Ei h*lv*tti mun kaveria :-DDD
Mun kaveri jolla ei ole lapsia oli meillä kylässä ja kun mä olin vaihtamassa vauvalle vaippaa kaveri oli ensin hiljaa ja sitten täräytti: "Oi v*ttu miten söpö pimppi mäkin haluaisin tollasen" Mä kysyin MITÄ sä sanoit? Kaverini oli ihan punainen kun tomaatti ja sanoi "en mitään eiku se on tosi söpö" mä kysyin mikä? Kaveri sanoi: "no vauva" Sitten kaverilleni kohta tulikin kiire ja sen piti lähteä. :-DDDDDD Mitä ihmettä sen päässä pyöri?
Kommentit (25)
Mitä liikkuu aikuisen ihmisen päässä, jonka mielestä lapsen elin on "kauniimpi" kuin aikuisen?
Aika sairasta vertailua...
Normaali aikuinen pitää aikuisen elimien ulkonäöstä.varmaan sama wannabe-pedo kirjottanut alkupään viestit.
Tosi asian sanoi ap:n kaveri.
kehuskelee poikavauvan vehkeitä, että "onpas pojalla oikein komiat munat" niin se onkin ihan ookoo
Tämä vauvojen ja lasten sukuelinten kauneus ja söpöyskeskustelu olisi varmasti jonkin sairaan ihmisen mieleen. Normaalilla terveellä aikuisella ei käy edes mielessä, mutta kun niitä sairaitakin on tässä maailmassa ja paljon.
Ihastellaan vaikka niitä ei yksityislueita tällä palstalla, jookos.
Terveisin
Se hyväksikäytetyn sukulainen
kehuskelee poikavauvan vehkeitä, että "onpas pojalla oikein komiat munat" niin se onkin ihan ookoo
ajattelemattomasti - jos han sanoi etta onpa kaunis pimppi, makin haluaisin tollasen ja tarkoitti etta hankin haluaisi VAUVAN mutta sit kun ap rupesi tankkaamaan sita merkitysta niin vasta tajusi miten lauseen voi ymmartaa.
Ei siis mitenkään pedofiilista tai sellaista. Onhan vauvalla kaikki muukin nätimpää kuin aikuisella, miksei siis pimppikin.
Olisin vaan tossa tilanteessa nauranut ja sanonut sille kaverille, että varmaan näyttäisikin sopusuhtaiselta sulla vauvan pimppi ja muut ruumiinosat, mietis vähän.
Onhan muuten sellainenkin sanonta, että pehmoinen kuin lapsen pylly. Ihan vastaavanlainen juttu.