Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko aina samanlaisia vaatteita?

Vierailija
31.12.2010 |

Tai siis onko teillä joku tyyli tai vaatekappale mitä hankitte aina uudelleen ja uudelleen? Siis ihan tahtomattannekin.

Tuli vaan mieleen kun huomasin että mulla on 7 mustaa neuletakkia kaapissa ja taas ostin Ebaystä uuden :/ Onhan ne toki monikäyttöisiä, mutta... vaihtelu virkistäisi joskus.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen tilanteeseen, että ostaisin mahdollisimman samanlaisia vaatteita - kaikki sopisi kaikkeen.

Kannatan kuitenkin sitä ajatusta, ettei kaapissa olisi liikaa täysin samoja vaatteita. Tästä blogista olen saanut paljon inspistä, vaikka tyylini onkin aivan erilainen:

http://alastisit.blogspot.com/

Vierailija
2/9 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksipä mulla onkin kaapissa selaisia vaatteita eikä ne kaikki sovi toisiinsa ollenkaan.

Jos olisin rikkaampi se ei haittaisi mutta köyhän pitäisi pysytellä yhdessä tyylissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on ihan naurettavaa

en huomaa sitä yleensä kaupassa enkä heti kotonakaan vaan vasta vähän ajan kuluttua

Vierailija
4/9 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun työkaverit varman luulee että mulla on vain 1 housut ja kolme puseroa

koska ne on kaikki aivan saman näköisiä!

Vierailija
5/9 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein kaupassa huomaan hypisteleväni jotain samanlaista vaatetta mitä mulla löytyy jo useita kotoa.

se on ihan naurettavaa

en huomaa sitä yleensä kaupassa enkä heti kotonakaan vaan vasta vähän ajan kuluttua

Vierailija
6/9 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on varmaan 6 kpl samanlaisia mustia housuja ja samanlaisia trikoopaitoja kans.

Mutta ei siinä musta mitään pahaa ole, ne on hyviksi havaittuja yhdistelmiä töissä, niin miksi en käyttäisi.

Vaihtelua tulee sitten koruilla ja muilla asusteilla.

Vierailija
7/9 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miettiä että laitanko tänään mustan neuletakin missä on vyö, vain mustan napitettavan neuletakin, vai ehkä mustan kietaisumallisen neuletakin. Ei sillä että missään niistä olisi mitään vikaa, välillöä vain mietin että olisipa siellä muutakin :) ap

Vierailija
8/9 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

...niin vaatteiden väreihin tulee väkisinkin vaihtelua. Mustia vaatteitahan on aina saatavana, mutta varsinaiset värit ja värisävyt vaihtelevat kausittain paljonkin. On minulla kyllä taipumusta valkoisiin neuleisiin - juurikin sen takia, että niitä saa helposti. Housuissa päädyn usein beigeen samasta syystä.

Vierailija
9/9 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan, aina yritän etsiä erilaisia, mutta huomaan lopulta valitsevani aina sitä samaa tyyliä; farkkuja (vain tummia sävyjä), mustia t-paitoja, mustia ja harmaita neuletakkeja, raitaisia trikoopaitoja ja aina niitä samanmerkkisiä kenkiä (ulkoiluun yhtä merkkiä ja kävelykengät toista).

Pitäisiköhän mennä jo jonnekin pukeutumisneuvontaan, kun sama tyyli vieläkin vaikka olen jo 35.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi