Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyn av:lla, että oppisin köyhälistön elämästä!

Vierailija
29.12.2010 |

Olen varakas lääkäri, samoin vanhempani ja mieheni. Ystävät ovat akateemisia ja rikkaita. Minulle on ollut aivan uutta tietoa huutonet, kuomat, muumimukien keräys, kirppikset jne. Ammattini takia tämä palsta on ollut hyödyllinen, koska luen kirjoituksia miten köyhälistö ja vähemmän älykkäät elävät. Kun pyörii vain ns. paremmissa piireissä ei muusta pian tiedä. Olen yksityisellä terveysasemalla erikoislääkärinä ja sielläkin potilaat hyvin asiallisia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole noin pinnallisia ääliöitä. Vaikka yksityisellä lääkäri asemalla hekin hyvin tienaavat mutta kavereina silti voivat olla meidän "köyhien" hoitsujen kanssa myös työn ulkopuolella. Säälittävää tekstiä tuo ns. "paremman lääkärin teksti" sen siitä saa kun pissi nousee päähän.

Vierailija
2/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti kaikki on niin hienosti, miksi kehuskelet köyhälistölle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljasti oppineisuutesi tason :)

Vierailija
4/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon siis niin 100-varma ett tää on saletisti porvoosta!!!!!! :DDDDDDDD Hyvä yritys hei!!!!!!!

Vierailija
5/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki av-mammathan käy vain yksityisellä, myös lapset!

Vierailija
6/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. sosiaalipoliitikko

Vierailija
7/7 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaltaistesi friikkien ajatusmaailmaa. Siis niiden, jotka valehtelee ja selostaa täällä tosi kummallisia juttuja. Ja jotka esim. viljelee sanaa "akateeminen". Joilla on todella vakavia komplekseja ja suorastaan harhainen sisäinen maailma.

ps. sinä Akateeminen, Ylemmyydentuntoinen, kertakaikkisen omituinen lääkärikummajainen yksityiseltä lääkäriasemalta pidät sitten hoitsuja ja sihteereitä, siivoojia ym., joita jokaisella terveysasemalla pyörii joka puolella, kuitenkin parempana piirinä. Juuh.