Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millä uuden vuoden juhlamieli kattoon, kun yksi vieraista valmiiksi naama nurinpäin??

Vierailija
31.12.2010 |

Miehen kaveri avovaimoineen on tulossa meille tänään, ja tämä vaimoke on jo ilmoittanut että hän ei sitten mitään ilotulitteita halua paukuttaa / katsoa, ei myöskään ole innostunut parista ehdottamastamme muusta perinteisestä uuden vuoden ohjelmanumerosta. Yleensä juo kyllä, mutta tällä kertaa ei kuulemma halua mitään alkoholiakaan eli edes sen myötä ei rentoutumista luvassa.. Ei sillä että olisi pakko jos ei maistu, mutta tuntuu vain mielenilmaukselta sekin. Huoh. Ei ole raskaana eli ei voi olla sitäkään tuo känkkäränkkätouhu. On vaan perusluonteeltaan lajia ilonpilaaja, ja itseäni alkaa aina jossain vaiheessa ottamaan päähän yhden murjotus.. Miksi pitää sitten tulla jos ei kiinnosta mikään??? ÄÄh, valakaas minuun nyt uskoa, että ilta voi silti mennä hyvin!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihailette ilotulituksia nostatte maljaa uudelle vuodelle ja teette kaikkea muuta mukavaa. Tuo nainen saa murjottaa ja osoittaa mieltään, mutta teidän ei tarvitse mennä siihen mukaan. Toivottavasti hänen avomiehensäkin pystyy rentoutumaan (kiusallisintahan tuo on hänelle).

Tuli mieleen, että onko naiselle jäänyt murrosikä päälle? Olin ainakin itse murkkuna semmoinen "mä en sit sitä ja mä en tykkää sit jos tota ja mä ala jos ..."

Hauskaa aattoa ja hyvää uutta vuotta!

Vierailija
2/3 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte kuin naista ei oliskaan. Teette juttuja niinkun ennenkin. Sitä varmaan alkaa ärsyttää vielä enemmän kun ei saa teitä mukaan kiukutteluunsa :) Hyvää uutta vuotta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko sitä tyyppiä, joka loukkaantuu kun vieraat peruvat tulemisensa?

Me ollaan myös kohta lähdössä tuttujen luo, eikä sitten yhtään huvittaisi, ei sitten pätkääkään. En pidä raketeista ja niillä on tylsää ja niiden lapsi on ikävä luonteeltaan (huonosti kasvatettu). Kaiken lisäksi sinne on yli tunnin ajo, ja sama takaisin keskellä yötä näillä keleillä ei myöskään ole mitään herkkua.

Perua taas ei voi, kun rouva loukkaantuu verisesti. Emmekä voineet edes esittää menevämme jonnekin muualle, kun kutsu kävi jo ennen juhannusta, tuli täysin puskista:-(

t. naama pitkänä jo yli viikon tämän illan takia (eikä miestäkään huvittaisi lähteä, mutta on leppoisampi luonteeltaan).