Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luoja mikä junttipariskunta ahdistelee meitä ystävikseen =D

Vierailija
30.12.2010 |

He täyttävät niin hyvin junttiuden kriteerit, että ei tosikaan.

Ovat tyttäreni päiväkotikaverin vanhemmat ja pyysivät sinne nyt uudeksivuodeksi. Kuulemma tarjolla mukavaa pelaamista ja hyvin syömistä, nakkeja ja perunasalaattia. Ei oo siis totta!

Ovat aiemminkin kutsuneet meitä kylään, mutta emme totisesti tämän duunariverkkariperheen kotiin mene. Lapset leikkivät yhdessä ja se riittäköön.

Meillä on vähän toisenlaiset ajatukset uudenvuoden juhlista kuin nakit ja perunasalaatti.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän ei kannata tutustua paremmin. Toivottavasti tajuavat sen pian.

Vierailija
2/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja astua jalustalta. Suvaitsevaisuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikin haluaisi ystäväkseni sinunkaltaistasi ihmistä, toivottavasti tämä ko. pariskunta näkee pian pintaa syvemmälle eikä enää yritä ystävystyä kanssasi.

Vakka tämähän taisi olla provo.

Vierailija
4/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on aina tehty läjäpäin ihania lihapullia, osa täytettyinä; ilman muuta tarjolla on myös nakkeja ja perunasalaattia.

Mutta me ollaankin duunareita. Ja tykätään kotioloissa kyllä verkkareistakin. :D

Vierailija
5/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla todellista? Eikö ne tosiaankaan näe jo teidän pukeutumisesta, että olette... vähän erilaisia??

Vierailija
6/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän ei kannata tutustua paremmin. Toivottavasti tajuavat sen pian.

(mutta siis tämähän on provo ;) )

Vierailija
7/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luovit tilanteesta tyylillä ulos?

(hitto miten tylsä provo)

Vierailija
8/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostavat todella ihannilta ja lämminhenkisiltä ihmisiltä. Pyytäisivätpä minua perheineen, olisi kiva viettää peli-ilta.

Vierailija
9/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etsikää te vain 'tasoistanne' seuraa, pariskunnalla on mukavampi ilta ilman teitä.

Vierailija
10/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää ei olisi huonomman luokan provo,sanoisin että voi mikäkusipää oletkaan!

Vierailija
11/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisella lihapullia vielä... onneksi ei sentään kaupankökköpullia

Vierailija
12/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte keskenänne syödä einesnakkeja juhla-ateriaksi. Ja seurapelejä.. Voi luoja.

Toivottavasti eivät enää ota lähempää tuttavuutta puheeksi. Se on suorastaan kiusallista.

ap

Vierailija
13/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ketju, mutta saat kyllä Tämän Av-Mamman Vuoden Paras Palkinnon kategoriassa Otsikko. Hauska!!!

Vierailija
14/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa on tollast naposteltavaa, hyvää juomaa ja hauskaa yhdessä oloo

harmi vaan ku en tunne sellasii parikuntia ni täytyy tyytyy näihin minä,minä,minä ihmisiin....

Vierailija
15/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minä liikun kyllä ainoastaan akateemisissa piireissä, mutta nimenomaan tuollaista niissä uutena vuotena harrastetaan :D Tiedoksesi ap, niin onnistut paremmin ensi kerralla!

Vierailija
16/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

He täyttävät niin hyvin junttiuden kriteerit, että ei tosikaan. Ovat tyttäreni päiväkotikaverin vanhemmat ja pyysivät sinne nyt uudeksivuodeksi. Kuulemma tarjolla mukavaa pelaamista ja hyvin syömistä, nakkeja ja perunasalaattia. Ei oo siis totta! Ovat aiemminkin kutsuneet meitä kylään, mutta emme totisesti tämän duunariverkkariperheen kotiin mene. Lapset leikkivät yhdessä ja se riittäköön. Meillä on vähän toisenlaiset ajatukset uudenvuoden juhlista kuin nakit ja perunasalaatti.

Kysynpähän vaan...

Vierailija
17/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy kaivaa pelit esiin että saadaan pelata huomenna kun tulee vieraita. Meinasi ihan unohtua. Nakit kävinkin jos ostamassa....

Vierailija
18/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi nimittäin niin että omat vieraamme peruivat tänään tulonsa. Kyseessä lapseton pariskunta, jotka menevät muualle kun kuulivat et emme saa lapsenvahtia...

Ärsyttää kun ei enää ehdi hommata seuraa, turhaan hankimme herkkujakin ison satsin.

Ite en arvostele lapseni päiväkotikavereiden perheitä tai jaottele duunareihin/parempiin. Yhden vanhemmat ovat ratikkakuskeja ja yhden töissä baarissa, mutta he ovat kivoja. Mieheni ja minä olemme koulutuksen puolesta eri paria näiden imisten kanssa mutta voimme silti viettää aikaa heidän kanssaan. Miksipä muka emme?

Vierailija
19/19 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi nimittäin niin että omat vieraamme peruivat tänään tulonsa. Kyseessä lapseton pariskunta, jotka menevät muualle kun kuulivat et emme saa lapsenvahtia...

Ärsyttää kun ei enää ehdi hommata seuraa, turhaan hankimme herkkujakin ison satsin.

Ite en arvostele lapseni päiväkotikavereiden perheitä tai jaottele duunareihin/parempiin. Yhden vanhemmat ovat ratikkakuskeja ja yhden töissä baarissa, mutta he ovat kivoja. Mieheni ja minä olemme koulutuksen puolesta eri paria näiden imisten kanssa mutta voimme silti viettää aikaa heidän kanssaan. Miksipä muka emme?