Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko minun vain kestettävä lapsen kummin puolisoa?

Vierailija
30.12.2010 |

Kait se on oltava taas "aikuinen" ja kestettävä iljettävää ukkoa pakkovierailun ajan. Lapsella siis synttärit ja onhan se kummi kutsuttava, mukana tulee valitettavasti limanuljaska mieskin. Mielin kielin, lässyn lässyn ja _tiedän_ kuinka väkivaltainen ja mustasukkainen on oikeasti muuten. Mulla tulee niin kamalia vihan, inohon ja vastenmielisyyden tunteista siitä esittämisestä. Mutta minkäs teet kun toinen tahtoo olla tuollaisen kanssa? Viimevuonna mies istui autossa pihalla mököttämässä kun luuli kummin exän olevan meillä. Tuli sisään vasta kun mieheni kävi vakuuttelemassa että ei ole muita vieraita, vaimoaan ei uskonut. Vissiin oli sitten juhlien jälkeen ollut riitaa kun kummi "ei voinut" tavata meitä pariin viikkoon.

Yleensä käyn lapsen kanssa heillä, mutta nää lapsen synnärit on tällaisia että on "pakko" kutsua ja minä yritän sitten käyttäytyä. Voi että on pakkopullaa!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi siis tervetullut.

Vierailija
2/3 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä miten asian sitten ilmaisisin etten aiheuttaisi enempää mielipahaa tai vahinkoa? Jotenkin olen liian kiltti sanomaan, että ei saa tulla ja pelkään että sanomani aiheuttaa lisää ongelmia. Kaikesta huolimatta kummi siis ei ole aikeissakaan jättää miestään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
30.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kyse oli seurustelusuhteesta. Mies suljettiin kylmästi kaiken kanssakäymisen ulkopuolelle, ei tervehditty, ei keskusteltu, ei mitään. Kukaan ei kai varsinaisesti sanonut, että "meille ei saa tulla", mutta tajusi itsekin. Naiselle samaan aikaan vakuutettiin pärjäämistä ilman miestä, tarjottiin tukea yms. Lopulta tajusi jättää miehen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme