Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen ollut toinen nainen kaksi ja puoli vuotta ja

Vierailija
29.12.2010 |

vielä kuukausi menee kun tiedän, mitä elämästäni tulee, aikooko mies jättää vaimonsa vai mut.

erottu on jo kahteen otteeseen, mutta aina mies haluaa aloittaa uudestaan ja nyt on sitten kuukausi aikaa miettiä mitä haluaa.

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsetteko te todella noin kovasti miehen todistamaan teille teidän oman arvon tai naiseuden tai jotain. Ykkönen tai kakkonen yhtä säälittävää, jos nainen ei ole niin itsenäinen, että uskaltaisi elää yksin itseään arvostaen.

mutta lapsillani on käyttöä isällensä.

Mieheni on muuten kunnollinen, oikea yhteiskunnan tukipilari näkyvässä asemassansa. Ei käytä liikaa alkoa, ei ole (todellakaan) väkivaltainen, ei ole muutenkaan mikään idiootti. Rakastaa lapsiaan ja viettää paljon aikaansa heidän kanssaan. Rakastaa myös minua, ja viettää aikaansa minunkin kanssani ihan tarpeeksi.

Hänellä nyt vain on yksi huono puoli, se että hän tarvitsee pönkitystä itsetunnolleen käymällä silloin tällöin vieraissa. Johtunee lapsuuden traumoista.

Olen minä omat kipuni sen asian kanssa kipuillut, mutta päässyt niistä onneksi yli.

Pettäminen ei KOSKAAN johdu petetystä. Se on vain ja yksinomaan pettäjän ratkaisu.

Joka kerta kun mieheni on jotain panopuuta käyttänyt, niin häntä kyllä hävettää kovasti. Ei millään haluaisi minun tietävän niistä.

Että siinä mielessä kyllä arvostaa minua.

Voi olla että joku teistä tuomitsee tällaisen liiton, mutta korostan sitä, että mieheni on lapsilleen erinomainen isä ja puolisona myöskin todella huomaavainen ja minua kunnioittava. Jokin virhe meissä jokaisessa on ja se on vain hyväksyttävä. Siksi avioliitot kestivät aiemmin läpi elämän, kun ei heti annettu periksi ja lähdetty lätkimään.

On se joku panopuu joskus tainnut elätellä toiveita mieheni suhteen. Voi raukkaa =)

Vierailija
62/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kun useampi oivaltaisi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät toisia naisia "raukkoina" ja nimittelet heitä panopuiksi? Ethän voi tietää, miten syvällinen suhde miehelläsi on heidän kanssaan.

Vierailija
64/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pidät toisia naisia "raukkoina" ja nimittelet heitä panopuiksi? Ethän voi tietää, miten syvällinen suhde miehelläsi on heidän kanssaan.

Vierailija
65/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten syvällinen se suhde voi olla, jos mieheni kerta minun kanssani haluaa elämänsä jakaa?

Voihan olla, että mies keskustelee henkeviä rakastajattarensa kanssa. Mutta keskustelee se henkeviä parhaan ystävänsäkin kanssa, myös minun läsnä ollessani, enkä viiti olla pahoilla mielin heidänkään väleistään.

Siis totuushan on että pettäjä käyttää aina hyväkseen jotakuta. Useimmiten pettäjäkumppaniaan. Jotain aukkoa sen pettäjän on sisimmässään täytettävä.

En itse haluaisi olla se hyväksikäytetty. Mutta säälini ei heihin asti ulotu, koska itse ovat tilanteensa valinneet. Asumme pienehköllä paikkakunnalla ja mieheni avioliitto ja onnellinen perhe-elämä on kyllä ihan jokaisen tiedossa, joka viitsii paikallisen lehden joskus avata.

Joten mielestäni nämä naikkoset on panopuita, vaikka mieheni heille kuinka avautuisi myös henkisesti.

Vierailija
66/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

peloissaan, että niiden miehet pettää... joo, hyvää todellakin kannattaa odottaa.

jos halveksuu esim.raiskareita ja tappajia,ni on vaan peloissaan että itekki tekee niin?!

kyllä se vaa niin on että en arvosta ns.toisia naisia heidän tekojen takia!

Vierailija
67/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kaikkia vastauksia, muuta voin kertoa kuinka mulle kävi.

Odotin kuten sinä että mies jättää vaimonsa ja uskoin hänen tosiaan tekevän niin kunhan heidän yhteinen tytär on vähintään pari vuotta vanha kuten hän asian ilmaisi.

No yhtä äkkiä se vaimo olikin uudestaan paksuna, oli kuulema kertonut töissäkin ennen kuin miehelle, eikä tällaista oltu "suunniteltu". Just joo, jos panee ilman ehkäisyä, niin ei se paljon suunnittelua kaipaa.

Suutuin tietysti aivan silmittömästi ja suunnittelin jo mielessäni kaikkea hullua.

Jätin miehen hetkeksi, kokosin sitten itseni ja aloin pitää miestä pano tarkoituksessa vielä itselläni ajatuksena että jätän sitten kokonaan kun löydän paremman. Ei tarvinnut baareista etsiä seksikumppania, kun oli vakipano.

Löysin paremman itselleni ja jätin petturin.

Lopulta mies kuitenkin erosi vaimostaan, oli löytänyt jonkun uuden isotissisen Amsterdamin lentokentältä. Meni naimisiin sen kanssa.

Vuoden päästä ja mies alkoi soitella minulle uudestaan, toiveena että voisi pettää uutta vaimoaan minun kanssani. Oli kuulem ikävä.

Sori vaan petturi, olen NIIN onnellisesti naimisissa 100 kertaa paremman miehen kanssa, eikä minulle tulisi mieleenkään pettää häntä.

Vierailija
68/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten syvällinen se suhde voi olla, jos mieheni kerta minun kanssani haluaa elämänsä jakaa? Voihan olla, että mies keskustelee henkeviä rakastajattarensa kanssa. Mutta keskustelee se henkeviä parhaan ystävänsäkin kanssa, myös minun läsnä ollessani, enkä viiti olla pahoilla mielin heidänkään väleistään. Siis totuushan on että pettäjä käyttää aina hyväkseen jotakuta. Useimmiten pettäjäkumppaniaan. Jotain aukkoa sen pettäjän on sisimmässään täytettävä. En itse haluaisi olla se hyväksikäytetty. Mutta säälini ei heihin asti ulotu, koska itse ovat tilanteensa valinneet. Asumme pienehköllä paikkakunnalla ja mieheni avioliitto ja onnellinen perhe-elämä on kyllä ihan jokaisen tiedossa, joka viitsii paikallisen lehden joskus avata. Joten mielestäni nämä naikkoset on panopuita, vaikka mieheni heille kuinka avautuisi myös henkisesti.

Kysyn tätä siis siksi, että itse olin "toinen nainen", josta tuli vuosien kuluttua se ensimmäinen. Siinä vaiheessa kun lapset olivat riittävän isoja, mies jätti vaimonsa ja aloitti yhteiselon kanssani. Exänsä tiesi kyllä suhteestamme, mutta oli kuitannut sen asian kutakuinkin samoin kuin sinä.. "Sehän on vain semmoinen nuori hempukka, pankoon sitä jos huvittaa". No, tämä panopuu/hempukka kasvoi aikuiseksi, nykyisin olemme naimisissa. Kyllä meillä ihan rakkaussuhde oli alusta alkaen.

Ex-vaimonsa minua säälitti kovasti.. Lähinnä siksi, että mielestäni vaimo ei ollut riittävän itsekäs ja tuhlasi elämäänsä miehen kanssa. Itse en ainakaan haluaisi miestä, jonka tietäisin olevan onnellisempi jossain muualla jonkun muun kanssa.

Vierailija
69/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea....

Vierailija
70/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi hetkeäkään venata jonkun kahta naista kuksivan hepun "lopullista" valintaa niin kuin se nyt jotain ratkaisisi.

Eikö sinulla ole minkäänlaista omanarvontuntoa?

Vierailija
71/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimonsa minua säälitti kovasti.. Lähinnä siksi, että mielestäni vaimo ei ollut riittävän itsekäs ja tuhlasi elämäänsä miehen kanssa. Itse en ainakaan haluaisi miestä, jonka tietäisin olevan onnellisempi jossain muualla jonkun muun kanssa.

Niinpä justiinsa, jos se on onnellisempi muualla niin se lähtee, siis se mies. Mutta jos se on onnellisempi kotona, niin se ei lähde.

Ne kotona onnellisemmat vaan monesti menettää sen idyllin kun vaimo tekee itsekkään (lapsia ajattelemattoman) ratkaisun ja ulkoistaa miehen. Sitten rakastajatar saa jämät, toivottavasti kelpaa. Ja mies luonnollisesti etsii uuden rakastajattaren, se kun on sen luonto...

Vierailija
72/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukko kävelee tyytyväisenä ympäriinsä. Kanat kilpailee siitä, kumpi kana saa työntää päänsä syvemmälle paskaan. Ja kukkohan tarjoilee kanoille ahkerasti paskaa, kun kanat kerran siitä niin kovasti tykkää.

Vierailija
73/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

piip

Vierailija
74/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kukko kävelee tyytyväisenä ympäriinsä. Kanat kilpailee siitä, kumpi kana saa työntää päänsä syvemmälle paskaan. Ja kukkohan tarjoilee kanoille ahkerasti paskaa, kun kanat kerran siitä niin kovasti tykkää.

Ja NIIN totta!

Vierailija
75/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

petetyssä. Mistä me tiedämme kunkin tapauksen taustat? Kyllä ihminen voi olla huono kumppani, ilkeä ja paha ihminen, jolloin pettäjä ajautuu pettämiseen sen petetyn käytöksen takia. Tai ok, valinta se silti on, mutta ei asiat ole niin yksinkertaisia. Jotkut ihmiset saa ihan just sitä, mitä tilaavat.

Vierailija
76/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

petetyssä. Mistä me tiedämme kunkin tapauksen taustat? Kyllä ihminen voi olla huono kumppani, ilkeä ja paha ihminen, jolloin pettäjä ajautuu pettämiseen sen petetyn käytöksen takia. Tai ok, valinta se silti on, mutta ei asiat ole niin yksinkertaisia. Jotkut ihmiset saa ihan just sitä, mitä tilaavat.

Hehe, ajattele sinä vaan just niinku ajattelet, niin pysyy pikku sahajauhot järjestyksessä.

Monesti sillä pettäjällä kyllä on pahempi mieli ainakin aluksi kuin petetyllä. Tai niin minä oon ymmärtänyt että ei siitä pettämisestä ikinä hyvä mieli tule...

Sitä paitsi jos käy huonosta kohtelusta kostoksi kuksimassa jotakuta muuta, niin voiko puhua pettämisestä. Pettäminen kun on yleensä jotain joka yritetään salata.

Vierailija
77/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde on niin huono kuin kerrot, että petetty on ilkeä jne, niin miksi ihmeessä pettäjä jatkaa suhdetta? Ei siis yritä terapiaa tai reilusti eroa? ja jos on vielä lapsia, niin heillekin olisi parempi, että vanhemmat eroavat, kuin että he pettävät...

Vierailija
78/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se vaa niin on että en arvosta ns.toisia naisia heidän tekojen takia!

Voi hellanlettas. Eihän se ole muiden naisten tehtävä vartioida sinun miehesi moraalia ja kunniaa. Harva pettäjä edes muistaa mainita olevansa varattu, eivätkä kaikkia asu tuppukylissä joissa toisten asiat on paremmin tiedossa kuin omat.

Kyllä se suhteessa oleva vastaa aina itse omasta moraalistaan. Ei ole mikään pakko pettää, vaikka joku kuinka vonkaisi. Eikä toista naista ole mikään pakko ottaa, vaikka joku sellaiseksi miehellesi havittelisi. Mitä jos ihan vain korjaisit käsityksesi niin, että et arvosta pettävää miestäsi?

Vierailija
79/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka jaksat odottaa jonkun valintaa vuositolkulla?

Itse olin naimisissa ja rakastuin palavasti toiseen mieheen. Otin eron ja nyt olen naimisissa tuon toisen miehen kanssa. En olisi voinut vaatia miehiä odottamaan ratkaisuani ja pähkäillä sitä vuositolkulla, se olisi ollut väärin heitä kohtaan, vaikka itse olisin tietysti päässyt "helpolla" ja saanut kaiken.

Minusta tuntuu, että tuo mies jota odotat ei todellakaan rakasta sinua tarpeeksi tai on sitten muuten ihmeellisen saamaton nahjus. Kunnioita hän ei ainakaan sinua eikä vaimoaan.

Vierailija
80/114 |
29.12.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei osaa päätöstä tehdä puoleen eikä toiseen. tai on jo kaksikin kertaa vaimonsa valinnut, mutta aina haluaa aloittaa tän meidän jutun uudestaan. olen niin tyhmä että olen mennyt mieheen rakastumaan ja tiedän, että jos minut valitsisi meillä olisi hyvä elämä. mutta en todellakaan jaksa tätä enää... aion sanoa, että tekee ratkaisunsa äkkiä, mä haluan oman elämäni takaisin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan