilmeisesti merkkaa mitään... ainakaan ohjeiden mukaan.

Vierailija
99/129 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä Miina epävarmuuteen, outo tilanne!! Oireet kun raskaudessa mut ei kuitenkaan plussaa!! Voisko hormonitoiminnan käynnistyminen aiheuttaa tollasta?

Vacsulin tilanne kuullostaa samalta kun multa edellisessä kierrossa. Eli negaa näyttää mut täti ei tuu, kierto vaan pitenee, huoh!

Pomena mietti haaleeta ovisplussaa...mulla näytti välillä monta päivää sitä haaleeta, mut se ei meinannu mitää, ärsyttävää. En viime kierrossa saanutkaan kun tollasia haaleita ja jos ne ei tarkota mitään en sit varmaan ovuloinutkaan sillon...

ON: toivon että tässä kierrossa ovuloin ja että kierto pikkuhiljaa tasoittuisi. Eihän tästä muuten mitään tuu...Muuten ei mitään raportoitavaa!

Vierailija
100/129 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä odotellaan tädin häipymistä, sen pitäisi keskiviikkona häipyä pois. Tilasin netistä semmoisen Julia sylkiovulaatio testin, päätin semmoista kokeilla jos sillä löytäisi paremmin ovulaation. Clearbluen ovistestejä en enää osta, kun en ole löytäny niillä ovista, paitsi silloin löysin, kun odotin esikoista ja sitäkään testiä ei taideta myydä enää missään ja se oli se Clear Bluen vanhempi ovis testi.