Onko ketään muuta joka oli selvä
vuoden vaihtuessa? Nyt tarkoitan sellaisia jotka ei ottaneet yhtän tippaa alkoholia enkä tarkoita vastaajiksi sellaisia joiden silmät olki ristissä ja vastaisvat, että "vain lasillisen otin".
Kommentit (49)
Kuohuviini ollut jääkaapissa heinäkuussa saakka ja konjakkipullon annoin joululahjaksi ja kiitokseksi eräälle. Yhtään rakettia en nähnyt ja nukkumaan menin klo 23. Soittakaa joku auto hakemaan suljetulle. :)
kun annat alkoholia lahjaksi kiitollisena?
niin toisten normaali, asianmukainen kilostely nähdään jonain helistelynä.
Mikä sinä olet sanomaan etten saa kohottaa maljaa ja minun pitää vaan niellä?
Niele sinä vastaavasti muitten mielipiteet!
Minä join 2 olutta. Yhden klo 18 saunassa ja toisen klo 22 odotellessa keskiyötä.
Juomiseni oli nauttimista, enempi olin ähkynä tortilloista ja shipsistä kuin että olisin ollut nousuhumalassa tai kännissä.
Voin olla ottamatta mutta tykkään juhlistaa tilaisuuksia alkoholilla tai lapsien ollessa hoidossa juoda humalan.
Olen siis vastaaja joka otti muutaman EIKÄ OLLUT SILMÄT RISTISSÄ!! Jos oikeasti näet juomiseni pahana niin SINULLA on alkoholiin ongelma.
En ole se jolle kirjoitit, mutta mistä ihmeen murheista puhut?
44
Tällä ystävällä kuluu tuota suosikkikonjakkia pullo vuodessa. Kertoo tietysti ihan hirveästä alkoholiongelmasta. Ei hänellä mitään murheita ollut, olin itse kiitollinen kun sain apua eräässä käytännön asiassa.
maistelevat ensin alkoholia, että käykö sen ja sen sian klitoriksen kanssa tai kärpässienen kanssa tai sopiiko siihen ja siihen juustoon.
Kyllä ihmiset on tyhmiä.
yksin olin kotona. En edes kurkistanut ulos verhojen raosta katsoakseni ilotulitteita. evvk koko uusi vuosi.
hulluja.
Vauvan kanssa kotona, vesiselvä. Yh
myös jos vauvaa ei olisi ollut? Tuntuiko, että oli kiva olla selvänä vai kaipasitko alkoholia ja juhlimista jossain ravintolassa?
Katseltiin vauvan kanssa raketeita ikkunasta, ja nyt kun minulla on vauva, en kaipaa enkä halua juoda alkoholia.
Mikäli vauvaa ei olisi, voisin hyvinkin olla jossakin juhlissa joihin kuuluu alkoholi. Tyhjää oli se elämä. En enää halua sellaista.
Olen juhlimiset juhlinut. Nyt keskityn vauvaan :-)
Menin nukkumaan kymmeneltä, heti lasten jälkeen. Mies valvoi ja joi muutaman oluen. Aamulla piti herätä aikaisin lasten kanssa.
hakemaan. Miksi annat viinaa ystävälle?
Mikä on sinun pointti?