olen ollut toinen nainen kaksi ja puoli vuotta ja
vielä kuukausi menee kun tiedän, mitä elämästäni tulee, aikooko mies jättää vaimonsa vai mut.
erottu on jo kahteen otteeseen, mutta aina mies haluaa aloittaa uudestaan ja nyt on sitten kuukausi aikaa miettiä mitä haluaa.
Kommentit (114)
Voi kun löytäisit itsestäsi sen voimavaran ja tietämyksen että tärkeä itse! Silloin ei tarvitse roikkua tuollaisessa suhteessa täyttämässä sitä tyhjää aukkoa elämässäsi.
Sinulle lähettäisin uskoa että ansaitset parempaa ja luottamusta että pärjäät ilman tuota miestä.
mutta olen päättänyt pilata elämästäni vielä yhden kuukauden, se ei ole mitään kahden ja puolen vuoden rinnalla. mutta jos vaimonsa valitsee, niin sitten todellakin loppuu meidän suhde, eikä ikinä enää edes tarvitse soittaa ja vinkua takaisin.
edellisissä naimisissa. Nyt meillä on kolme omaa lasta ja juuri saadaan omakotitalo valmiiksi. Hyvää kannattaa odottaa, en voisi enää olla onnellisempi.
Olitko silloin toisena naisena niiden 4vuoden aikanakin onnellinen? Eivätkö ne vaikuttaneet mitenkään sinuun? Miten pystyt kunnioittamaan itseäsi ja miestäsi tuon jälkeen?
Minulla oli toinen nainen vuoden verran. En oikeastaan koskaan sanonut aikovani jättää vaimoani - silloin olisin valehdellut, mutten kyllä korjannut naisen käsitystäkään. En nyt kokenut olevani mikään hyväksikäyttäjä, sillä ihan vapaasta tahdosta oli kanssani ja siinä määrin minua nuorempi, ettei nyt minusta edes vakiintumisiässä. Olisi ollut suunnatonta haaskausta olla tarttumatta tilaisuuteen kun sellainen tarjoutui.
edellisissä naimisissa. Nyt meillä on kolme omaa lasta ja juuri saadaan omakotitalo valmiiksi. Hyvää kannattaa odottaa, en voisi enää olla onnellisempi.
Ja ikinä, koskaan, milloinkaan sun mieleesi ei juolahda että pettääköhän se muakin... =) =) =)
... koska kyllä se pettää. Kerran pettää, aina pettää
(Been there, done that)
peloissaan, että niiden miehet pettää...
joo, hyvää todellakin kannattaa odottaa.
Jos pettää ja ei osaa päättää että kumman haluaa. Mistä tiedät ettei sillä ole jo uusi kakkosnainen kiikarissa?!
Minä kunnioitan itseäni sen verran että vaimona olisin jo lähtenyt kävelemään, saatika en olisi antanut tuollaisia vaihtoehtoja miehelle kakkosnaisena. Olisin loppujen lopuksi onnellisempi yksin.
toista naista ovat pitäneetkin. hekin voivat rakastua ja olla onnellisia sen uuden naisen kanssa.
mutta varokaa vaan kaikki naimisissa olevat rouvat, miehet pettää.......
peloissaan, että niiden miehet pettää... joo, hyvää todellakin kannattaa odottaa.
Mutta so what, mun luokse se mies kumminkin aina tulee takaisin. Minun kanssani haluaa jakaa elämänsä, minua arvostaa, minua rakastaa. Minun kanssani rakastelee. Minun kanssani haluaa lapsensa kasvattaa.
Purkakoon seksuaalisia paineitaan johonkin reppanaan.
Ja ikinä, koskaan, milloinkaan sun mieleesi ei juolahda että pettääköhän se muakin... =) =) =) ... koska kyllä se pettää. Kerran pettää, aina pettää (Been there, done that)
luuletteko te toiset naiset olevanne niin ihania,ettei teitä petetä muah! ootte epätoivosia,ku täytyy toisen oma ottaa lumput!
voi olla että naapurin rvan kanssa tai sen yh:n.
ole nykyinen,mutta ex petti.sillä en voi sympatisoida ns.toisia naisia!
Ihminen tekee just niitä asioita, joita se haluaa tehdä. En tiedä, mitä syitä miehesi on esittänyt vaimon kanssa olemiseen, mutta yhtä kaikki: JOS hän haluaisi olla kanssasi, niin olisi jo jättänyt vaimonsa, eikä pakottaisi sinua tuommoiseen. Rakkaus on siitä hassu asia, että silloin todellakin tekee kaikkensa voidakseen olla toisen kanssa.
Miksi annoit kuukauden miettimisaikaa? Kyllä se on muutamassa päivässä - viikossa selvää, jos mies on rakastunut sinuun. Turhaan vaan piinaat itseäsi noin pitkällä ajalla.
peloissaan, että niiden miehet pettää... joo, hyvää todellakin kannattaa odottaa.
Mutta so what, mun luokse se mies kumminkin aina tulee takaisin. Minun kanssani haluaa jakaa elämänsä, minua arvostaa, minua rakastaa. Minun kanssani rakastelee. Minun kanssani haluaa lapsensa kasvattaa.
niin säälittäviä?! Tarvitsetteko te todella noin kovasti miehen todistamaan teille teidän oman arvon tai naiseuden tai jotain. Ykkönen tai kakkonen yhtä säälittävää, jos nainen ei ole niin itsenäinen, että uskaltaisi elää yksin itseään arvostaen. Tuollaisissa suhteissa roikkuvat ykköset ja kakkoset ovat jotenkin menettäneet (tai heillä ei ole koskaan sitä kykyä ollutkaan)kyvyn elää itsenäistä, aikuisen naisen elämää, johon ei tarvita holhoajaa eli miestä.
Miksi miehen pitäisi tehdä jokin ratkaisu? Sillähän on kaksi säälittävää roikkujaa, jotka palvovat ja palvelevat miestä hädissään, ettei kuningas vain jättäisi juuri heitä. Miehellä ei ole mitään syytä tehdä ratkaisuja, kaksi orjatartahan palvoo häntä.
voi sua raasua, kun hukkasit noin paljon aikaa elämästäsi. Toisaalta, jos mies jättäisi eukkonsa, hukkaisit vielä enemmän, ennenkuin joku päivä jättää sitten sut ja siirtyy seuraavaan. :(
Oli muuten syvästi uskonnollisesta perheestä ja viiden lapsen (nykyisin kai 7) isä.
Ihan hemmetin hyvä sängyssä. Vaimo oli raskaana jotakuinkin koko ajan, joten ilmeisesti siellä oli saanti vähän heikkoa.
Me ei kyllä näistä paljon puhuttu, tilanne sopi molemmille kun nenä päähän ja hän oli tosi PETO sängyssä. Ihan parasta seksiä.
Muutin sitten itse toiselle paikkakunnalle työn perässä ja suhde jäi. Vieläkin välillä meilailee, mutta mulla jo uudet kuviot.
Tämäkin joskus sanoi, että jättää perheensä, mut kun asiasta puhuttiin, niin molemmat tiesi, että parempi näin. Niin kuin olikin. Kiva seksikaveri oli.
Oletko ap rakastunut häneen? Luuletko, että onnistuisi yhteiselo?
kolmisen vuotta, mutta minä taas en edes halunnut, että mies olisi eronnut vaimostaan.
Nykyään olen tämän miehen kanssa vain kavereina.
Enää en usko, että voisin ryhtyä samaan, toivon ainakin.
vielä kuukausi menee kun tiedän, mitä elämästäni tulee, aikooko mies jättää vaimonsa vai mut. erottu on jo kahteen otteeseen, mutta aina mies haluaa aloittaa uudestaan ja nyt on sitten kuukausi aikaa miettiä mitä haluaa.
Ehkä kannattais sun miettiä, mitä SINÄ ITSE haluat. Nythän vaan roikut tuossa ja annat jonkun petturityypin päättää sun elämästäsi. Ja mies on aina halunnut aloittaa uudelleen sun kanssa... joo, mitä sä haluat!
Jos haluat jatkaa miehen kanssa, sano se selvästi; turha siitä enää kuukautta on antaa miettimisaikaa, jos 2,5 v on jo miettinyt. Joko tai.
Tai jos et halua jatkaa, niin sitten et jatka.
Ja ehkä kantsis miettiä, millaista elämää haluat elää, mitä haluat elämältä. Ilmeisesti parisuhteen, perheen? Sitten sun ei kannata ton miehen kanssa jatkaa, ellei se nyt heti sano, että joo rakas, perustetaan perhe!
Ehkä voisit opetella elämään itseksesi ja tuntemaan itseäsi, ettet olisi noin muiden vietävissä.
peloissaan, että niiden miehet pettää...
joo, hyvää todellakin kannattaa odottaa.