Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen annat katsoa dinosaur kingiä, babukania ja pokemonia.

Vierailija
01.01.2011 |

Kaikki taitaa olla "mäiskintä" ohjelmia. Olen antanut (noin 4 v alkaen) ja huomannu virheen siinä tekeväni. (Tyttö esim. käyttää hyvin auliisti nyrkkejänsä.) Nyt yritän vähentää ja kieltää (lapsi 6). Siitäpä ottaavat nokkiinsa. Paras tapa on olla avaamatta televisio.

Luetelkaa muut taisteluohjelmat

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempi kun katsoo 9v. niin pienempi katsoo perässä 5v. Hankala on vanhemmalta kieltää ja jos isoveli katsoo, niin miten estät pikkuveljeä katsomasta. Parasta olisi jos luopuisimme kokonaan televisiosta. Silloin jäisi kaikille perheenjäsenille enemmän aikaa "järjevämpään" toiminaan. Itsekin jumitan iltaisin katsomaan ihan mitä sattuu...

Vierailija
22/25 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku, onko Bakugan, Pokemon jne. ohjelmille ikäsuosituksia/rajoja?

Kyllähän lehdissä on K-15 jne. jutut, mutta lasten tärkeimmässä kehitysvaiheessa (alle kouluikäisenä) kaikki on vain yhtä mössöä eli kaikki on "lastenohjelmia".

Tässä olisi jollekin kansanedustajaehdokkalle vaaliteemaa, että kaikissa lastenohjelmissa pitäisi olla ikäsuositukset.

ONKO KELLÄÄN TIETOA?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät kyllä ole pyytäneetkään...

Meillä katsotaan älyttömän vähän telkkaria (paitsi mies katsoo joka ilta 9 jälkeen)että lapset eivät ehkä osaa edes pyytää.

Vierailija
24/25 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulla tietoa, mutta maalaisjärki sanoisi, että kannattaa pysyä TV2:n ohjelmissa allekouluikäisenä. Itse tuntee parhaiten lapsensa ja hänen kanssaan kun katsoo ohjelmia niin intuito kyllä kertoo onko ohjelma ok vai liian rankka. Itse katsoin Bakugan, Pokemon, Dinosaur-jutut pojan kanssa 5v. ja tulin siihen tulokseen että ovat aivan liian neuroottisia sen ikäiselle.

Saako Suomessa esittää mitä tahansa aamuisin "lastenohjelmina" ?

Vierailija
25/25 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bakugan, Pokemon ja Dinosaur King eivät ole suositeltavia alle 7- vuotiaille.

Miespsykologi keittiöstä