Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ketään muuta joka oli selvä

Vierailija
01.01.2011 |

vuoden vaihtuessa? Nyt tarkoitan sellaisia jotka ei ottaneet yhtän tippaa alkoholia enkä tarkoita vastaajiksi sellaisia joiden silmät olki ristissä ja vastaisvat, että "vain lasillisen otin".

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin olin kotona. En edes kurkistanut ulos verhojen raosta katsoakseni ilotulitteita. evvk koko uusi vuosi.

hulluja.

Olin myös 1,5v. tyttöni kanssa kaksin kotona enkä nähnyt yhtään rakettia, verhot edessä. :D Nukkumaan menin klo 22.30. Ei vaan nappaa koko uuden vuoden juhlinta.

Vierailija
22/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sanonut, että olemme absolutisteja. Nykyään vaan ei tule koskaan juotua. Ei se mitään hienostelua ole. Eikä meillä käy vieraita, kun ei itsekään ehditä olla kotona.

Onko sulla itselläsi alkoholiongelma, vai mikä aiheuttaa tuollaisen hyökkäyksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nenänne alla? Eikö se ole mielestänne pellemäistä?

Taitaa olla aika mustavalkoinen ihminen siellä toisessa päässä... Voi olla, että ihan hitusen kannattaisi avartaa tuotaa omaa maailmankuvaa, jos haluat, että lapsesikin ovat sinusta ylpeitä. Nyt vähän vaikuttaa siltä, että tällä yhdellä asialla yrität nostaa itseäsi jalustalle ja olla Parempi Ihminen. Ei vain osu eikä uppoa. Tuollainen inttäminen se minusta on pellemäistä.

Vierailija
24/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin olin kotona. En edes kurkistanut ulos verhojen raosta katsoakseni ilotulitteita. evvk koko uusi vuosi.

hulluja.

Olin myös 1,5v. tyttöni kanssa kaksin kotona enkä nähnyt yhtään rakettia, verhot edessä. :D Nukkumaan menin klo 22.30. Ei vaan nappaa koko uuden vuoden juhlinta.

tarkoittanut Sinua tai muita hulluiksi vaan tuntui, että tuo yksi vastasi vaan sillä mielellä kysymykseeni, että kuitenkin teki toisin kuin kertoi. Sanotaanko sitä provoksi vai miksi?

En tarkoita, että on hullu jos ei katso ulos raketteja, mutta voiko niin olla ettei yhtään raketia näe?

Älä vaan luule, että pitäisin Sinua hulluna vaan arvostan todella paljon. Itseniäkin ällöttää ihmisten alkoholinkäyttö ja yletön juhlinta. Ihmiset eivät osaa keskustellakaan ilman alkoholia. Ihmiset haluaa aina vaan juhlia ja joulutkin menee vain juhlimisessa ja alkoholin kanssa vaikka se on Vapahtajan syntymäpäiväjuhla.

Vierailija
25/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makailimme sohvalla ja katsoimme leffaa, lapset riekkuivat pihalla puoleenyöhön. Emme ole absolutisteja emmekä entisiä alkoholisteja :)

Vierailija
26/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä sanonut, että olemme absolutisteja. Nykyään vaan ei tule koskaan juotua. Ei se mitään hienostelua ole. Eikä meillä käy vieraita, kun ei itsekään ehditä olla kotona. Onko sulla itselläsi alkoholiongelma, vai mikä aiheuttaa tuollaisen hyökkäyksen?

sen kanssa, että en käytä alkoholia. Alkoholiongelma tarkoittaa minun mielestä sitä, että käyttää tai on käyttänyt ja koettaa olla raittiina. Minä en ole tähän 50 vuoden ikään mennessä heilautellut pellemäisesti neneäni alla laseja vaan olen raitis.

Vierailija
27/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja ystävänsä otti. mä en juo, koska mulla on mukavampaa selvinpäin :)mutta ei häiritse miehenkään ottaminen.

Vierailija
28/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen mennessä oli haihtunut kahden oluen alko verestä.

Vierailija
29/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silti paheksu niitä, ketkä eivät olleet. Kukin tavallaan, ei vaikuta minun mopon ohjaukseeni :)

Vierailija
30/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

napannut.Ihan täysraitis olin

Vierailija
31/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan sulle ongelma. Miksi? Ei se, että ihminen ottaa alkoholia tai hänellä on alkoholia kotona tarkota, että ihminen on alkoholisti. Eikä se, että on alkoholia kotona, mutta sitä ei juoda tarkoita sitä, että on entinen alkoholisti.

Sulla on aika suppea maailmankuva. Mistä se kumpuaa? Onko isäsi/äitisi juonut lapsuudessasi ja näin ollen aiheuttanut sinulle trauman?

Ei kannata tuomita muita, jotta sinua ei tuomittaisi.

Vierailija
32/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuhannen flunssassa, 3 lapsen kanssa yksin kotona. Vuoden vaihtuessa istuin sängynlaidalla keinuttamassa vauvaa takaisin uneen sylissäni. Hetkeksi menin sitten katsomaan ikkunasta raketteja.

Vierailija
33/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tuotu niitä ulkomailta, joku punkkupullo lienee saatu lahjaksi. Viedään usein itse lahjaksi esim. jonkun nuoremman ihmisen tupareihin tai muuten. Eli moni ulkomaantyömatkalta tuotu pullo on suunniteltu alunalkaenkin lahjaksi, lienee siis kyse "lahjavarastosta" ainakin osin. Kaappiin ei vieraat edes näe, viinakset eivät ole sillä tavoin esillä.

Joskus otetaan itse lasilliset. Taitaa olla yksi puoliksi juotu likööripullokin siellä. Ihan samanlaista se on kuin maustekaapin pitäminen, että jos joskus harvoin sattuu tarvitsemaan, niin siltä varalta on.

4

Vierailija
34/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ketään jaksaa jopa ihan vetovieraiden lasin heilauttelu hetkauttaa, mutta ap:lla on tämä viinapiru mennyt pahasti päähän.

Me emme olleet eilen selviä. Me jopa heilauttelimme pellemäisesti viinilaseja nenämme alla ennen haistelua ja juomista. Se tehdään, jotta viini saisi ilmaa ja aromit tulisi paremmin esille.

Silti minä heräsin kuopuksen kanssa klo 7:30, on aamupäivän aikana siivottu eilisten juhlien jäljet, viety kuusi pois, tehty kunnon siivoukset ja pesty pyykkiä. Esikoinen 7v. nukkui meistä myöhimpään, heräsi vasta klo 10:30, sai valvoa puoli yhteen eilen.

Nyt pussittamaan kaikki tyhjät ALKOHOLIpullot, joita kertyiksin ihan hillitön määrä rankan juhlimisen jäljiltä! On viinipullo, kuoharipullo ja näkyypä olevan siideritölkkejäkin. Ja juu oli MONTA juojaa eikä kukaan ollut kännissä.

Vierailija
35/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa tuomitsemista.

Vierailija - 01.01.11 11:31 (ID 11786224)

Miten käsität sanan tuomitseminen?

Jos sanoo, että on typerää pitää pulloja alkoholia kotona ja naukkailla niitä ja heilutella nenänsä alla lasia niin miksi se on tuomitsemista?

Vierailija
36/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no en ihan kokonaan juonut,se kun parissa tunnissa väljähti aika pahasti

Vierailija
37/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevan sulle ongelma. Miksi? Ei se, että ihminen ottaa alkoholia tai hänellä on alkoholia kotona tarkota, että ihminen on alkoholisti. Eikä se, että on alkoholia kotona, mutta sitä ei juoda tarkoita sitä, että on entinen alkoholisti. Sulla on aika suppea maailmankuva. Mistä se kumpuaa? Onko isäsi/äitisi juonut lapsuudessasi ja näin ollen aiheuttanut sinulle trauman? Ei kannata tuomita muita, jotta sinua ei tuomittaisi.

ja muut viisi sisarusta myös ja myös heidän ja minun jälkeläiset.

Ei siis pitäisi olla mitään alkoholiongelmaa minulla, mutta monella on.

ap.

Vierailija
38/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tuotu niitä ulkomailta, joku punkkupullo lienee saatu lahjaksi. Viedään usein itse lahjaksi esim. jonkun nuoremman ihmisen tupareihin tai muuten. Eli moni ulkomaantyömatkalta tuotu pullo on suunniteltu alunalkaenkin lahjaksi, lienee siis kyse "lahjavarastosta" ainakin osin. Kaappiin ei vieraat edes näe, viinakset eivät ole sillä tavoin esillä. Joskus otetaan itse lasilliset. Taitaa olla yksi puoliksi juotu likööripullokin siellä. Ihan samanlaista se on kuin maustekaapin pitäminen, että jos joskus harvoin sattuu tarvitsemaan, niin siltä varalta on. 4

oliko joku tänäkin jouluna niin HULLU, että vei alkoholia lahjaksi?

Onko sellaisia järkensä menettäneitä ihmisiä vielä paljon jotka vievät alkoholia lahjaksi eli onko ihmisiä jotka ovat sian klitoriksen arvoisia?

Vierailija
39/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin ketään jaksaa jopa ihan vetovieraiden lasin heilauttelu hetkauttaa, mutta ap:lla on tämä viinapiru mennyt pahasti päähän. Me emme olleet eilen selviä. Me jopa heilauttelimme pellemäisesti viinilaseja nenämme alla ennen haistelua ja juomista. Se tehdään, jotta viini saisi ilmaa ja aromit tulisi paremmin esille. Silti minä heräsin kuopuksen kanssa klo 7:30, on aamupäivän aikana siivottu eilisten juhlien jäljet, viety kuusi pois, tehty kunnon siivoukset ja pesty pyykkiä. Esikoinen 7v. nukkui meistä myöhimpään, heräsi vasta klo 10:30, sai valvoa puoli yhteen eilen. Nyt pussittamaan kaikki tyhjät ALKOHOLIpullot, joita kertyiksin ihan hillitön määrä rankan juhlimisen jäljiltä! On viinipullo, kuoharipullo ja näkyypä olevan siideritölkkejäkin. Ja juu oli MONTA juojaa eikä kukaan ollut kännissä.

taas yksi hullu lasin heiluttelija jolla typerä selitys heilutteluun. Oletko koskaan ollut piilokamerassa? Saisiko tulla kuvaamaan?

Vierailija
40/49 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuohuviini ollut jääkaapissa heinäkuussa saakka ja konjakkipullon annoin joululahjaksi ja kiitokseksi eräälle. Yhtään rakettia en nähnyt ja nukkumaan menin klo 23. Soittakaa joku auto hakemaan suljetulle. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme