olen ollut toinen nainen kaksi ja puoli vuotta ja
vielä kuukausi menee kun tiedän, mitä elämästäni tulee, aikooko mies jättää vaimonsa vai mut.
erottu on jo kahteen otteeseen, mutta aina mies haluaa aloittaa uudestaan ja nyt on sitten kuukausi aikaa miettiä mitä haluaa.
Kommentit (114)
Munkin mies sössötti silloin aikoinaan, että lasten takia ja haluaa olla lastensa kanssa, mutta tiesi silloinkin ettei se ole mikään syy, ihmisiä eroaa muutenkin kuin ilman sivusuhdetta eikä ne eroa lapsistaan vaan siitä puolisosta. Ei vaan luonto antanut periksi myöntää itselleen ja mulle, että on jokin syy miksi siinä puolisossaan roikkuu. Tottuminen, turvallisuudentunne, velvollisuus, you name it. Siitä piti vaan päästä irti. Itse seurustelin taas vaihteeksi toisen miehen kanssa kun mies jätti vaimonsa, sanoo ettei sillä ole merkitystä, tuli vaan vati täyteen, mutta luultavasti tajusi siinä vaiheessa, että voi menettää mut kokonaan jos ei tee jotakin konkreettista. Joku kerta en enää palaa takaisin hänen luokseen. Valitettavasti tässä kohdassa miehen piti itse tajuta se, mikään mun puhe aiemmin ei mennyt jakeluun. Tosin tiedän myös tapauksen, jossa rakastajattaren uhkavaatimus (2v yhdessä) sai miehen eroamaan, eli ilmoitti vaan jotta hyvä on, muutan sun luoksen ensi vkl, ja tämän myös teki. Mietti asiaa kaksi viikkoa, mikä annettiin ajaksi tehdän päätös. Heilla pari lasta ja onnellinen liitto nyt. Mun mies ei kuulemma periaatteesta suostunut vaatimuksiin ja uhkailuun...;)
T:88
sitten raha, on yhteiset talot ja mökit...
mutta kuten sanottua ei mustakaan erossa pysty olemaan. että elämme mielenkiintoisia aikoja. toisaalta ajattelen, että mitä tekee yksi kuukausi ihmisen elämässä, sen ajan hän on itselleen antanut sen ratkaisun tekemiseen ja tiedän, että ihan tosissaan miettii, nyt mahikset on 50/50%.
Mukavaa, että sulla on hyvä mies. Hänellä on tosi kivaa; rakastava vaimo, ihanat lapset, kiva koti ja saa paneskella siinä sivussa ketä huvittaa...
Mutta onko sinulla oikeasti hyvä olla? Tuntuu, että et kunnioita itseäsi pätkääkään, kunhan kulissi pitää. Ja joo, varmaan häippää jahka muksut kasvaa.
kun toistuvasti vatvoo tätä asiaa täällä.
Montako kertaa haluat lukea nämä samat lätinät?
Meistä jotkut saavat miehen jopa ensimmäisenä iltana rukoilemaan yhteistä elämää kanssaan. Toiset näemmä on kärsivällisempiä kuin toiset :D
taas puhuttiin tätä asiaa. nyt sain lupauksen, että tekee ratkaisunsa minä vaiko vaimo ennen 14 tammikuuta, eli kaksi viikkoa aikaisemmin kuin oli puhe. pukkais vähän yhteistä matkaa ja sanoi, ettei matkan jälkeen pysty ratkaisua tekemään, koska tunteet liikaa mukana, meidän retket on aina olleet todella hyviä...
pukkais vähän yhteistä matkaa ja sanoi, ettei matkan jälkeen pysty ratkaisua tekemään, koska tunteet liikaa mukana, meidän retket on aina olleet todella hyviä...
Toivottavasti sinä hyvä nainen löydät itsesi ja itseluottamuksesi jonain päivänä. Voi olla, että siihen menee 40 vuotta, mutta ei myöhäistä toki silloinkaan. Siis kuuntele hei ittees. Ja mieti, että mikä suhteessanne tekee siinä väkisin roikkumisesta niin viehättävää. Onko sinulla sitoutumiskammo, ettet halua normaalia suhdetta vaan tämmöisen perverssin?
kanssa, kunhan ensin vaimonsa jättää. siis tapahtuu kahden viikon päästä.
kunhan ensin vaimonsa jättää. siis tapahtuu kahden viikon päästä.
tullut siihen tulokseen, että sinulla on ikää joko 16 vuotta tai korkeintaan 23 vuotta, ja että olet taatusti perheesi ainoa lapsi tai ainakin pilalle lellitty kuopus ja olet tottunut saamaan tahtosi läpi jokaisessa asiassa
ja vain semmoinen asia on todella haluttua missä et sitä tahtoasi heti läpi saa.
No enivei, olet todella kypsymätön ihmisenä.
Tarvitsetteko te todella noin kovasti miehen todistamaan teille teidän oman arvon tai naiseuden tai jotain. Ykkönen tai kakkonen yhtä säälittävää, jos nainen ei ole niin itsenäinen, että uskaltaisi elää yksin itseään arvostaen.
mutta lapsillani on käyttöä isällensä.
Mieheni on muuten kunnollinen, oikea yhteiskunnan tukipilari näkyvässä asemassansa. Ei käytä liikaa alkoa, ei ole (todellakaan) väkivaltainen, ei ole muutenkaan mikään idiootti. Rakastaa lapsiaan ja viettää paljon aikaansa heidän kanssaan. Rakastaa myös minua, ja viettää aikaansa minunkin kanssani ihan tarpeeksi.
Hänellä nyt vain on yksi huono puoli, se että hän tarvitsee pönkitystä itsetunnolleen käymällä silloin tällöin vieraissa. Johtunee lapsuuden traumoista.
Olen minä omat kipuni sen asian kanssa kipuillut, mutta päässyt niistä onneksi yli.
Pettäminen ei KOSKAAN johdu petetystä. Se on vain ja yksinomaan pettäjän ratkaisu.
Joka kerta kun mieheni on jotain panopuuta käyttänyt, niin häntä kyllä hävettää kovasti. Ei millään haluaisi minun tietävän niistä.
Että siinä mielessä kyllä arvostaa minua.
Voi olla että joku teistä tuomitsee tällaisen liiton, mutta korostan sitä, että mieheni on lapsilleen erinomainen isä ja puolisona myöskin todella huomaavainen ja minua kunnioittava. Jokin virhe meissä jokaisessa on ja se on vain hyväksyttävä. Siksi avioliitot kestivät aiemmin läpi elämän, kun ei heti annettu periksi ja lähdetty lätkimään.
On se joku panopuu joskus tainnut elätellä toiveita mieheni suhteen. Voi raukkaa =)
Hyi helvata, en ymmärrä miten voit rakastaa tuollaista pettäjämiestä ja vielä antaa ymmärrystä hänen käytökselleen tyyliin lapsuuden traumoja. Pelkkää fuulaa, ja sinä myös fuulaat itseäsi. Joku kaunis kerta jonkun sydän voi vielä särkyä ja tuskin ihan seurauksitta tapahtuu.
En luottaisi tuollaiseen ukkoon päivääkään enkä odottelisi milloin on pannut jonkun paksuksi tai saanut parantumattoman taudin.
kun eihän sulla ole ollut sen kanssa omaa elämää, vain kolmantena pyöränä olemista.
ole kuullut ettei toisen omaa saisi himoita? moraalia sulla ei ainakaan ole.
en pystys elää itseni kanssa,jos rikkoisin toisen perheen. ootko miettinyt sen vaimoa,miten te nöyryytätte sitä? ja kuinka paljon häntä sattuu teidän huoruudet?
mies "osaa" edelleenkään päättää. Haluaa pitää koko paketin. Jos teille tulee lopullinen ero, etsii jonkun muun panopuun.
Näitä on nähty.
mikä miehelle on tärkeää. Siinä on 2,5 x 365 mahdollista päivää luopua vaimostaan ja tulla sinun luo. Mut harvoin semmoista tapahtuu, yleensä se on vaimo joka lemppaa miehen pihalle ja sitten saat toisen jämät jotka sille ei enää kelpaa.
Kai sinua pitäis sääliä, kun oot niin tyhmä. Mutta en osaa edes sääliä, itsehän olet elämäsi tähän tilanteeseen järjestellyt.
Nauti jämistäsi, jos ne saat!
muuta, olen 100% varma siitä. mutta mitäpä teistä kukaan tästä ymmärtäisi.
edellisissä naimisissa. Nyt meillä on kolme omaa lasta ja juuri saadaan omakotitalo valmiiksi. Hyvää kannattaa odottaa, en voisi enää olla onnellisempi.
todellakaan aikooko mies vaimoaan jättää, mutta nyt ainakin huomaa, ettei ilman mua voi elää. oli tossa meidän tauon aikana ollut vaimonsa kanssa matkalla keskieuroopassa ja kuitenkin vaan mietistkellyt meidän matkoja ja yhteisiä tekemisiä. että huomaa kyllä että vaimonsa kanssa elämästä ei tule enää mitään. mutta kun on perkele ne lapset, jotka siis jo melkein aikuisia.
todella toivon, että mut valitsee, ja tiedän, että elämästämme tulee hyvä.