Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvon AV-mammat, kertokaa mulle, mitä tuon Kalastajan vaimon mies tekee työkseen?

Vierailija
30.12.2010 |

Oonpahan utelias!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hän päivittää blogiaan niin ahkerasti ja raportoi pieniäkin mutta kiinnostavia juttuja. Lisäksi hänen elämäntilanteensa on sellainen että kerrottavaa löytyy luontevasti (pienet lapset, elämä ulkomailla, uusi koti, kiinnostus ulkonäköön ja hyvinvointiin). Kahdenkymmenen vuoden kuluttua blogi näyttäisi varmaan toisenlaiselta, hyvältä varmaan silloinkin koska Kalastajan vaimo on selvästi kertojatyyppiä.

Yksi mielenkiintoinen juttu on mielestäni tuo blogi oman aikansa kuvana. Tuo blogiteema voisi muuten olla kiinnostava graduaihe jollekin.

Vierailija
2/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko on vaikka jonkin kalastuslehden toimittaja tai tekee freelancerina kalastusaiheisia juttuja? Ilmeisesti ansaitsee varsin hyvin, ja olen ymmärtänyt ettei normikalastus ole laisinkaan hänen pääelinkeinonsa.

Olen ihmetellyt miksei Kalastajan vaimo koskaan mainitse miehen sukulaisia, kai sillä sellaisiakin on? Onhan mies vanhempi, mutta ei kai niin vanha etteikö omat vanhemmat olis vielä elossa ja mahdollisesti apuna lastenhoidossa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainokainen joten ei ole sillä puolella setiä ja tätejä. Ja ehkä ne appivanhemmat ovat jo huonokuntoisia ja asuvat toisella puolella Norjaa.

Vierailija
4/12 |
31.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun itse Norjassa ja mies on innokas harrastajakalastaja ja tiesi hyvin tämän kalastajan.

Vierailija
5/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai enpä tiedä, jos nykyään ammattikalastajat tekevät työmatkoja lentäen mm. Islantiin ja Kuubaan.

Ei siis taida kukaan täällä tietää?

Ainakin ko. bloggaajalla on varmaan hauskaa, jos lukee näitä - ihmiset miettii iltansa iloksi hänen miehensä ammattia :)

-ap

Vierailija
6/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalastuksessa, organisoi esim. kalastusreissuja tai suunnittelee/testailee uistimia yms. On todennäköisesti onnistuneesti muuttanut harrastuksensa ammatiksi.

Vierailija
7/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmuisen suosion, kun on saanut, niin tänään sitä mietittiin.

Tylsää meillä:D

Vierailija
8/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä ei hajua!

T: lukutaidoton 2

Vierailija
9/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan tuo kysymys ihan vitsi? olihan?

Vierailija
10/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olihan tuo kysymys ihan vitsi? olihan?

Kyllä ole mikään kalastaja. Joskus on tekstissä vihjannut että liittyy vähän etäisesti siihen ja että mies kai harrastaa kalastamista :)

Vierailija
11/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis se henkilö, joka tekee ne reiät niihin makarooneihin? Jotain sellaista muistaakseni olen joskus kuullut...?

Vierailija
12/12 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se rouva kauaa kotiäitinä viihtynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän