Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko ma ainoa jonka mielesta nettishoppailu (varsinkin aleet) ovat hankalia

Vierailija
30.12.2010 |

ja mieluummin menisin paikan paalle kauppoihin.

Mulla on kolme lasta joista nuorin 10kk enka ehdi yhtaan istua netissa paivisin, paikkareiden aikaan on pakko tehda kotitoita, ruokaa tms ja iltaisin kaadun yleensa sankyyn kun saan lapset nukkumaan.

Tai sitten jos yritan ostaa vaikka lasten vaatteita, kaikki ne koot joita etsin ovat loppuneet, miksi juuri aina ne koot mita mina etsin??!!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paketti tulee kotiin ap

Vierailija
2/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että vaimo pääsee nettiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse innostuin muutaman blogin perusteella etsimään ensi vuoden talvivaatteita nettialesta.

Noh, ensinnäkin mun haalari-inho on kynnyskysymys nuomero 1. Siis vähänkään isommilla lapsilla. Meillä on n. 3 v asti suosittu kunnollisia 2-osaisia pukuja (joissa siis esim. hyvät lumipussit vyötäröllä jne.).

Löydät yhdestä paikasta ja merkiltä takin. Mikä väri? Netin värikartasta ei saa tolkkua, väri voi todellisuudessa olla joku ihan muu. Esimerkkinä tämän Molon "Bubblegum", joka ainakin blogaajien kuvien perusteella on joku suunnilleen shokkipinkki, jota meidän lapset eivät käyttäisi ikinä! Ja sitten koko. Jos ei ole rautaista rutiinia ko. merkkin on älyttömän vaikea arvioida oikeaa kokoa tai varsinkaan ennustaa tulevaa näkemättä tuotetta. Merkkien välillä mitoitus vaihtelee kauhean paljon.

Kun olet pyydystänyt sopivan takin, ei ole housuja! Hitto. Ja taas surffaat ja surffaat. Käy ihan työstä.

NO, nyt odottelen pakettia Tanskasta ja pakettia suomalaisesta nettikaupasta ja saapi nähdä mitkä ehkä haudataan hiljaisuudessa ja myydään hutiksessa ensi syksynä... Josko ois edes yksi nappiosuma.

Vierailija
4/4 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas nettiostelu on ollut helpompaa, kun en pääse pahemmin ilman lasta vaatekauppoihin. Netistä ostaminen lasten hoidon ohella on mulle kuitenkin helpompaa kuin kaupasta ostaminen ympäriinsä säntäilevien lasten kanssa.

Mutta tottahan toki ostokset kannattaa tehdä niin kuin itselle on helpointa. Jos mieluummin ostaa kaupasta, niin ei itseään kannata kiusata nettiostoksilla. Jos rauhassa pääsee kauppoihin, niin olisi se munkin mielestäni helpompaa.