Millaisia vaatteita teidän 9-vuotiaat pojat käyttää?
Meidän viihtyisi aina verkkareissa, ei tykkää esim. farkuista ollenkaan mutta haluaisin hänen olevan siistimpi, jotkut kangashousutkin meillä on mutta yleensä tempaisee kaapista ne iänikuiset verkkarit. Mistä aloittaa mukavien kangashousujen/farkkujen metsästys? Entä yläosaan?
Tytöt on aina niin sievissä vaatteissa jos vaikka kauppakeskuksessa kiertelee.
Kommentit (14)
ja päällä vetoketjullinen huppari/fleece jonka saa helposti riisuttua esim. koulussa tunnilla jos tulee kuuma. Farkkuja eivät talvella kauheasti pidä, varsinkaan näin talvella koska verkkarit on mukavammat toppahousujen alla. Keväällä/syksyllä menee sitten farkut.
Kaupoille tms laittaa sentään farkut, mutta koulussakin collarit ja päällä toppahousut.
9v kaappiin kun katsoo niin farkut on H&M, Zara -linjalla, paidat on eniten Hilfiger, RL Polo, IKKS, Timberland, Pepe Jeans... Ostan rugby-paitoja (mun mielestä saa heti siistin näköisen vaikutelman aikaan), mutta poika pitää mieluiten ihan tavallisia paitoja. Yritän sitten ostaa siistejä ja heitän kierrätykseen kun alkaa näyttää heikommalta.
Housuihin en viitsi rahoja tuhlata, ne on rikki nopeasti kuitenkin. Aloita siis vaikka HM:sta ja osta siistejä housuja :) Jos ei farkuista tykkää niin reisitaskuhousuja tms. kyllä kaikkia vastaavia löytyy-
Meillä 9 vuotias poika suosii tiettyjä vaatemerkkejä. DC, bronx, fox, dvs ym.
Merkeiltä löytyy kaikkiin tilaisuuksiin vaatetta, joten aina on jotain sopivaa. Aikaisemmin vihasi esim kauluspaitoja ja farkkuja.
Sinänsä olen tyytyväinen että nykyään pojan saa pukeutumaan siistimmin, mutta kyllähän tuo merkkitietoisuus hieman ihmetyttää..Kun kaikilla muillakin on, niin itsellekkin on saatava.
Noilla menee yleensä aina. Verkkareita ei tykkää pitää kuin jalis harkoissa ja yksiäkään collegehousuja ei omista.
Merkistä ei niin väliä, onneksi.
lapset ovat ja käyttävät merkkivaatteita jo 9 vuotiaana, varsinkin pojat?
Kevyttoppiksia pitää nyt talvella, t-paita ja joku huppari päällä.
Verkkarit sitten keväällä, sama yläosa.
Joskus pitää löysempiä farkkuja.
verkkareihin, yleensä eskarissa farkut, reisarit ym, hm, zara,kappalh, kauluspaitoja,huppareita,siistejä trikoopaitoja lego,timberland,warp, olen ostanut monet gollege lötköpötkö siistit housut mutta ei,aina jotain parempaa jalassa... ollut ihan 4vuotiaasta tosi tarkka pukeutumisensa suhteen
farkut, college-paita tai kauluksellinen pikeepaita tms. Ei ole koskaan ollut verkkarityyppiä.
Nyt talvella kevyttoppahousut, mutta keväällä ja syksyllä hän käyttää farkkuja. Suosikkeja taitaa olla sellaiset reisitaskuhousut, puuvillakankaista ja löysää.
Verkkareita käyttää vain kotona.
Ei omat lapseni vaadi merkkivaatteita, itse ostan hyvännäköisiä, poikamaisia ja kestäviä vaatteita ja siksi usein merkkivaatetta. Esim. H&M poikien valikoima on ihan kamala (paitsi niiden housujen osalta)...
pukeutuu siisteihin farkkuihin, sammareihin tai ns cargohousuihin ja puserona joskus neule, joskus kauluspaita ja useimmiten siisti pirtsakka pitkähihainen paita. Joskus huppari.
Mitään synkkää ankeaa tai örkkilieskaällötys-kuvioita häneltä puseroista(kaan) ei löydy.
Meillä 9 vuotias poika suosii tiettyjä vaatemerkkejä. DC, bronx, fox, dvs ym.
Merkeiltä löytyy kaikkiin tilaisuuksiin vaatetta, joten aina on jotain sopivaa. Aikaisemmin vihasi esim kauluspaitoja ja farkkuja.
Sinänsä olen tyytyväinen että nykyään pojan saa pukeutumaan siistimmin, mutta kyllähän tuo merkkitietoisuus hieman ihmetyttää..Kun kaikilla muillakin on, niin itsellekkin on saatava.